Minkä pituinen sinun miehesi on? Katsotaan minkä pituisia miehiä av-mammoilla on?
Ja minkä pituinen itse olet?
Mun mies on 183cm ja itse olen 169,5cm. Juuri sopiva pituusero.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten onkaan juuri AV:llä mammojen miesten keskipituus luokkaa 188 cm, kun heitä on suomalaisista miehistä selvästi alle 5%. :D miten onkaan osunut juuri tähän otantaan!
Luulen, että ääripäät mielellään vastaavat tällaisiin kyselyihin. Sama juttu, kun puhutaan vaikka palkoista. Voisi päätellä, että palstalla käy vain sosiaalituella eläviä ja miljonäärejä. Kaikki asuvatkin joko Ullanlinnassa tai Jakomäessä.
207 mies, 158 minä. Poika 195 (ja kasvaa), tytär 165(ei kasva enää).
Mä oon 163,5, mies 173.
Se mies, jonka haluaisin on myös pidempi.. Mutta jouduin tyytymään tähän mieheen, koska en ikinä kelpaa kellekään kenet haluan!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten onkaan juuri AV:llä mammojen miesten keskipituus luokkaa 188 cm, kun heitä on suomalaisista miehistä selvästi alle 5%. :D miten onkaan osunut juuri tähän otantaan!
No ehkä siksi kun pitkien miesten vaimot tähän enemmän varmasti vastaavat... Ne joilla on suurempi pituusero.
Sitä minäkin tulin tänne kertomaan, että itse olen 162cm ja mieheni 186cm, ja alkuun se oli tosi hassua, koska exäni taas on vain 168,5cm.
Kovat talvet kirjoitti:
Romuluisia rontteja suomalaiset naiset.
Isoja ja vankkaa tekoa. Jos mies menehtyi sodassa ja nainen jäi leskeksi hän kykeni hoitamaan yksin kaikki peltotyöt ilman traktoria.
Suomessa naiset ovat huikean isoja.
T: Suomeen muuttanut 172cm mies
Suomessa on tilastollisesti maailman pisimmät ihmiset. Esimerkiksi coopersin ennetystehtaassa on ennätykset pisimmästä ihmisestä.
Minä olen 162cm ja mieheni 173cm
Minä 174 cm ja mies 168 cm. Yhdessä kohta kahdeksan vuotta ja vauva tulossa.
Minä 175 ja Mies 171. Eikö täällä tosiaan ole muita kenellä olis lyhyempi mies?