Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla kiinnostunut jos välttelee katsekontaktia ja on välinpitämätön?

Vierailija
12.02.2017 |

Onko se merkki että yrittää peittää kiinnostuksensa?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt yllyttäkö ap:ta kuvittelemaan että käytöksen takana on suurta rakkautta jota välinpitämättömällä käytöksellä peittelee huh huh. Naisesta kyllä huomaa kiinnostuksen ja jos pitää arvuutella onko vai ei niin vastaus on EI! Kiinnostunut nainen ei voi peitellä tunteitaan ja katse viimeistään paljastaa ja elekieli. Vastaus ap sulle, välinpitämätön nainen on ....välinpitämätön nainen.

Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla.

Vierailija
22/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt yllyttäkö ap:ta kuvittelemaan että käytöksen takana on suurta rakkautta jota välinpitämättömällä käytöksellä peittelee huh huh. Naisesta kyllä huomaa kiinnostuksen ja jos pitää arvuutella onko vai ei niin vastaus on EI! Kiinnostunut nainen ei voi peitellä tunteitaan ja katse viimeistään paljastaa ja elekieli. Vastaus ap sulle, välinpitämätön nainen on ....välinpitämätön nainen.

Höpö höpö. Varattu nainen on usein välinpitämätön ihastukselle ja tämän allekirjoittan ihan itsekin. Ei varatut naiset lähde flirttailemaan ja kertomaan tunteistaan jos ovat kunnollisessa hyvässä suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vältellyt kaikkia ihastuksiani aina, niin varattuna kuin sinkkunakin. Olen tosi rohkea ja sosiaalinen ihminen, mutta ihastuksen lähellä menen aina aivan lukkoon ja todella ujoksi häntä kohtaan.

Tosin olen vältellyt myös epämukavia ihmisiä joiden seuraa en kaipaa.

Vierailija
24/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaantunut? Nainen tietää miehen tunteista jo ennenkuin tämä itsekään tietää niistä. Lisäksi naisilla on silmät selässä ja ihastuminen+kyttääminen aistitaan kyllä heti. Eli kyllä se nainen kuule jo Ap tietää jos olet ihastunut :D siitä vaan kertomaan rohkeasti

Vierailija
25/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Varattu nainen on usein välinpitämätön ihastukselle ja tämän allekirjoittan ihan itsekin. Ei varatut naiset lähde flirttailemaan ja kertomaan tunteistaan jos ovat kunnollisessa hyvässä suhteessa.

Mutta kuten kirjoitin viimeistään katse paljastaa tunteet vaikja kuinka yrittää olla välinpitämätön. Ilmeisesti ap ei ole nähnyt muuta kuin välinpitämättömyyden ja turha yllyttää ap:ta enempää kuvittelemaan.

Vierailija
26/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm oletko huomannut katsooko hän yhtään takaisin sinua, kääntää katseen pois ja sit katsoo uudestaan. Se voisi olla merkki et jotain kiinnostusta olisi.

Itse olen ujohko ja jäädyn helposti varsinkin ihastuksen lähellä. Helposti kun hän katsoo minua suoraan silmiin, käännyn heti pois. Sit katson takaisin että damit.

Vierailija
27/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäydyn tosi oudosti ihastuksen rinnalla. Olen välttelevä, en anna yhtään mitään huomiota, vaikutan ehkä jopa tylyltä.... Sitten jälkeenpäin aina mietin "miksi?!?!" kun pitäisi käyttäytyä juuri päinvastoin, en vain voi sille mitään että joku ihmeen suojelumekanismi menee päälle ja pistää mut välttelemään ihastusta?? Aina sama toistuu!

Vierailija
28/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ujo ja etenkin, jos olen ihastunut johonkin. Olen tosin välttelevä myös niitä kohtaa, joista en ole kiinnnostunut. Lisäksi punastelen aina ja koko ajan ja kaikkien seurassa, olinpa ihastunut tai en.

Kysymällä selviää.

Vierailija
29/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen palavasti ihastunut työkaveriini ja käyttäydyn välillä tuolla tavalla. Käyttäydyn muutenkin oudosti ja ristiriitaisesti. En muunmuuassa keksi enää nykyään edes mitään puhuttavaa ihastukseni seurassa, vaikka muiden seurassa olen todella puhelias.

Oma välttelevä käytökseni johtuu siitä, että en ole varma onko tällä työkaverilla tunteita minua kohtaan vai ei. Hänkin nimittäin käyttäytyy minua kohtaan aivan yhtä ristiriitaisesti. Välillä hän välttelee katsettani, kun yritän keskustella hänen kanssaan kahden kesken ja siitä sitten vedän sen johtopäätöksen, että ahdistan häntä. Tämän jälkeen sitten välttelen hetken aikaa, kunnes ikävä kasvaa taas liian suureksi ja menen taas juttelemaan ja sama rumba alkaa alusta.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että katseen välttely kertoo satavarmasti tunteista toista kohtaan. Itselläni ei ainakaan ole mitään syytä vältellä yhdentekevän ihmisen katsetta.

Vierailija
30/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että on. Ei kuitenkaan halua tehdä mitään asian etenemiseksi. Ja voi tottakai myös olla niin että EI ole!

Vierailija
31/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan välttelevä ihminen tarkoita sitä että olisi ihastunut PAITSI jos oikeasti olet huomannut että hänen käytöksensä on hieman erikoista sinua kohtaan, niin kannattaa ottaa selvää mistä on kyse. Onko ihastunut, inhoaa sinua, ajattelee että sinä inhoat häntä vai mistä on kyse :D

Sinun käytöksesi saattaa myös olla ristiriitaista etkä vain itse tajua sitä Ap.

Kerro enemmän tilanteesta?

Vierailija
32/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme logiikkaa. Onko kiinnostunut jos on välinpitämätön? No ei ole kiinnostunut vaan välinpitämätön, that´s it. 

Vierailija
33/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa kun ei me tiedetä kuka tämä nainen on, ja miten hän missäkin tilanteessa käyttäytyy! Onko sinkku vai varattu? Minkä ikäinen? Kuinka usein näette ja millaisia tilanteita teillä on ollut?

Vierailija
34/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ap jos tulkitset liikaa eikä toinen välttele? Ei kai kukaan normisti katso kokoajan toista, ja sekö on välttelyä? Tuolla naisella voi olla joskus seurallismpi fiilis ja joskus ei ja toimii niin muidenkin kanssa. Niin kai sinäkin varmaan teet ja se on ihan normaalia, ilman että mitään erityis tunteita taustalla.

Tai sitten ylianalysoit hänen jokaista katsetta ja nainen vaistoaa sen ja kiusaantuu. Ei osaa olla luonteva sinun seurassa kun näkee miten sinulla päässä raksuttaa. Naiset on tarkkavaistoisia.

Vierailija
35/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette Ap?

Vierailija
36/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ei-ujo, mutta oon varattu. Mun opinahjossa on eräs, joka näyttää olevansa kiinnostunut, mutta mua ei kiinnosta. Mies on jo. Tätä ei kyttääjä taas tiedä. Saattaapi olla että katsekontaktin väistäjä ei halua antaa huomioo vaan saattaa olla varattu. Moni kolmekymppinen on pariutunu, muistakaas se

Vierailija
37/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Oletko Ap itse ihastunut kyseiseen henkilöön vai ihan muutenko mietit?

Vierailija
38/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välinpitämätön ja katseen pois kääntävä ihminen voi olla juurikin ihastunut! Ap kerropa tilanteestanne enemmän..

Vierailija
39/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/70 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap kerro enemmän! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä