Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,

Vierailija
11.02.2017 |

niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 60 kg vaan 95 kg.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Nainen on sitten varmaan ihan tyytyväinen huomatessaan että sinun painosi on lähempänä kahtasataa kuin ilmoittamaasi kahdeksaaviittä?

Vierailija
2/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ei KOSKAAN IKINÄ kysytä painoa. SIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen selannut aika helvetisti naisten profiileja niin ehkä 1/500 naisella lukee paino profiilissa.

Toivottavasti lisääntyy.

Vierailija
4/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä ja mitä painoni sinulle kuuluu?

Vierailija
5/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu enpä kertoisi sitä sulle muutenkaan.

Vierailija
6/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos en tiiä? Onko sulla puntari että vois punnita sitten?

Vierailija
7/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehet laittaa esittelytekstiin, jos on; alkoholiongelma, persoonallisuushäiriö, heikkolahjaisuutta, mielisairaus, sovinistista käytöstä tai ei muuten osaa käytöstapoja. Ok?

Vierailija
8/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nainen on sitten varmaan ihan tyytyväinen huomatessaan että sinun painosi on lähempänä kahtasataa kuin ilmoittamaasi kahdeksaaviittä?

Itse olen normaalipainoinen. Miksi pitää yrittää hyökätä henkilökohtaisesti? Tämä ilmoittaminen vain säästäisi aikaa.

Vierailija
9/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok että kysyt. Viimeistään siitä tiedän että olet juntti ja ymmärrän lähteä parempaa etsimään. Ja olen normaalipainoinen tiimalasi.

Vierailija
10/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt tulee vähän erisävyistä viestiä kuin tähän ketjuun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2786551/mies-ilmoita-pituutesi-heti-esit… :D

Vierailija
11/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö jos profiilitekstissä lukee "läski"? xDD

Vierailija
12/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painon näkee kuvakulmista.

Yläviisto selfie = 100kg+,

Pääkuva = noin BMI30

Kokovartalokuva = 25-30

Runkokuva salilla tms = Alle 25

Vierailija
13/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa, eli enpä deittisivustoilla tai tinderissä roiku. Mutta eikös jossain noissa ollut "vartalotyyppi", johon sitten voi valita esim. pyöreä, sporttinen...?

Musta jotenkin pöljää haluta tietää paino - se paino kun voi näyttää erilaiselta vaikka lukuna onkin sama. Vertaa sama paino istumatyöläisellä, jonka harrastuksena on siiderin juominen viikonloppuisin tai urheilullisella (esim. crossfit) naisella.

Vierailija
14/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin noin 90 kg tavatessani poikaystäväni ensimmäisen kerran, nyt onneksi vähemmän. Poikaystäväni ei ole koskaan kommentoinut painoani negatiivisesti. Poikaystäväni nosti minut kevyesti ilmaan kun painoin tuon 90 kg. Mielestäni oli hyvä asia että tapasimme kun olin painavampi, en voisi seurustella miehen kanssa joka jättäisi minut jos lihon 5 kg (esim. Tiina Jylhän aviomies on näin kommentoinut).

Vierailija
15/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö jos profiilitekstissä lukee "läski"? xDD

Toki. Ylipaino kuitenkin kertoo jo persoonasta ja henkilökohtaisista valinnoistakin sen verran, että sen perusteella on joillekin aivan aiheellista karsia ihminen heti.

Vierailija
16/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että esim. minä 165cm pitkä, 70kg, olen vaatekokoa 36/38. Normaalin kokoinen aikuiseksi naiseksi.

Painoni arvioidaan yleensä 10kg pienemmäksi. Eli jos laitan olevani 70kg, niin mielikuva on heti pulleasta naisesta.

Niin.

Te miehet voisitte ihan suosiolla kirjoittaa olevanne ns. normaalipainoisia läskejä, eli sitä löysää ja lihaksetonta massaa on luisen ympärillä velttona hyllymässä. Yöks. Te ette ole atleetteja. Atleetti on kovaa lihasta.

Vierailija
17/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nyt tulee vähän erisävyistä viestiä kuin tähän ketjuun: http://www.vauva.fi/keskustelu/2786551/mies-ilmoita-pituutesi-heti-esit… :D

Ihan saman tyyppisiä kommentteja tuolla on.

Vierailija
18/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet, mutta miehet. Yhyy. Ottakaa vastuu nyt omista henkilökohtaisista valinnoistanne, ylipainoiset naiset, älkääkä aina yrittäkö kääntää puhetta miehiin. 

Vierailija
19/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen painon näkee kuvakulmista.

Yläviisto selfie = 100kg+,

Pääkuva = noin BMI30

Kokovartalokuva = 25-30

Runkokuva salilla tms = Alle 25

No hyi en ikinä ota mitään salikuvia tai muutenkaan kokovartalokuvia, vaikka BMI reilusti alle 25

Vierailija
20/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kuule paina 60 kg. En rupea valehtelemaan.

Painan 58 kg