Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana mutta...kuka on isä?

Vierailija
11.02.2017 |

Kirjoitin pari vuotta sitten suhteestani appiukkooni, nyt tein plussa testi enkä tiedä kumpi on isä. miten oon päästäny tilanteen tähän?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa hieno tilanne...todennäköisesti kumman miehistä nyt valitsetkaan pakottaa isäksi, niin DNA-testi näyttää isyyden. Eri asia tietenkin jos vertailevat sekä isän, että pojan perimää lapsen perimään, silloin tietenkin jompikumpi on lähempänä.

Vierailija
22/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa hieno tilanne...todennäköisesti kumman miehistä nyt valitsetkaan pakottaa isäksi, niin DNA-testi näyttää isyyden. Eri asia tietenkin jos vertailevat sekä isän, että pojan perimää lapsen perimään, silloin tietenkin jompikumpi on lähempänä.

Ei kukaan pakota ketään isäksi, nyt pointti olikin se että miten ratkaisen tilanteen eli asia pitää nyt kertoa tälle mun  miehelle ja odottaa että lapsi syntyy että voidaan tehdä isyystesti. appiukko on jo asiasta tilanteen tasalla ja hän on jättänyt päätöksen mulle, hän tukee mihin ratkaisuun sitten päädynkin, en tosiaan aio kasvattaa lasta epävarmuudessa kuka on isä vaan se selvitetään tottakai, suhteet hajoaa joka tapauksessa kun tämä tulee ilmi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat miehesi kanssa lapsi on kuitenkin verisiukua molemmille miehille näin saa molemmat olla lapsen elämässä.Toinen isänä toinen isoisänä ja lopetat suhteen appiukkoon heti

Vierailija
24/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tiedetä? Mun mielestä lähtökohtaisesti olisi reiluinta, että kaikki tietäisivät asian laidan täydessä rumuudessaan. Ja reilua olisi, että jos lapsi onnin miehesi, mutta hän ei siitä halua vastuuta kantaa siitäkään huolimatta, niin hänen ei sitä tarvitse tehdä. Sinä voit sitten kantaa vastuun ja isoisä avustaa lapsenlastaan.

Tietenkin, reiluinta teille kaikille olisi abortti. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi kuten ennenkin, tai vain miehesi kanssa tai erota miehestäsi ja länmitellä virallisen suhteen nyk. appeesi.

Vierailija
25/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat miehesi kanssa lapsi on kuitenkin verisiukua molemmille miehille näin saa molemmat olla lapsen elämässä.Toinen isänä toinen isoisänä ja lopetat suhteen appiukkoon heti[/q

En rakasta miestäni enää niin kuin suhteessa kuuluisi olla, olen vain lykännyt väistämätöntä eli eroa ja tämä raskaus nyt sotki kuviot täysin. Appi ja anoppi erosi viime vuonna pikän kulissiliiton jälkeen tai mukavuus ehkä parempi sana tässä kohtaa ja anopilla jo uusi mies. Mikäänhän ei estä rakentamaan elämääni tän appiukon kanssa jota hän on halunnut jo jonkin aikaa, muutenhan ei ongelmaa mutta tuhoaako tämä kaikki välit isän ja pojan väliltä ja jos isä onkin tää mun mies niin onko hän sitten vkl isä oman isän asuessa mun ja vauvan kanssa

Vierailija
26/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me tiedetä? Mun mielestä lähtökohtaisesti olisi reiluinta, että kaikki tietäisivät asian laidan täydessä rumuudessaan. Ja reilua olisi, että jos lapsi onnin miehesi, mutta hän ei siitä halua vastuuta kantaa siitäkään huolimatta, niin hänen ei sitä tarvitse tehdä. Sinä voit sitten kantaa vastuun ja isoisä avustaa lapsenlastaan.

Tietenkin, reiluinta teille kaikille olisi abortti. Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi kuten ennenkin, tai vain miehesi kanssa tai erota miehestäsi ja länmitellä virallisen suhteen nyk. appeesi.

Miten se isän vastuu katoo pojan osalta jos on ton lapsen isä? jos se on isä niih on se vastuussaki sillon lapsestaan vaikka lapsen äidillä olis suhde kehen vaa

Vierailija
27/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuntuu omat ongelmat pieniltä lun tän luin. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä