Voiko nainen olla kiinnostunut jos välttelee katsekontaktia ja on välinpitämätön?
Onko se merkki että yrittää peittää kiinnostuksensa?
Kommentit (70)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos nainen kääntää päänsä sivulle, ei ole kiinnostunut välttäessään katsekontaktia.
Jos kääntää katseensa alas, nainen kainostelee ja alistuu kiinnostavalle miehelle.
Ai perhana, minulla on kyllä tuo juttu mennyt ihan ohi ja olen kuitenkin jo nelikymppinen nainen! En ole huomannut edes ajatella mihin suuntaan katseeni käännän, mutta tietävätköhän miehetkään tätä faktaa... :-/ Pitäisiköhän sinun alkaa pitämään netissä joitakin ihmissuhdekursseja, joissa tällaisista tärkeistä asioista kerrotaan? Mitä muita tällaisia tietoja sinulla on? Jään odottelemaan!
Miten ap.n on käynyt? Ootko tehnyt aloitteen? Ehkä se nainen odottaa sitä?
Taitaa olla niin ihastunut ettei saa sanaa suustaan kun olet lähellä häntä. Todellisuudessa ajattelee sinua päivin ja öin. Usein rakkaudennälkäiset naiset ovat juuri tuollaisia. Esimerkiksi paetessaan he juoksevat metsään ja teeskentelevät kaatumista antaakseen sinulle mahdollisuuden saada heidät kiinni.
Jos kohtaaminen tapahtuu yllättäen, itse menen ainakin aika hämilleni, ja ainoa tapa peittää hämmennystä, on olla välinpitämätön,koska näin saat jotenkin pidettyä itseäsi kasassa. Toisaalta, jos etukäteen tiedän, että tulen näkemään miehen johon olen salaa ihastunut, saatan olla myös aika viileä, ja vilkuilla salaa häntä kun hän ei huomaa. Mutta nää yllätystörmäykset on niitä, jolloin menee pasmat ihan sekaisin, ja silloin olen kyllä ihan viilipytty. Kukaan ei voisi huomata että olen kiinnostunut, paitsi ehkä mies itse siinä tilanteessa että kokee samaa kemiaa yhtä vahvasti. Silloin ehkä molemmat tajuaa sen tilanteen? Koska molemmat on ihan yhtä hämmentyneitä.
Siellä metsän siimeksessä kirkumisen, raapimisen ja pureminen tarkoitus on viestiä, että hän on oikea "villipeto", joka sinun valkoisen kristityn heteromiehen täytyy kesyttää.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kiinnostunut, mutta tietää että jutusta ei voi tulla mitään niin ei halua ainakaan edistää juttua mitenkään.
Toinen on että on kiinnostunut mutta ei usko että sulla on häntä kohtaan mitään tunteita niin ei halua tulla torjutuksi.
Mulla vähän tällainen tilanne. Mies jota olen pitänyt kuumana on nyt alkanut heittää pitkiä katseita muhun. Olen tuijottanut monesti takaisin ja välillä katsonut juurikin alas. Tilanne on tullut vähän yllättäen koska en olisi uskonut että voisi olla kiinnostunut ja tämä mahdollinen kiinnostus on ilmennyt yhtäkkiä. Mielestäni en ole sitä yrittänyt mitenkään koska mies varattu ja suhde meidän välillä voisi olla vähän kyseenalainen muutenkin. Ei ole esimies eikä opettaja, jotain siltä väliltä tavallaan.
Epäröin näyttää yhtään mitään koska en tiedä onko vakavissaan mun suhteen. Mihinkään salasuhteeseen en alkaisi. Lisäksi en loppuenlopuksi tunne miestä oikeastaan kovin hyvin, aika asialinjalla ollaan menty. Välillä kuulen jotain infoa kun kuuntelen sen puhuvan muiden kanssa ja toki käytöksestä olen vetänyt tiettyjä johtopäätöksiä. Tosin luulen että sillä on jonkunlainen työrooli päällä. Pari kertaa se on huvittavasti kehunut mua ihan mitättömästä asiasta. Toisaalta on ehkä vain voinut tajuta että mulla on jotain tunteita sitä kohtaan ja sen takia on erilainen kuin ennen vaikka ei itse olekaan kiinnostunut.
Eli jos sinä ihastus tunnistat tästä itsesi ja olet vakavissasi kiinnostunut niin sano se. Jos et oo niin älä sano mitään.
Kyllä mä välttelen katsetta, jos on hirvittävän syvät tunteet. Tällä hetkellä oon myöntänyt omani ja tuntui aluksi vaikealta sekä pahalta katsoa toiseen. Ollaan me silmiinkin katseltu pitkään. Meidän välissä on ollut kaikenlaista eikä tää oo mikään niin yksinkertainen juttu. On ollut flirttiä, katseita ja kaikkea ihanaa. Herkkänä on vaikea ottaa kevyesti, jos toinen onkin tarkoittanut vaan sillä tavoin. Hänellä on syvä ja palava katse. Perjantaina näytti tietysti melkoisen hämmentyneeltä, mutta kaikki välillämme on tietääkseni hyvin.
Jatkossa varmaan sujuu ihan ok ja jos ei suju, parempi ettei enää nähdä, jos tästä ei synny mitään vakavampaa suhdetta tai edes ylipäänsä mitään suhdetta..
Näin nyt vaan kävi! Ja kyllä, työelämässä.
Varattu.