Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla kiinnostunut jos välttelee katsekontaktia ja on välinpitämätön?

Vierailija
12.02.2017 |

Onko se merkki että yrittää peittää kiinnostuksensa?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ole hyvä ja Selvennä tilannettasi

Vierailija
42/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro lisää Ap :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on ja voi olla että ei ole. Ei kannata liikaa toiveita elätellä, toisaalta toivoa voi ollakin. :)

Vierailija
44/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäydyn juurikin noin, kun tunnen oloni kiusaantuneeksi, enkä pääse tilanteesta pois. Olen asiakaspalveluammatissa ja tapaan päivittäin paljon ihmisiä, on vakiasiakkaita ja satunnaisia kävijöitä, osa ihmisistä on kertatapaamisellakin "helpompia lähestyä" ja keskustelu viriää ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Mutta sitten on yksi asiakastyyppi jota kammoan yli kaiken, naisenkipeä mies. Suurimman osan saa ohitettua huumorilla, mutta osa luulee naispuolisen asiakaspalvelijan hymyä ja ystävällisyyttä kiinnostukseksi ja käy kiinni kuin takiainen. Itse vihaan yli kaiken tuntemattoman miehen yritystä olla tuttavallinen, käytetään etunimeä (nimikyltti rintapielessä) ja aletaan udella kuin parempikin kaveri, että mitäs teen vapaa-ajallani. Työpaikallani käy yksi tälläinen mies, ensimmäisen kerran tavatessani karvat nousivat pystyyn tämän uroksen korostetun ystävällisestä ja kiinnostuneesta small talkista. Ammattimaisesti hymyilin ja vastailin vähän sinnepäin, mielestäni esim asuinpaikkani ei hänelle kuulu. Tästähän hän innostui ja joka kerta käydessään hän yritti viritellä keskustelua. Aloin tuntea itseni ansaan ajetuksi jänikseksi ja aloin vältellä häntä jos vain tilaisuuden sain. Nyt ollaan päästy jo tilanteeseen, että hän tervehtii, mutta ei pyri iholle, mutta melko paljon nuilotusta ja yksitavuisia vastauksia se on vaatinut. En myöskään halua katsoa häntä silmiin, ettei mies vaan erehdy kuvittelemaan mitään. En todellakaan tiedä, onko hän sen kummemmin minusta kiinnostunut, mutta tuo tyyli ärsyttää minua suunnattomasti. Ja hän on ihan normaalin näköinen suurin piirtein itseni ikäinen mies, joten ulkonäkö ei aiheuta inhoreaktiota minussa enempää kuin ihastustakaan.

Vierailija
45/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän "välttelee" sinua? Esimerkkejä?

Vierailija
46/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää kysymällä, onko hän hullu vai varattu.

Vierailija
47/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä käyttäytynyt huonosti häntä kohtaan joskus? Surkea ensivaikutelma sinusta?

Vierailija
48/70 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen otettu saamastani huomiosta, mutta jos kohde jolta sitä saan on mun mielestä "liian kiinnostava", saatan todellakin vältellä katsekontaktia ja muutenkin käyttäytyä kuin en muka edes huomaisi koko henkilöä.

Vierailija
49/70 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ikinä myönnä että joku nainen voisi olla kiinnostunut miehestä 😃

Vierailija
50/70 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut nainen ei voi peitellä tunteitaan ja katse viimeistään paljastaa ja elekieli.

Ja juuri siksi sitä katsekontaktia joutuu sitten välttelemään.

Voi myös olla kiinnostunut toisesta ihmisestä mut ei halua just ns. edetä mitenkään, eikä halua katsekontaktia tms. ettei tulisi ymmärretyksi väärin.

Vierailija
51/70 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, ainahan sitä toivoa saa, mutta jos toinen on millään tavalla kiinnostunut, niin ei sitä pysty peittelemään. Kyllä välinpitämätön ja välttelevä käytös kertoo selkeästi, ettei vois vähempää kiinnostaa. Et voisitsä lähtee nyt meneen...

Vierailija
52/70 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, ainahan sitä toivoa saa, mutta jos toinen on millään tavalla kiinnostunut, niin ei sitä pysty peittelemään. Kyllä välinpitämätön ja välttelevä käytös kertoo selkeästi, ettei vois vähempää kiinnostaa. Et voisitsä lähtee nyt meneen...

No kun ei aina ole näin. Ihmiset ovat erilaisia tiedäks...

Minä saatan vältellä katsekontaktia kiinnostavan ihmisen kanssa. Toinen vaihtoehto saman ihmisen kanssa on, että tahtomattani katson syvälle silmiin ja hymyilen kestohymyä. Käytökseni siis vaihtelee suhteessa samaan ihastukseen.

Vierailija
53/70 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kiinnostunut, mutta tietää että jutusta ei voi tulla mitään niin ei halua ainakaan edistää juttua mitenkään.

Toinen on että on kiinnostunut mutta ei usko että sulla on häntä kohtaan mitään tunteita niin ei halua tulla torjutuksi.

Olisiko kuitenkin todennäköisempää että ei ole kiinnostunut ja on kiusaantunut siitä että miehestä näkyy kiinnostus kilometrin päähän? Olisi. Erityisesti, kun ap tässä näyttää olevan seurannut naisen käytöstä hyvin huolella.

Vierailija
54/70 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kääntää päänsä sivulle, ei ole kiinnostunut välttäessään katsekontaktia.

Jos kääntää katseensa alas, nainen kainostelee ja alistuu kiinnostavalle miehelle.

Vierailija
55/70 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ikinä myönnä että joku nainen voisi olla kiinnostunut miehestä 😃

Kysy uudestaan sitten kun joku nainen tekee tikusta asiaa ja katselee sinua, hakee katsekontaktia, vaikka ujostikin, tai tuppautuu jatkuvasti seuraasi ihan kunnolla ja flirttaa täysillä.

Vierailija
56/70 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos nainen kääntää päänsä sivulle, ei ole kiinnostunut välttäessään katsekontaktia.

Jos kääntää katseensa alas, nainen kainostelee ja alistuu kiinnostavalle miehelle.

Harlekiinitasoista höpötystä tai huonoa sarkasmia. Ihan todella.

Vierailija
57/70 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei aina ole näin. Ihmiset ovat erilaisia tiedäks...

Minä saatan vältellä katsekontaktia kiinnostavan ihmisen kanssa. Toinen vaihtoehto saman ihmisen kanssa on, että tahtomattani katson syvälle silmiin ja hymyilen kestohymyä. Käytökseni siis vaihtelee suhteessa samaan ihastukseen.

Onpä älytöntä käytöstä. Niin kovin naisellista, kun et oikein itsekään tiedä, mitenpäin olisit. Ihan vaan minun mielipide, tiedäks...

Mutta mihin on häipynyt aloittaja? Olisi mielenkiintoista kuulla, joko tämä stalkattu nainen on lähestymiskiellon hommannut???

Vierailija
58/70 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vältellä jos on ujo..

Vierailija
59/70 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäydyn kuvatulla tavalla ja siinä on kyllä ihastukset aika vitun kaukana. Yks ihme runkkari ei tunnu tajuavan siitäkään ja aina miettii kun osuu tällänen keskustelu ns. oikeaan aikaan (eli yrittänyt lähestyä ja käyttäydyin juurikin noin) ja täällä sanotaan että on vain ujo ja paina päälle. Ei saatana kuinka ahdistavaa..

Vierailija
60/70 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla varattu.

Tiedän erään miehen olevan minuun ihastunut, ja minä olen ihastunut häneen. Olen todella etäinen, välttelevä, jopa tyly koska olen varattu. Tunuu ihan kamalalta kun on tunteita toista miestä kohtaan. Rakastan miestäni ihan kamalasti ja tuntuu niin pahalta kun mielessä on toinen mies joka saa perhoset lentämään vatsassa. En näytä mitään ihastumisen merkkejä, osaan todella hyvin piilottaa tunteeni.

En vaan muistanut miltä tuntuu olla ihastunut. Olen ollu mieheni kanssa viisi vuotta, eka vuosi meni huumassa ja sitten ollut enimmäkseen vain tasaista arkea, josta nautin. Tuntuu kamalalta että ensimmäistä kertaa olen ihastunut toiseen. En tykkää tästä ihastuneesta tunteesta, tuntuu että oksettaa koko ajan ja ajatukset vain valtavat. Näen ihastukseni viisi kertaa viikossa, samassa työssä kun ollaan.

Anteeksi, tuli ot, mutta pakko avautua jossakin. Olen ihan sekaisin tämän uuden tilanteen kanssa. Odotan ja toivon vaan että ihastus hälvenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme