Vierailija

Mistä johtuu, että joillain ihmisillä on niiiiin paljon pahempi krapula kun toisilla? Itselläni on usein sellanen kankkunen, että oksat pois. Oksettaa oikeasti seuraavat 2 päivää, hirveä närästys ja väsymys, tärinät vielä kaupan päälle. Ja yleensä alkoholia juodessani mitään ympärilärvejä en edes vedä. Monet ystäväni juovat saman verran kuin minä ja ovat seuraavana päivänä ihan normaalissa kunnossa.
Vaikka joisin iltaa pitkin välillä lasin vettä, joisin hitaasti tai söisin paljon, on darra aina ihan samalainen. Kai se alkoholin juominen pitää lopettaa kun ei tällaista oloa vaan kestä. Ja olen siis vielä 20v ja terve nainen muuten.

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla on kans usein mailmanlopun krapula. Tänään ihme kyllä oikeastaan vain vähän väsymystä. Juuri krapuloiden takia alkoholi on huono päihde.

Vierailija

Mullakin tuli nuorena ihan järkyttävät kankkuset. Kaverit joivat yhtä paljon ja olivat seuraavana päivänä ihan kunnossa ja mä makasin koomassa. Loppupäivästä sanko sängyn vierellä, kun jalat eivät kantaneet vessaan. Jostain syystä vanhemmiten (+35) kankkuset ovat olleet lievempiä. Juon mielestäni yhtä paljon, jollen enemmänkin mutta harvemmin. Siltikään en tärise enkä oksentele. Väsymys on kyllä armoton, kun nukkuu pari yötä huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Syy miksi vähensin juomiskertojen määrän puoleen. Krapulat ovat niin hirveitä, että menee ahdistuksessa seuraavat kolme päivää. Inhottavaa kun olotila alkaa olla normaali vasta tiistaina. Itsepähän aiheutettu, joten ei auta muu kuin kärsiä.

Vierailija

Olettepa päässeet helpolla! Tätä raskauspahoinvointia kestänyt jo 3kk. Olo verrattavissa kaameaan kankkuseen. Oksettaa lähes jatkuvasti, välillä oksu lentääkin, pyörryttää, heikottaa, silmistä sumenee, väsyttää, päähän sattuu ja kovaa, ruoansulatusongelmia etc..olo totaalisen voimaton
Samanmoinen olo kun on juonut erilaisia alkoja sekaisin ja liikaa illan aikana.

Kyllä se pahinkin krapula hellittää ainakin viikossa!

Vierailija

Kannattaisiko kuunnella omaa kroppaa mitä se kertoo liiasta juomisesta???Että alkoholi tuossa määrin ei todellakaan sovi sinulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullakin tuli nuorena ihan järkyttävät kankkuset. Kaverit joivat yhtä paljon ja olivat seuraavana päivänä ihan kunnossa ja mä makasin koomassa. Loppupäivästä sanko sängyn vierellä, kun jalat eivät kantaneet vessaan. Jostain syystä vanhemmiten (+35) kankkuset ovat olleet lievempiä. Juon mielestäni yhtä paljon, jollen enemmänkin mutta harvemmin. Siltikään en tärise enkä oksentele. Väsymys on kyllä armoton, kun nukkuu pari yötä huonosti.

Mulla on juuri toisinpäin. Nuorena tuli harvoin krapula ja jos tulikin se meni ohi tunneissa. Vanhempana huono olo kestää parikin vuorokautta. Sitten nukkuminen on aivan onnetonta useana yönä. Ensimmäinen yö juomisen jälkeen menee lähes aina valvoessa. Uni ei vain tule kuin kemialla. Sellaista apua vain on hyvin harvoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko kuunnella omaa kroppaa mitä se kertoo liiasta juomisesta???Että alkoholi tuossa määrin ei todellakaan sovi sinulle.

En kai mää mitenkää liikaa juo :D nykyään kerran tai pari 1-4kk sisällä, juuri tästä krapulasta johtuen. Ennen join useammin, joskus saattoi jopa mennä 3 viikonloppua putkeenkin. Olo on silti aina yhtä paha, ihan sama miten tiheään käyn ulkona. Ja en todellakaan juo mitään valtavia määriä, että menis iltaki oksentaessa sammaltaen. Tässä sitä juuri kysyinkin, että onko sille joku syy, miksi alkoholi ei sovi minulle lähes missään määrin, jos sitä juo humalaan/hiprakkaan asti.
-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat