Ok. Nyt on tosi hätäri. Vauvan vaippa repes ja toi oli ainoo vaippa. Miten estän vauvaa paskaamasta koko vessaa yön aikana?
Mistä voi tehdä varavaipan? Tähän loppu oikeesti villavaippailu ja siirrytään kestovaippoihin ja menkkasuojiin.
Kommentit (50)
Miten voi olla uusavuton ihminen, mitään ei oo eikä mikään kelpaa.
Jos tämä on totta toivon että joku tekee lasun ja vauva otetaan huostaan. Äipälle sterilisaatio ettei enää lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vittu teist mitää apuu oo, hirttäkää ittenne.
Ap
Tää en ollu sit mä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ota pyyhe ja taittele ja sitten leikaat muovipussiin kulmat pois ja jalat siitä läpi vuöksi nailonsukka ei tule kakat pois
No nyt ei oo pussei. Ei ollu eilenkää ja siitä on koitunu ongelmia kun en saa tehtyä syytikkää.
ApOn sulla pakastepusseja tai jätepusseja . Jossain on muovipussi.
No kerroppa missä. Roskat oon laittanu jo pitkän aikaa suoraan roskiks laatikkoon tai suoraan ulko roskikseen. Ainoo pussi on kaupan hedelmä pussi jossa on jo reikä ja se varmana repee jos tungen sen vauvalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta toivon että joku tekee lasun ja vauva otetaan huostaan. Äipälle sterilisaatio ettei enää lisäänny.
Älä viitti
Ap
Soitat jonkun hakemaan sulle kaupasta vaippoja tai sitte lähdet itse vauvan kans hakemaan. Niin ja nukuta se vauva johon ku muualle ku vessan lattialle.
Roskia ei saa laittaa ulkoroskikseen ilman pussia.
Vierailija kirjoitti:
Soitat jonkun hakemaan sulle kaupasta vaippoja tai sitte lähdet itse vauvan kans hakemaan. Niin ja nukuta se vauva johon ku muualle ku vessan lattialle.
No kuka muka lähtis hakee vaippoi tähän aikaan yöstä? Ei mun kaverit ainakaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Roskia ei saa laittaa ulkoroskikseen ilman pussia.
Miks muka :D Mä ainaki laitan.
Ap
Tää Lahtelainen syytikkämutsi on ihan hulvaton. Sopis vaikka tyyliin putoukseen "vuoden mutsi"-hahmona. Oletan siis että tämä on läppää kaikki.
On siinä taas idiootti vauvan hoitaja. Vauva parka.
Mites se syytikka, eikö se suojaa vessan kakalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on sitten aika huonoja kavereita, jos eivät auta kun tarvit apua. Mikäs sua estää itse lähtemästä vauvan kans vaippoja hakeen? Nykyää kaupatkin on yötä myöten auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSulla on sitten aika huonoja kavereita, jos eivät auta kun tarvit apua. Mikäs sua estää itse lähtemästä vauvan kans vaippoja hakeen? Nykyää kaupatkin on yötä myöten auki.
En voi mennä kauppaan ku mies otti auton.
Ap
tää sama on huuellu jo viikon ajan että saako vauvaa nukuttaa wc:n lattialla....
Vittu teist mitää apuu oo, hirttäkää ittenne.
Ap