Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tarjonnut 'edes' kahvikupillista

plaa
11.02.2017 |

Okei, tänne tulee varmaan semmosia että "kyllä nainenkin maksaa!!!!11'' MUTTA minun mielestä jos mies pyytää kahville johonkin niin se myös maksaa, koska hei kahvi maksaa joku max 2e.
Ja siis olin tänään ekoilla treffeillä ja molemmat maksettiin omat ja ihan ok mutta jäi kyllä mietityttään että pitiköhän se mua ihan rumana tms kun aina on treffi kumppani maksanut kahvit :D Ja tosiaan mua ei haittaa maksaa omaa kupillista, mutta ihan käytöstavoista kyse.
Tää oli vielä silleen että se sano että 1 kahvi, ja mä sitten maksoin omani ofc.
JA se kyllä kehui aluksi että oon kyllä tosi kaunis yms.. että entiä että pitikö silti mua rumana tms, vai oliko vaan muuten tommonen?
Sori vaan mutta mies joka ei tarjoa edes kahvikupillista on turnoff.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi maksanut niin olisiko tapahtunut muuta, että mies olisi 2euroa köyhempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vältti lompakkoloisen, mikä ilmeisesti oli hänen paskatestinsä miehenä naiselle. So simple.

Vierailija
4/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisin pitänyt sitä kohteliaampana :)

-ap

Vierailija
5/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ulkonäkö ja kahvikupin maksaminen ei nyt kyllä liity mitenkään toisiinsa.

Miksi sun pitäisi olla kaunis? Miksi et ennemmin tahtoisi olla vaikka fiksu ja nokkela?

Vierailija
6/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lompakko loisena sitä on jos tarjoo yhden kahvin ilmaseks? :D nyt vähän valoja päälle ihmiset. Mun talous ei kaadu jos 'joudun' maksaan kahvini itse. Vaan se jäi häiritsemään kun yleensä on kohteliasta maksaa se kahvi jos pyytää toista kahville.

-ap

Vierailija
7/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lompakko loisena sitä on jos tarjoo yhden kahvin ilmaseks? :D nyt vähän valoja päälle ihmiset. Mun talous ei kaadu jos 'joudun' maksaan kahvini itse. Vaan se jäi häiritsemään kun yleensä on kohteliasta maksaa se kahvi jos pyytää toista kahville.

-ap

eli jos pyydän naisen lenkille niin täytyy ostaa lenkkarit hänelle?

Vierailija
8/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se joka pyytää, se tarjoutuu maksamaan. Kahvin maksaminen nyt on yks hailee, mutta jos joku pyytää syömään ja tarjoutuu maksamaan, se, jolle yritetään tarjota, kieltäytyy kohteliaasti ja maksaa oman osuutensa. Näin ollen kaikki olivat kohteliaita, painakaa se mieleen, kakarat.

Vierailija
9/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos hän olisi tarjonnut sen, olisit sanonut miehen tarjonneen VAIN kahvikupillisen. On parempi välttää tuollainen nainen alkuunsa, joten miehen paskatesti oli paikallaan.

Vierailija
10/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Siis nainen kannatta "kutsua" sanomalla mennäänkö kahvilaan. Ei missään tapauksessa sanoa mennäänkö kahville. Näin nainen on kahvilassa kuten luvattiin ja on naisen asia mitä siellä tekee :P

Vierailija
11/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tarjota.

Vierailija
12/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuk-karusellin vakimatkustajana olisi kuitenkin kahvikupin mieheltä saatuaan keksinyt jonkun seuraavan turn-offin aiheen, aivan sama. Tinderlortto ulisemassa.

Vierailija
13/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Jos olisit kaunis olisit saanut ilmasen kahvin.

Vierailija
14/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

eli jos pyydän naisen lenkille niin täytyy ostaa lenkkarit hänelle?

Toivottavasti sä esität vaan tyhmää :)

-ap

Vierailija
15/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitä vielä märiset, eikö juna mennyt jo? Vaikka mies olisikin tunkenut kaksi euroa pajatsoosi, olisi ruutuun kuitenkin lävähtänyt "ei voittoa".

Vierailija
16/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen mun edelliset treffit. Ihmettelin kun mies ryysi kiireellä kahvilan tiskillä ensimmäisenä maksamaan. Myyjälle heti totesi että erikseen maksetaan. Kieltämättä vähän pitkään katsoin. Itse olisin kenen tahansa kanssa kahvilla ollessani siinä tilanteessa maksanut molemmat.

Well, paljastui muutenkin "taloustietoiseksi" mieheksi. Kovin oli kiinnostunut mm. asunnon koosta ja omistajasta :)

Mun mielestä todella huonoa käytöstä.

Vierailija
17/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Jos mies on treffeille pyytänyt, niin mielestäni se on pelkästään jo hyviä käytöstapoja tarjota vaikka se kahden euron kahvi. Tästähän voi olla eri mieltä, mutta mielestäni mies on hieman moukkamainen jos ei tätä tee. :D

Vierailija
18/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se joka pyytää niin tarjoaa :) Ei kyse ole mistään lompakkoloisjutuista vaan ihan peruskäytöstavoista. 

Vierailija
19/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kahvikuppi vaikuttaa noin suuresti? Jo on pieni maailma sinulla. No, elämä ehkä opettaa ja iän myötä tuollaiset tarjoamisvaatimukset menettävät merkityksensä. Väliäkö sillä on kuka maksaa, jos muuten on kivaa yhdessä? Emme elä enää viktoriaanisella ajalla, joten nuo "miehen kuuluu tarjota"-höpinät voidaan unohtaa.

Vierailija
20/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miehet ovat kyllästyneitä kaikkiin valheellisiin lupauksiin ja siihen että joutuvat maksamaan ummet ja lammet ennenkuin nainen sitten lopulta ilmoittaakin ettei häntä kiinnosta koko mies.

Miesten keskuudessa annetaan neuvoja miten välttää naisia joita ei oikeasti kiinnosta mutta jotka vedättävät miehiä niin kauan kuin heitä huvittaa.

Esim. koskien ensitreffejä. Treffit sovitaan kahvilaan. Mies ilmaantuu sopivasti myöhässä kun nainen on jo ostanut oman kahvinsa. Mikäli naisen kiinnostus laskee kuin lehmän häntä sen takia, silloin mies ei ole menettänyt muuta kuin aikaansa.

Kai ymmärrät että mies haluaa tutustua Sinuun? Kyllä miehilläkin on oikeus testata miten vakavasti liikkeellä naiset ovat. Jos kahvikupin maksaminen aiheuttaa narinaa eikä mies kiinnosta sen jälkeen, silloin mies ei ole sinua varten.

Kyllä vielä löytyy tomppeleita jotka kestitsevät naisia vaikka kuinka pitkään ja uskovat tosissaan naisten vakuuttelut että kyllä tästä on kehkeytymässä jotakin, vaikka naiset ovat jo ensitreffien aikana päättäneet ettei heitä kiinnosta koko mies.

Onko se 2 euroa todellakin tärkeämpää kuin toiseen tutustuminen? Kannattaako ihan oikeasti hinnoitella mahdollinen seurustelusuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä