Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tinderissä monella naisella on koira?

Vierailija
12.02.2017 |

Miettinyt kumpi on pienempi paha lapsi vai koira ja kyllä rupee kääntymään lapsen puoleen. Nähnyt niitä naisia jotka antaa koiran nuolla naamansa "ui kun anna mamille pusu" hyi helv... se on syönyt toisten koirien paskaa, uros syö narttujen menkkaveriä, nuolee omaa persettään, kusivehkeitään, käpäliään ja minä suutelisin tätä naista joka on pusutellut sen koiransa kanssa? Oksennan ihan juuri. Sitten kun saadaan parisuhde kasaan ja päädytään yhteen, niin jahas kyllä pääsee kusettamaan sitä koiraa. Koirat on kivoja kun ei ole omia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa mieltä että koira(t) on turnoff. Ne sitoo aika paljon, lenkille monta kertaa päivässä ja aina pitää olla syöttämässä säännöllisesti=ei voi jäädä toisen luokse yöksi esim.

2/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat tosiaan kivoja, kun ne eivät ole omia. Siksi juuri on mukavaa deittailla naista, jolla on söpö koira. Saa koiranomistamisen edut ilman haittoja. En minä ryhdy eläimelle hoitajaksi ihan niin kuin en ryhdy toisen lapselle vanhemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, samaa mieltä että koira(t) on turnoff. Ne sitoo aika paljon, lenkille monta kertaa päivässä ja aina pitää olla syöttämässä säännöllisesti=ei voi jäädä toisen luokse yöksi esim.

Mikset sinä voisi sitten mennä sinne naiselle yöksi? Itse koiranomistajana (en sinkku enää ole ollut pitkään aikaan), etsin miestä joka tykkää olla koiran kanssa ja puuhata muutakin kuin kahvilla käymistä tai baarissa oleilua.

Mut ymmärrän että on turn off jos ei niin koirista välitä, mut tuo sun syy nyt oli vaan outo. Merkkaa varmaan, että olette todella erilaisia ihmisiä.

Vierailija
4/4 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät onneksi anna koiran nuolla kasvojaan, osa jopa kouluttaa koiransa. Pilalle hemmoteltu mamin pikku puudeli on painajainen. Samoin kuin pilin jatkeeksi ostettu kouluttamaton vahvalla suojelu/vartiointi vietillä varustettu koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä