Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 60 kg vaan 95 kg.
Kommentit (27)
Itse kun olen selannut aika helvetisti naisten profiileja niin ehkä 1/500 naisella lukee paino profiilissa.
Toivottavasti lisääntyy.
Voisiko miehet laittaa esittelytekstiin, jos on; alkoholiongelma, persoonallisuushäiriö, heikkolahjaisuutta, mielisairaus, sovinistista käytöstä tai ei muuten osaa käytöstapoja. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nainen on sitten varmaan ihan tyytyväinen huomatessaan että sinun painosi on lähempänä kahtasataa kuin ilmoittamaasi kahdeksaaviittä?
Itse olen normaalipainoinen. Miksi pitää yrittää hyökätä henkilökohtaisesti? Tämä ilmoittaminen vain säästäisi aikaa.
Se on ihan ok että kysyt. Viimeistään siitä tiedän että olet juntti ja ymmärrän lähteä parempaa etsimään. Ja olen normaalipainoinen tiimalasi.
Mites nyt tulee vähän erisävyistä viestiä kuin tähän ketjuun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2786551/mies-ilmoita-pituutesi-heti-esit… :D
Naisen painon näkee kuvakulmista.
Yläviisto selfie = 100kg+,
Pääkuva = noin BMI30
Kokovartalokuva = 25-30
Runkokuva salilla tms = Alle 25
Itse olen naimisissa, eli enpä deittisivustoilla tai tinderissä roiku. Mutta eikös jossain noissa ollut "vartalotyyppi", johon sitten voi valita esim. pyöreä, sporttinen...?
Musta jotenkin pöljää haluta tietää paino - se paino kun voi näyttää erilaiselta vaikka lukuna onkin sama. Vertaa sama paino istumatyöläisellä, jonka harrastuksena on siiderin juominen viikonloppuisin tai urheilullisella (esim. crossfit) naisella.
Painoin noin 90 kg tavatessani poikaystäväni ensimmäisen kerran, nyt onneksi vähemmän. Poikaystäväni ei ole koskaan kommentoinut painoani negatiivisesti. Poikaystäväni nosti minut kevyesti ilmaan kun painoin tuon 90 kg. Mielestäni oli hyvä asia että tapasimme kun olin painavampi, en voisi seurustella miehen kanssa joka jättäisi minut jos lihon 5 kg (esim. Tiina Jylhän aviomies on näin kommentoinut).
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö jos profiilitekstissä lukee "läski"? xDD
Toki. Ylipaino kuitenkin kertoo jo persoonasta ja henkilökohtaisista valinnoistakin sen verran, että sen perusteella on joillekin aivan aiheellista karsia ihminen heti.
Ongelma on siinä, että esim. minä 165cm pitkä, 70kg, olen vaatekokoa 36/38. Normaalin kokoinen aikuiseksi naiseksi.
Painoni arvioidaan yleensä 10kg pienemmäksi. Eli jos laitan olevani 70kg, niin mielikuva on heti pulleasta naisesta.
Niin.
Te miehet voisitte ihan suosiolla kirjoittaa olevanne ns. normaalipainoisia läskejä, eli sitä löysää ja lihaksetonta massaa on luisen ympärillä velttona hyllymässä. Yöks. Te ette ole atleetteja. Atleetti on kovaa lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt tulee vähän erisävyistä viestiä kuin tähän ketjuun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2786551/mies-ilmoita-pituutesi-heti-esit… :D
Ihan saman tyyppisiä kommentteja tuolla on.
Mutta miehet, mutta miehet. Yhyy. Ottakaa vastuu nyt omista henkilökohtaisista valinnoistanne, ylipainoiset naiset, älkääkä aina yrittäkö kääntää puhetta miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen painon näkee kuvakulmista.
Yläviisto selfie = 100kg+,
Pääkuva = noin BMI30
Kokovartalokuva = 25-30
Runkokuva salilla tms = Alle 25
No hyi en ikinä ota mitään salikuvia tai muutenkaan kokovartalokuvia, vaikka BMI reilusti alle 25
Niinpä. Nainen on sitten varmaan ihan tyytyväinen huomatessaan että sinun painosi on lähempänä kahtasataa kuin ilmoittamaasi kahdeksaaviittä?