Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneushoitolani lähetti sähköpostin jossa näkyy kaikkien asiakkaiden sähköpostit...

Vierailija
12.02.2017 |

Jotenkin jäi aika ihmeellinen (ja kosmetologista ammattitaidoton!) fiilis kun sain tänään mainoksen/ilmoituksen, josta voi helposti selata kaikkien asiakkaiden sähköposteja ja sitä kautta nimiä. Turhaa loukkaantumista vai laitanko palautetta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei todellakaan ole lupa tehdä. Kaikkien vaan ei pitäisi käyttää s-postia :(

Vierailija
2/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku virhe sattunut. Laita vaan palautetta, ehkä ei sit enää käy noin, jollei ole huomannut asiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta. Mun lapsen ope toimi noin mutta laitoin rehtorille ystävällisen postin että voisi opettaa alaisilleen piilotetun viestin lähettämisen.

Vierailija
4/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta sinne heti! Tuollainen massapostittaminen on suoraa laiskuutta. Pyydä heitä tuhoamaan omat yhteystietosi.

Vierailija
5/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onpas kamalaa. Av-palstalle oletjo kirjoittanut, seuraavaksi juttua iltapäivälehtiin ja lopuksi vielä poliisille!

Vierailija
6/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä ämmien juttuja.

Vierailija
7/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, onpas kamalaa. Av-palstalle oletjo kirjoittanut, seuraavaksi juttua iltapäivälehtiin ja lopuksi vielä poliisille!

Kysyinkin että onko turhaa loukkaantua. Olet aika yksin mielipiteesi kanssa, muiden mielestä on.

Sähköpostien piilottaminen ei ole vaikeaa, kun en tosiaan ole mikään it-nero ja osaan sen itsekin tehdä...

Vierailija
8/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko olemaan hyvinkääläinen kauneushoitola?

Meinaan sain myös tänään tuollaisen viestin. Yksityisyydensuojaa ei selvästi kunnioiteta ollenkaan. >:(

Vierailija
9/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaan sain myös tänään tuollaisen viestin. Yksityisyydensuojaa ei selvästi kunnioiteta ollenkaan. >:(

Joo oli! Alkaa Beellä.

Vierailija
10/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei!!!!

Vierailija
11/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vielä pahempi.

Sain hakemastani työpaikasta "kiitos mielenkiinnosta.."-vastauksen sähköpostiini. Osoitekentästä näkyi myös muiden hakijoiden nimet.

Vierailija
12/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, että jos joku on jopa nähnyt siellä kosmetologilla, tai kaupassa! Ei minkäänlaista yksityisyyden suojaa.

Vierailija
13/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajassa, kun laitoit viestin tänne, olisi ehtinyt "antaa palautetta" kauneushoitolaan. En tajua, miksi iniset täällä.

Vierailija
14/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hakemastani työpaikasta "kiitos mielenkiinnosta.."-vastauksen sähköpostiini. Osoitekentästä näkyi myös muiden hakijoiden nimet.

Sama -2 kertaa. Valtion virasto oli kyseessä.

Vierailija
15/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla on käynyt noin myös pari kertaa.

Vierailija
16/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palutetta. Älä myöskään koskaan enää asioi tuossa paikassa. Lompakolla äänestäminen tepsii parhaiten yrityksiin.

Vierailija
17/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Toi on todella paha. Ei piilokopio oo niin vaikea!

Vierailija
18/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostit pitää aina laittaa piilokopioina, jotta kaikkien vastaanottajien osoitteet eivät näy. Laittaisin palautetta firmaan.

Vierailija
19/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joillakin ahdasta

Vierailija
20/38 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin kävi näin. Hyvityksenä olisi saanut Finnkinoon leffalipun. Lähimpään Finnkinoon on reilu 3 tunnin ajomatka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan