Viikon loma Dubaissa
Onko 6000 euroa pelkkiin matkoihin ja hotelleihin liikaa?
Yks persaukinen olisi kiinnostunut lähtemään reissuilemaan, mutta mua ei mitkään halpamaa Thaimaat kiinnosta. Lieneeköhän tuollainen 2500 euroa sille liikaa?
Kommentit (8)
En ole sellaisten arvojen perään, enkä sitoutunut sanomisillani johonkin anti-orja -aatteeseen. Olen menossa loma-matkalle. Tuo köyhä kaverini voi jäädä sinne puolestani vaikka töihin jos hänestä siltä tuntuu.
Aivan liikaa, menopaluulennon Dubaihin saa halvimmillaan alle 150 eurolla, itse en maksaisi yli 300 € lennosta. Hotelleja löytyy myös halvempia, hotellista en maksaisi yli 50 €/yö.
Vierailija kirjoitti:
En ole sellaisten arvojen perään, enkä sitoutunut sanomisillani johonkin anti-orja -aatteeseen. Olen menossa loma-matkalle. Tuo köyhä kaverini voi jäädä sinne puolestani vaikka töihin jos hänestä siltä tuntuu.
Kusipää sinä olet.
Ap vaikuttaa köyhältä. Lomabudjetti aina kympistä ylöspäin ja aikaa on.
Dubai on täys WT-kohde. Makso mitä makso, se ei siitä sivistynyttä matkustuskohdetta tee.
Hohhoijaa, taas yksi Dubai provo. Eikö väsytä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos keksisit jonkin toisen kohteen? Tajuatko miten siirtotyöläisiä ja köyhiä kohdellaan noissa maissa?
Älä ruoki trollia.
Mitäs jos keksisit jonkin toisen kohteen? Tajuatko miten siirtotyöläisiä ja köyhiä kohdellaan noissa maissa?