Milloin viimeksi harrastit seksiä/rakastelit jonkun kanssa?
Minä eilen illalla mieheni kanssa kun lapsi nukkui.
Kommentit (121)
Eilen mieheni kanssa lasten mentyä nukkumaan.
Eilen aamupäivällä ainakin neljä kertaa. Menin perjantaina jännämiehen luokse harrastamaan kiihkeää seksiä. Nyt mietin koska saisin siihen uuden mahdollisuuden, olenhan naimisissa tylsämiehen kanssa, hänelle en ole antanut sitten syksyn.
Vierailija kirjoitti:
Reilut kaksi vuotta sitten. Luulen ettei enempää ole enää ikinä tulossa :)
- ikisinkku näköjään
Älä menetä vielä toivoasi. Varmasti saat vielä monesti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eilen aamupäivällä ainakin neljä kertaa. Menin perjantaina jännämiehen luokse harrastamaan kiihkeää seksiä. Nyt mietin koska saisin siihen uuden mahdollisuuden, olenhan naimisissa tylsämiehen kanssa, hänelle en ole antanut sitten syksyn.
Kannattaisko antaa?
Muistaakseni, noin kaksi kymmentä vuotta sitten. Enää, en anna mieleni taipua moisiin lihallisiin ajatuksiin ja olen myös impotentti.
T: Mies eikä mikään hiiri 52v
10.6.2016. Tekisin mitä vaan että saisin uusinnan.
Tammikuun puolivälissä suunnilleen exän kanssa. Oli ihan peruskerta, hyvä kuitenkin. Tammikuun lopussa oltiin jo erottu.
Ajattelen exää kun ajattelen seksiä, silti en ollut aina niin innoissani harrastamassa sitä, kun se oli sellaista perusseksiä, tyytyväinen ja tyydytetty olin kyllä jos harrastettiin.
Onko se seksi jotain hyvää syötävää? Siitä on jo sen verran kauan, kun viimeksi on saanut, että ei edes muista, mitä on..
Lisäksi, en ole koskaan suudellut.
T: Mies eikä mikään hiiri 52v
Olisiko ollut pari viikkoa sitten mieheni kanssa. Lasten sairastelut, appivanhempien vierailu, miehen työaikataulu ja omat menkat ovat hitusen hankaloittaneet asioita näiden parin viikon aikana... No, kohta taas.
Helmikuussa 2016 eli vuosi sitten. Olen tässä ajatellut, että seuraavaksi harrastan seksiä vasta, kun löytyy potentiaalinen seurustelukumppani.
T. Nainen 25v
2002, elämäni ainoa yhden illan juttu, pitkän parisuhteen jälkeen. Teknisesti ihan hyvää seksiä, mutta ei ollut mun juttu.
Viime kesänä ...?
Naimisissa olen. Mutta kun ei vaan kiinnosta.
Kaksi viikkoa sitten. Tuntuu ikuisuudelta vaikka välissä ollut vuosiakin ilman
Reilut kaksi vuotta sitten. Luulen ettei enempää ole enää ikinä tulossa :)
- ikisinkku näköjään