Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Ilmoita painosi heti esittelytekstissä Tinderissä,

Vierailija
11.02.2017 |

niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 60 kg vaan 95 kg.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen selannut aika helvetisti naisten profiileja niin ehkä 1/500 naisella lukee paino profiilissa.

Toivottavasti lisääntyy.

Useimmat naiset eivät halua ilmoittaa painoaan julkisesti. Paino ei aina kerro ihmisestä paljonkaan. Pituudella ja ruumiinrakenteella on merkitystä. Lihaksikas henkilö on usein bmi:ltään ylipainoinen. Normaalin bmi:n yläpäässä voi olla hoikka tai sitten pyöreä. Laihduttaessani normaalipainon ylärajalle alkoivat minulla luut tulla näkyville ja ihmiset kommentoivat että älä enää vain laihduta vaikka olisin voinut laihduttaa lähes parikymmentä kiloa ennen kuin olisi mennyt alipainon puolelle.

Vierailija
22/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että esim. minä 165cm pitkä, 70kg, olen vaatekokoa 36/38. Normaalin kokoinen aikuiseksi naiseksi.

Painoni arvioidaan yleensä 10kg pienemmäksi. Eli jos laitan olevani 70kg, niin mielikuva on heti pulleasta naisesta.

Niin.

Te miehet voisitte ihan suosiolla kirjoittaa olevanne ns. normaalipainoisia läskejä, eli sitä löysää ja lihaksetonta massaa on luisen ympärillä velttona hyllymässä. Yöks. Te ette ole atleetteja. Atleetti on kovaa lihasta.

Tämä pitää paikkaansa. Saattaa olla että sovit treffit jonkun vähän pyöreämmistä pitävän miehen kanssa. Toisaalta 55kg painoinen nainen voi olla pyöreä jos on kovin lyhyt. Jos taas pituutta 190 cm on 55 kiloinen todella laiha. Jotkut miehet kuitenkin ilmoittavat että nainen ei saa painaa yli 55 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi en ikinä ota mitään salikuvia tai muutenkaan kokovartalokuvia, vaikka BMI reilusti alle 25

Mutta hihaton mekkokuva on, eikö niin?

Vierailija
24/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen painon näkee kuvakulmista.

Yläviisto selfie = 100kg+,

Pääkuva = noin BMI30

Kokovartalokuva = 25-30

Runkokuva salilla tms = Alle 25

Mun bmi on 20,1 ja en ikinä laittaisi mitään "runkokuvia".

Vierailija
25/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten painovammaisten miesten kannattaa mennä esim. kuntosaleille kokeilemaan onneansa eikä tinderiin, jos paino on ainoa asia mikä suhteessa merkitsee.

Vierailija
26/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole missään tinderissä, tulee niin paha olo kun olen vain arvioitava ruho. Pitäkää fitneskissanne, kun näytätte olevan niin varmoja että saatte heidät. Varmaan itsekin treenaatte joihinkin kisoihin?!?

Vierailija
27/27 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ois helpompaa niin päin että mies ilmoittaa tiedoissaan että hänelle naisen paino on ensiarvoisen tärkeää. Osaisi vältellä eikä tuhlaantuisi aikaa näihin.