Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon loma Dubaissa

Vierailija
12.02.2017 |

Onko 6000 euroa pelkkiin matkoihin ja hotelleihin liikaa?

Yks persaukinen olisi kiinnostunut lähtemään reissuilemaan, mutta mua ei mitkään halpamaa Thaimaat kiinnosta. Lieneeköhän tuollainen 2500 euroa sille liikaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos keksisit jonkin toisen kohteen? Tajuatko miten siirtotyöläisiä ja köyhiä kohdellaan noissa maissa?

Vierailija
2/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaisten arvojen perään, enkä sitoutunut sanomisillani johonkin anti-orja -aatteeseen. Olen menossa loma-matkalle. Tuo köyhä kaverini voi jäädä sinne puolestani vaikka töihin jos hänestä siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa, menopaluulennon Dubaihin saa halvimmillaan alle 150 eurolla, itse en maksaisi yli 300 € lennosta. Hotelleja löytyy myös halvempia, hotellista en maksaisi yli 50 €/yö.

Vierailija
4/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaisten arvojen perään, enkä sitoutunut sanomisillani johonkin anti-orja -aatteeseen. Olen menossa loma-matkalle. Tuo köyhä kaverini voi jäädä sinne puolestani vaikka töihin jos hänestä siltä tuntuu.

Kusipää sinä olet.

Vierailija
5/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa köyhältä. Lomabudjetti aina kympistä ylöspäin ja aikaa on.

Vierailija
6/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on täys WT-kohde. Makso mitä makso, se ei siitä sivistynyttä matkustuskohdetta tee.

Vierailija
7/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, taas yksi Dubai provo. Eikö väsytä?

Vierailija
8/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos keksisit jonkin toisen kohteen? Tajuatko miten siirtotyöläisiä ja köyhiä kohdellaan noissa maissa?

Älä ruoki trollia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän