Häpeän kaverin fb-kuvia, voinko laittaa jonkun asetuksen ettei muille näy hänen olevan kaverilistallani?
Mutta siis niin, että hän itse ei huomaa asiaa ja että muut voivat nähdä kuitenkin kaikki muut kaverit listallani?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, sillä en käytä facebookia mutta jäi kiinnostamaan että mitä niin kamalia kuvia siellä on, että pitää oikein toisen puolesta hävetä?
No esimerkiksi kuvia "saunanraikkaana" mökillä vaikka tällä ihmisellä on oikeasti todella huono iho, näkyy punoittavia, hilseileviä kohtia ja aknea.
Lisäksi paljon täysin meikittömiä kuvia ja vielä alaviistosta otettu niin että näkyy kaksoisleuka vaikka tämä kaveri ei ole edes lihava.
Hänellä on myös aika isot etuhampaat ja monessa kuvassa ne erottuvat häiritsevästi kun hymyilee niissä.
ap
"Hänellä on myös aika isot etuhampaat ja monessa kuvassa ne erottuvat häiritsevästi kun hymyilee niissä."
No voi Jeesuksen perse. Täytyisikö sitä ottaa kuvia naama norsunvi*ulla tai vaikka duckfacella, muttei missään nimessä saa hymyillä aidosti?
Heh... aamu jatkuu provoilla.
Mutta itse kysymykseen, koska siitä voivat jotkut olla kiinnostuneita.
Ei voi! Sellaista toimintoa olen kysellyt, mutta tosiaan mahdotonta. Ainoa keino on poistaa kaverilistasta. Minulla oli kyllä täysin toisenlaiset syyt.
Voiko idiootimpaa ihmistä olla kuin sinä?
Mulla on piilotettu kaverilista. Eli kukaan kavereista ei näe kenen kaveri olen.
Hävetköön ne, jotka näitä häpeän aiheita mistäkin repivät. Ei ole mun ongelma.
...? Itse häpeäisin, jos kaverilla olisi jotain tissityrkkykuvia.
En osaa sanoa, sillä en käytä facebookia mutta jäi kiinnostamaan että mitä niin kamalia kuvia siellä on, että pitää oikein toisen puolesta hävetä?