Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka säälittävä ihminen pitää olla, että alkaa nettikiusaajaksi?

Vierailija
11.02.2017 |

Kyllä se kertoo aika paljon kiusaajasta itsestään eikä siitä kiusatusta. Kuvottavaan toimintaa sanon minä. Ei siinä mitää, tehkää mitä lystäätte, mutta oletteko valmiita ottamaan teoistanne vastuun jos teidän uhrinne sattuu tappaa teidän takia itsenne? Onhan se kiva leikkiä trollia ja vähän pilalla toisen kustannuksella, onhan se hauska juttu tuoda se hautajaiskukkakimppu oven veteen missä lukee hyvästi. Toki toki. Mutta astuppa vittu kerranki itse uhrin roolin ja kerro miltä se sinusta tuntuu? Ainiin. Mutta unohdin. Haluat olla se k#pää , haluat leikkiä mielummin kovista ja melkein tappaa toisen. Sehän se hauska olikin. Oikein naurattaa kovasti. Heko heko , ääliö.

R.i.p kaverin muistolle joka tappoi itsensä tänään juurikin tästä syystä. Miettikää vittu seuraavalla kerralla mitä teette. Prkl. Kyllä te osaatte olla sitten kuvottavia!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla leikeillä on ruma loppu.

Vierailija
2/2 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky maailma on menny ihan sairaaksi. Ei voi kyllä muuta sanoa. Millainen ihminen edes ryhtyy kiusaamaan toisia? Kyllä siinä täytyy olla aivoissa paha vika joka kykenee sellaiseksi.

Kyllä mä kauhulla odotan sitä kun mun lapset lähtee koulunpenkille istumaan. Minkälaist sillo se meininki on kun nyt jo tuommoisia kusipäitä olemassa ja meno tuollaista. Kuinka monta ihmistä pitää kuolla ,että nykypäivän nuoret ymmärtäisi , että kiusaaminen netissä/koulussa/missä tahansa ei ole koskaan oikein? Kuinka monta?

Kyllä mä sen sanon , että kyllä se kuuluu myös vanhempien puuttua kasvatukseen jos koulu ei sitä osaa tehdä! Se on vanhempien tehtävä opettaa lapsi käytäytymään oikein muita ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla