Raskaana mutta...kuka on isä?
Kirjoitin pari vuotta sitten suhteestani appiukkooni, nyt tein plussa testi enkä tiedä kumpi on isä. miten oon päästäny tilanteen tähän?
Kommentit (27)
Poikaystävän isä on sielunkumppanini, oon lykänny väistämätöntä eli eroa,joka nyt viimeistään tulee kun tämä tulee ilmi, aion pitää lapsen kävi miten kävi
Vierailija kirjoitti:
Onpa surkea lauantaiprovo.huoh
Itse oot surkee lauantai provo, kunnon poro ja ehkä myös horo
Ei hyvältä vaikuta noin lapsen kannalta
Jos mun muija tekis tommosen källin sais kasvattaa skidin ihan ite en tod alkais enoksi
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4345901/ketju/apua_suhde_appiukkoon
ooksä tää
Kyllä, kirjoitin tuon muutama vuosi sitten. Suhde siis jatkunut yli 2-vuotta. Joo tein paskat mutta lapsi on täysin syytön tähän. En halua aborttia
Vierailija kirjoitti:
Brooke?
vai caroline ehkä jopa taylor
No kumpi on todennäköisempi isä? Eli miten pitkä kierto sulla on ja missä vaiheessa sitä sulla oli seksiä näiden isäehdokkaiden kanssa?
Kierto tasan 28 pvä lähes kellon tarkkuudella ollut jo vuosia, molempien kanssa seksiä noin 11-15 päivää edellisistä menkoista. Nyt olen viikolla 6.
Nyt otat nainen itseäsi niskasta kiinni, kerrot isäehdokkaille tilanteen. Mitä kauemmin pitkität sen rumempaa jälkeä tulee. Lapsella on oikeus isään tilanteesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Olet hirviö!
Ihmiset tekee joskus huonoja tai vääriä valintoja, nyt ois tärkeetä ratkaista tää edes jokseenkin järkevästi jos sellasta mahista onkaan
Vierailija kirjoitti:
Onko raskaus "vahinko"
No on siinä mielessä etten tosiaan valmistautunut tähän, syön pillereitä mutta olin sairaana ja lääkekuurilla joka vissiin heikentänyt pillereiden tehoa, enkä tiedä olenko valmis äidiksi varsinkaan jos jään yksin
Vierailija kirjoitti:
Tee abortti
En halua aborttia, lapsi on täysin syytön tähän
No kumpaa toivot isäksi? Ei kait tuossa kuitenkaan niin kamalaa ole, sillä sukuunhan se kumminkin tulee.