Minkä pituinen sinun miehesi on? Katsotaan minkä pituisia miehiä av-mammoilla on?
Ja minkä pituinen itse olet?
Mun mies on 183cm ja itse olen 169,5cm. Juuri sopiva pituusero.
Kommentit (277)
Minä 168, mies 183. Just sopiva pituusero. Entisten poikaystävien pituudet olleet välillä 165-195.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten onkaan juuri AV:llä mammojen miesten keskipituus luokkaa 188 cm, kun heitä on suomalaisista miehistä selvästi alle 5%. :D miten onkaan osunut juuri tähän otantaan!
Koska alle 180-senttiset miehet harvemmin pääsevät parisuhteeseen.
Minä 202 koripalloilija, mies 167 balettitanssija. Just sopiva.
Mies 185cm, itse 162cm. Sopiva pituusero.
Mies 185cm, minä 160cm. Saishan tuo vähän lyhyempikin olla.
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos kysytään suomalaisen miehen keskipituutta niin sehän on sen n.180 cm eikö. Mutta tässä kysyttiin nyt pariutuneiden miesten pituuksia, joten miten ketään voi yllättää se että pituudet ovat keskimittaa suurempia? Kyllä niillä hukkapätkillä pitää olla hirveesti juttuja millä kompensoida kääpiöyttään, että pääsevät lähellekään parisuhdetta. Itse en kusisikaan kohti miestä, joka on alle 185 cm. En ymmärrä niitä, jotka uskaltavat tehdä lapsia lyhyiden miesten kanssa, tietää isolla todennäköisyydellä antavan ei-voittavan arvan tulevan lapsensa käteen. Not me!
Joka sinut äidikseen saa on täysin vailla mahdollisuuksia. Kyllä kaltaisesi idiootit pitäisi valtiollisesti joko kastroida tai mieluummin kaasuttaa kokonaan. Toivottavasti miehesi tajuaa olla siittämättä idioottia!
Naisettomalla hukkapätkällä meni tunteisiin? 😜 Tui tui.
Mun mies 161cm ja minä 158cm. Olen aina tykännyt lyhyistä miehistä. Ylettyy hyvin pussaamaan <3
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 161cm ja minä 158cm. Olen aina tykännyt lyhyistä miehistä. Ylettyy hyvin pussaamaan <3
Lyhyemmät miehet ovat kasvoiltaan usein paremman näköisiä. Kauniita elokuvien tähtinäyttelijöiden näköisiä kun taas isot rontit ovat romuluisia ja kasvot myös järkyttävän kolhoja piirteiltään. Ja ne kädet ovat kuin lapiot.
Yhden rontin käsi ylettyy hyvin ottamaan jalkapallon kämmeneensä kun normaalilta ihmiseltä onnistuu tennispallo.
Pidemmillä ihmisillä myös älykkyys jää vähiin.
Mies 170
Minä 174
Ei ole kertaakaan häirinnyt, että mies on minua lyhempi. Kyllä sitä miehisyyttä voi muullakin mitata kun pituudella :)
Vierailija kirjoitti:
Kovat talvet kirjoitti:
Romuluisia rontteja suomalaiset naiset.
Isoja ja vankkaa tekoa. Jos mies menehtyi sodassa ja nainen jäi leskeksi hän kykeni hoitamaan yksin kaikki peltotyöt ilman traktoria.
Suomessa naiset ovat huikean isoja.
T: Suomeen muuttanut 172cm mies
Suomessa on tilastollisesti maailman pisimmät ihmiset. Esimerkiksi coopersin ennetystehtaassa on ennätykset pisimmästä ihmisestä.
Väärin. Hollannissa, Norjassa ja Tanskassa on keskipituus vielä useita senttejä Suomea enemmän. Tuo löytyy googlaamalla vaikkapa average height. Kännykällä hankala linkittää.
Minä 168, mies 179. Yleensä olen ihastunut vähän pidempiin miehiin, mutta nykyinen mies sai luonteellaan ihastumaan niin paljon, ettei ole pituus tai muut ulkonäköseikat tuntunut missää.