Minkä pituinen sinun miehesi on? Katsotaan minkä pituisia miehiä av-mammoilla on?
Ja minkä pituinen itse olet?
Mun mies on 183cm ja itse olen 169,5cm. Juuri sopiva pituusero.
Kommentit (277)
Minä 166 cm, mies 169. Pituuseroa ei siis ole paljon, mutta koska olen melko pientä kokoa ja mies puolestaan vankkarakenteinen, tuo pituuserokin tuntuu isommalta. Eipä se kyllä ole järin haitannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä 189, mies 156
Älä keksi asioita kiitos.
Minä olen 169 cm ja mieheni 168. Käytännössä ei siis mitään eroa.
Siis jos kysytään suomalaisen miehen keskipituutta niin sehän on sen n.180 cm eikö. Mutta tässä kysyttiin nyt pariutuneiden miesten pituuksia, joten miten ketään voi yllättää se että pituudet ovat keskimittaa suurempia? Kyllä niillä hukkapätkillä pitää olla hirveesti juttuja millä kompensoida kääpiöyttään, että pääsevät lähellekään parisuhdetta. Itse en kusisikaan kohti miestä, joka on alle 185 cm. En ymmärrä niitä, jotka uskaltavat tehdä lapsia lyhyiden miesten kanssa, tietää isolla todennäköisyydellä antavan ei-voittavan arvan tulevan lapsensa käteen. Not me!
Mies 181cm, minä 165cm.
Kuka ihme alapeukuttaa toisten pituuseroja, ja MIKSI? :D
Molemmat ollaan 174. Nuorena siroja ja hoikkia. Nyt tukevahkoja.
Voi jessus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 189, mies 156
Älä keksi asioita kiitos.
Hyvänen aika, mitä oikein tarkoitat? Mitä asioita olen keksinyt? Käsittämätön kommentti.
Minä 169 cm ja mies 190 cm.
Tunnen kyllä monia lyhyitäkin miehiä (mm. oma isä ja exä), mutta oma mies nyt sattuu olemaan pidemmän puoleinen. Enkä pidä mitenkään outona, että täällä on naisilla näinkin pitkiä miehiä. Tuolla kadulla kun ympärilleen katselee niin kyllä ne vaan tuntuu iso osa olevan väh. 180 cm.
Minä 172, mies 194. Sopiva ero, ei tunne itseään niin isoksi kun mieskin on pitkä. Kivaa mahtua syliin ja reppuselkään :)
170 ja olen itse 172. Mun mielestä seksi on mukavempaa suurinpiirtein saman pitusen kumppanin kanssa..
Mies 188, minä 172. Tyttäret 178 ja 176 pojat 200 ja 192. Ollaan aika kookas perhe, kai.
Vierailija kirjoitti:
Mies 192, minä 163
Itselläni tämä miehen pituus ei kyllä ollut mikään plussa siinä vaiheessa kun alettiin seurustelemaan enkä etsinyt tarkoituksella pitkää miestä. Olen ollut ihastunut itseni pituisiinkin. Ylipäätään se että juuri me päädyttiin parikymppisinä yhteen on enemmän sattumaa kuin jotain kauhean tarkkaa valikointia tiettyjen ominaisuuksien perusteella.
mies on 170cm ja itse olen 168cm
Minä 176cm mies 185cm , just sopiva pituusero, ollaan joka paikas aina se näyttävin pariskunta ku ollaan molemmat pitkiä ;D
Vierailija kirjoitti:
Siis jos kysytään suomalaisen miehen keskipituutta niin sehän on sen n.180 cm eikö. Mutta tässä kysyttiin nyt pariutuneiden miesten pituuksia, joten miten ketään voi yllättää se että pituudet ovat keskimittaa suurempia? Kyllä niillä hukkapätkillä pitää olla hirveesti juttuja millä kompensoida kääpiöyttään, että pääsevät lähellekään parisuhdetta. Itse en kusisikaan kohti miestä, joka on alle 185 cm. En ymmärrä niitä, jotka uskaltavat tehdä lapsia lyhyiden miesten kanssa, tietää isolla todennäköisyydellä antavan ei-voittavan arvan tulevan lapsensa käteen. Not me!
Joka sinut äidikseen saa on täysin vailla mahdollisuuksia. Kyllä kaltaisesi idiootit pitäisi valtiollisesti joko kastroida tai mieluummin kaasuttaa kokonaan. Toivottavasti miehesi tajuaa olla siittämättä idioottia!
Eikä ole, Saksassa ja Hollannissa ollaan vielä pidempiä