Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka äänestätte Stubbia: äänestättekö nimenomaan häntä vai lähinnä vain kokoomusta?

Vierailija
15.01.2024 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön vuoksi, on niin ihana hymy ja hampaat.  Lääääh, oiiiih.

Vierailija
2/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentinvaalit ovat henkilövaalit, presidentiksi valittu joutuu eroamaan puolueesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentinvaalit ovat henkilövaalit.

Vierailija
4/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla ei seiso äänestää sympatian takii stůmppia.

Vierailija
5/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentinvaalit ovat henkilövaalit, presidentiksi valittu joutuu eroamaan puolueesta.

Niin? Stubb olisi yhtä suosittu liike nytin ehdokkaana?

Vierailija
6/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
7/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Stubbia siksi, että se on pois Haavistolta. Minulla ei ole Pekkaa vastaan muuten mitään, mutta minua häiritsee enemmän nämä tolvanat, jotka äänestävät Haavistoa vain siksi että hän on håmå. Minusta presidenttiyden pääasia ei ole se, että onko håmå, hetero vai joku muu.

Vierailija
8/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vasemmistolaisena ollut sitä mieltä että Stub olisi hyvä presidentti jo silloin kun hän oli pääministerinä. Lähinnä sen takia että hänellä ei olisi enää mitään valtaa tehdä halllaa Suomen kansalle ja taloudelle. Lisäksi on hyvä kielissä, hyvät suhteet maailmalle ja edustava pepsodent hymy.

Vierailija
9/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehniä äänestän.

En halua  Suomen presidentiksi suomenruotsalaista Stubia joka ei rakasta ainutlaatuista suomenkieltämme edes sen vertaa että opettaisi sitä lapsilleen,  

Sanoo ettei suomenkielen "mongertamisesta"lasten kanssa tullut yhtään mitään, joten kotikielinä ruotsi ja englanti.

Stubb pyrkii olemaan liian kansainvälinen, katse kohti USAa koko ajan 

Supisuomalainen Rehn on sopiva, hitusen oikeistolainen hänkin. Rehn voisi pärjätä toisella kierroksella  Stubbia  vastaan paremmin kuin Haavisto tai Halla-aho. Kas kun haavistolaiset eivät äänestä Halla-ahoa eikä halla-aholaiset Haavistoa. Rehnin voivat molemmat äänestää, myös kokoomukselaiset

Rehn katsoo kohti Suomea.

Vierailija
10/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Stubbia siksi, että se on pois Haavistolta. Minulla ei ole Pekkaa vastaan muuten mitään, mutta minua häiritsee enemmän nämä tolvanat, jotka äänestävät Haavistoa vain siksi että hän on håmå. Minusta presidenttiyden pääasia ei ole se, että onko håmå, hetero vai joku muu.

Riittää kun on ylimielinen lässyttäjä.

Vierailija
11/11 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajaa en äänestä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän