Miksi korkeasti koulutettu mies haluaa naisekseen mielummin vähemmän koulutetun?
Kertokaa:)mikä on se,ettei mies halua korkeasti koulutettua naista jos on myös itse korkeasti koulutettu.Lähipiirissä on paljon tämäntapaisia pariskuntia.
Kommentit (7)
Eivät halua uraa rakentavaa puolisoa? Vaan tyypillisemmän nainen hoitaa kotona lapset yms ja työ on jotain perushommaa, joka ei vie kuin sen perus 8h/päivä.
Hankalaa perhe-elämä kuitenkin on, jos molemmat haluaa vaikka tehdä töitä 12h/päivä..
Koska naiset pariutuvat ylöspäin. Miehen on pakko ottaa vähemmän koulutettu nainen.
En minä ainakaan halua. Haluan mieluiten vaimokseni akateemisen naisen, ja onnekseni minulla sellainen onkin!
Tietyissä piireissä tämä on vakio. Koska miehen työ vie paljon aikaa ja vaatii matkustamista, on helppoa kun vaimo on pienipalkkainen ja ei-uraorientoitunut. Voi helpommin jäädä kotiin lasten kanssa ja rahalla on helppo kiristää.
Vaikea olisi olla ihan eri kulttuurista olevan naisen kanssa.
Ihailu kiinnostaa. Joku kirurgimies voi olla ihan millainen tahansa, silti ympärillä on aina lauma ihailevia naisia, jotka ovat valmiita repimään silmät toistensa päästä ja suostumaan kaikenlaisiin liinavaatevarastopanoihin saadakseen edes ripauksen huomiota. Nämä naiset tietävät paikkansa myös suhteessa eli passaavat mukisematta.
Helppoa ja kätevää miehelle!
Koska miehet haluavat mukavan parisuhteen eikä suhdetta mihinkään tärkeilevään intellektuelliin.