Sirp avasi ovensa Maria Veitolallw. Nyt hänen ulkonäköä ja alkkikseksi, Veitola sanoo ettei heillä ole mitään yhteistä.
Sirpa vaikuttaa oikeasti miellyttävältä ja kiltiltä ihmiseltä. Miksi haukutte täällä toisia ihmisiä? Miksi Maria Veitola ei voinut pitää suutaan kiinni ja olla sanomatta ohjelman jälkeen, ettei heillä ole paljoa yhteistä? Minusta koko Veitola on jotenkin vastenmielinen. Maria Veitola voisi jäädä koko tv:stä pois, kuka hänestä ylipäätään tykkää? Hyvä toimittaja tuohon ohjelmaan olisi esim. Anni Hautala tai Jenni Pääskysaari.
Kommentit (24)
Minä tykkään. Eihän Veitola mitään pahaa sillä tarkoittanut. Sanoi, että ihmisen kanssa voi viihtyä ja olla mukavaa, vaikka ei olisikaan yhteistä.
Hautalahan se olisi hyvä hössöttämään ja hirnumaan toisten koteihin, ei ei ei.
Sirpa on vaalea...se tekee jo siitä epäkelvon.
Vierailija kirjoitti:
Hautalahan se olisi hyvä hössöttämään ja hirnumaan toisten koteihin, ei ei ei.
Älä nyt. Ilman hautaloita kukaan ei kikattelisi perälöiden ja jaajojen tissivitseille.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kännissä heti aamulla.
Vai olisiko joku kännissä illalla Kaliforniassa? :D Siellähän kello on 23:49 nyt...
Se kuuluu Veitolan työtehtävään. Saada mahdollisimman keskustelua ja huomiota ohjelmalle. Miten muuten hän sen tekisi.
Maria Veitola tekee viihdeohjelmaa, jolle on saatava hinnalla millä hyvänsä suuret katsojaluvut ja rahaa Maikkarille. Mainostajat vaativat vastinetta rahoilleen.
Ohjelma on tarkkaan suunniteltu etukäteen ja kysymyksiä hiottu ja luulen jokaisessa ohjelman jujun olleen etukäteen sovittu. Sirpa Selänteen kohdalla se oli kotiäitiys, Matti Nykäsen Seiska-lehden hääkuvat ja sitä ennen homous, joka nostaa katsojissa tunteita ja keskustelua ja saa katsojat koukkuun ohjelmaan ja tulevaisuudessakin isoja katsojalukuja, joka taas tietää rahaa Maikkarille. Näin sitä bisnestä tehdään,,vaikka monet katsojat ottavat sen tosissaan, vaikka kysymys on viihdeohjelmasta.
Ei Veitola ilkeästä kommentoinut vaan sanoi, että Sirpa on mukava ja viihtyivät yhdessä, vaikkei paljoa yhteistä olekaan. Veitola ei ole mollannut ketään jälkikäteen tuossa ohjelmassa, kun tietää itsekin, että yökyläpaikat loppuu nopeasti, jos alkaa jälkikäteen työntää paskaa ulos.
Sitä Sirpan mollaamista minäkään en käsitä. Mitään muuta syytä en näe kuin silmitön kateus. Sirpahan on aina ollut rento ja mukava julkisuudessa. Ottaa tuollaisen ohjelman vieraakseen, avaa ovensa jne. Minä pidin Sirpasta aiemmin ja pidän ihan yhtä paljon edelleen. Enkä tosiaan tunnista mitään alkkispiirteitä. Sirpassa hiukan alkaa ikä näkyä, mutta tämäkin on yksilöllistä. Toisten iho väsähtää nopeammin kuin toisten.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu Veitolan työtehtävään. Saada mahdollisimman keskustelua ja huomiota ohjelmalle. Miten muuten hän sen tekisi.
Maria Veitola tekee viihdeohjelmaa, jolle on saatava hinnalla millä hyvänsä suuret katsojaluvut ja rahaa Maikkarille. Mainostajat vaativat vastinetta rahoilleen.
Ohjelma on tarkkaan suunniteltu etukäteen ja kysymyksiä hiottu ja luulen jokaisessa ohjelman jujun olleen etukäteen sovittu. Sirpa Selänteen kohdalla se oli kotiäitiys, Matti Nykäsen Seiska-lehden hääkuvat ja sitä ennen homous, joka nostaa katsojissa tunteita ja keskustelua ja saa katsojat koukkuun ohjelmaan ja tulevaisuudessakin isoja katsojalukuja, joka taas tietää rahaa Maikkarille. Näin sitä bisnestä tehdään,,vaikka monet katsojat ottavat sen tosissaan, vaikka kysymys on viihdeohjelmasta.
Juuri näin. Monikaan ei tule tuota ajatelleeksi.
Tärähtäneistö on nyt sydänjuuriaan myöten loukkaantunut, kun Teukka lähetti twitterissä onnittelut Trumpille.
Ei näihin tärähtäneiden itkupotkuihin tule loppua vielä pitkään aikaan. Lumihiutaleisiin sattuu!😄😄😄😄
Minä en saanut teemun soperruksesta mitään selvää ja sirpa taisi olla pienessä sievässä melkein koko ohjelman.
Veitola oli fiksuin kybällä ja ehdottomasti freesein ilmestys.
Ohjelma on käsikirjoitettu alusta loppuun kysymyksineen. Se on sitte vastaajan suusta kiinni, mitä sieltä ilmoille kajahtaa. Ulkonäöstään ovat myös itse vastuussa.
Mummeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Monikaan ei tule tuota ajatelleeksi.
Kyllä me kaikki tiedetään, että se rahasta kiusaa noita reppanoita. Siksi meidän lempijakso on Anu Saagim.
Sirpa itse kertoi mielipiteensä asioista.
Tämä äitijuttukin on oikein ymmärrettävää Sirpalta.
Teemun rahoilla elää. Teemu maksaa. Rahasta ei pulaa joten mikäs siinä kotona lapsia hoitaessa. Sirpan mielipide mahdollisesti olisi eri jos elämä ei olisi tuollainen missä voi elellä toisen siivellä.
Sirpa on lapset ruokkinut mutta ruuat on maksanut Teemu.
Sirpa vie lapset harrastuksiin mutta harrastukset on maksanut Teemu.
Jos Teemu ei olisi maksamassa kaikkea niin sirpan pitäisi tehdä töitä jotta olisi varaa ostaa ne ruuat jotta voi syöttää lapset.
Siitä elämästä sirpalla ei ole hajuakaan joten helppo sen on laukoa noin mielipiteensä.
Eiköhän meistä kaikki käyttäisi aikaamme lapsiin jos sitä rahaa ei pitäisi jostain saada.
Maria näkee asiat realistisesti tietäen että kaikki eivät elele miehensä rahoilla.
Mä en ymmärrä mitä ihmettä te horisette Sirpan vanhentumisesta?Kohta 50v ja näyttää kyllä viehättävämmältä kuin moni samanikäinen tai nuorempi! Timmi,hyvä kroppa ja kauniit kasvonpiirteet - korkeat poskipäät ja kivat silmät. Ihan huvittaa myös nämä alkkis kommentit! 😂
En seuraa Veitolan tai muidenkaan vastaavia ohjelmia, mutta tämän nyt katsoin tämän julkisuuden vuoksi. Mielestäni tuo kotiäitijuttu on väännetty ihan muuksi, kuin miksi Sirpa Selänteen kommentti oli sanottu. Hän puhui palavereissa istuvista uraäideistä, mikä ei mielestäni tarkoita ollenkaan ns. taviksia työssäkäyviä äitejä, jotka ovat yleensä jossain päivän vaiheessa mahdollisuuksiensa mukaan lastensa elämässä mukana. Näin minä sen ymmärsin.
Palavereissa istuva uraäiti on mielestäni aivan eri asia, tyyliin voisi ajatella, että työpäivät ovat 12-14 tuntisia tms.
Ja aivan törkeää on haukkua alkoholistiksi, Sirpan ääni on varmaan luonnostaan käheämpi, kuin useimmilla, olen itsekin tällaisia tavannut. Ulkonäkö: törkeää haukkua kenenkään ulkonäköä, ihmettelen, kuinka moni viisikymppinen on rypytön ja siloinen?
Aivan ylimitoitettua haukkumista. Omasta mielestäni olivat hyvin tavallinen yhdessä viihtyvä pariskunta. Itse asiassa yllätyin, kuinka tavallisen oloisia, aitoja. Eivät yhtään leuhkoja. Lisäksi, kun toisen tuntee läpikotaisin, siinä ei hurtistakaan huumorista (Teemun kommentti luonnossa maksamisesta) tarvitse vetää hernettä nenään.
Sirpa oli ehdoton että äidin paikka on kotona. Hänen olisi pitänyt puhua vaan itsestään että hänellä oli mahdollisuus hoitaa lapset kotona. Kaikillahan ei oo sitä mahdollisuutta ja eikä haluakaan vaikka olisi mahdollisuus. Sirpa on varmasti ollut onnellinen kun on saanut olla kotona ja ei ole toimeentulo huolia. Nyt Teemuakin näkee enemmän niin mikä von ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa itse kertoi mielipiteensä asioista.
Tämä äitijuttukin on oikein ymmärrettävää Sirpalta.
Teemun rahoilla elää. Teemu maksaa. Rahasta ei pulaa joten mikäs siinä kotona lapsia hoitaessa. Sirpan mielipide mahdollisesti olisi eri jos elämä ei olisi tuollainen missä voi elellä toisen siivellä.
Sirpa on lapset ruokkinut mutta ruuat on maksanut Teemu.
Sirpa vie lapset harrastuksiin mutta harrastukset on maksanut Teemu.
Jos Teemu ei olisi maksamassa kaikkea niin sirpan pitäisi tehdä töitä jotta olisi varaa ostaa ne ruuat jotta voi syöttää lapset.
Siitä elämästä sirpalla ei ole hajuakaan joten helppo sen on laukoa noin mielipiteensä.
Eiköhän meistä kaikki käyttäisi aikaamme lapsiin jos sitä rahaa ei pitäisi jostain saada.
Maria näkee asiat realistisesti tietäen että kaikki eivät elele miehensä rahoilla.
Kyllä luulisi suomalaisten ymmärtävän, ettei Jenkkiläistä elämäntyyliä voi edes verrata toisiinsa ja siksi mielipiteitäkin pitäisi miettiä mitä suustaan päästään.
Jenkeissä kotiäitiys on yleistä, koska kunnallista ja lähes ilmaista päivähoitojärjestelmää ole, lisäksi vaimo ja lapsen kuuluvat työssäkäyvän miehen työnantajan terveydenhoidon piiriin, kotiäidille raksuttaa eläkekertymää miehensä eläkkeestä kaikki kotivuosi ajan.
Myös erotilanteessa, kotiäidin selusta on turvattu lainsäädännöllä eli hän saa elatusmaksut, lasten lisäksi ja aikanaan eläkkeen.
Naisen työssä käynnille on haasteensa, jo pelkästään lastenhoito, kun houtopaikkoja ei juuri ole, lisäksi pitkät työpäivät 10-12h, äitiysloma kuukauden (4vk) muuten syösuhde päättyy.
Ymmärrän kyllä Selänteiden ratkaisun, joka siellä on ihan yleistä.
Veitola on tosiaan vastenmielinen, mutta niin on kyllä Sirpa Selännekin. Ihan itse hän huutelee lehdissä että naisten pitäisi olla vauvatehtaita ja kodinhengettäriä.
Aamu alkanut "loiventavilla"?