Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pankista lainaa velan maksuun

Vierailija
12.02.2017 |

Olen isälleni velkaa 15000 €. Saiskohan pankista lainaa velan maksuun, meneekö siitä jotain veroja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isällä kiire saada rahat?

Vierailija
2/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta itse haluaisin saada sen äkkiä maksettua. Palkka sen verran pieni ettei säästöä kerry vaikka miten päin yrittäisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempi lyhentää isälle suoraan, kuin pankille..

Vierailija
4/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta itse haluaisin saada sen äkkiä maksettua. Palkka sen verran pieni ettei säästöä kerry vaikka miten päin yrittäisi..

No miten sitten saisit sen pankkilainan maksettua?

Vierailija
5/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suuri summa. Laina onnistuu helpommin, jos sinulla on jokin vakuus lainalle.

Vierailija
6/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankillehan voisi maksaa lainaa takaisin vaikka sen muutaman kympin kuukaudessa. Mutta samalla summalla kestää kohtuuttoman kauan että saisin maksettua kaiken suoraan isälleni. Uskoisin että pankki kyllä lainaisi vakuuksien puolesta, mutta mietin että voiko suoraan sanoa että tarviin lainaa velkojen maksuun. Onko se niinku juridisesti ok ja meneekö just veroja tai muita maksuja?

- ap

Vierailija
7/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankillehan voisi maksaa lainaa takaisin vaikka sen muutaman kympin kuukaudessa. Mutta samalla summalla kestää kohtuuttoman kauan että saisin maksettua kaiken suoraan isälleni. Uskoisin että pankki kyllä lainaisi vakuuksien puolesta, mutta mietin että voiko suoraan sanoa että tarviin lainaa velkojen maksuun. Onko se niinku juridisesti ok ja meneekö just veroja tai muita maksuja?

- ap

Kyllä sinun noin suurta summaa pitäisi vähän rivakammin pankillekin lyhentää, se on niille bisnestä. 

Vierailija
8/8 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin käänteisen asuntolainen pankkilainan maksuun :) Eli pankki tiesi koko kuvion. Kummatkin valat samassa pankissa.

Tilanne kun oli se, että isoäitini oli luvannut testamentata minulle suuren summan rahaa ja sitä odotellessa en selvinnyt asuntolainasta. Ihme kyllä pankki uskoi tämän, mietin kyllä, että miten se on mahdollista. Tai sitten laskivat, että heillä on molempiin vakuudet, antaa mennä vaan. Mutta sain aikanaan perinnön ja kaikki hyvin loppu hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän