Raha ei voi antaa Oksanan rakennekynsiin koska rahat menevät Nannan rakennekynsiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005084368.html?
Plus ihan yhtä hullu eukko tuo Nanna on kuin Oksanakin. Yleensähän sitä on just hankala pitää samanlaisesta ihmisestä kuin itse on kun näkee omat vikansa toisen vikoina.
Kommentit (26)
Mitä tuo Nanna on ikinä tehnyt ollakseen julkisuudessa? Tai opiskellut? Tai tehnyt työkseen? Ihan samanlainen pyrkyri on kuin exäkin.
No mitä vikaa siinä on, jos rahat menevät Nannan rakennekynsiin? Eri asia, jos Oksana vaatisi rahaa Stellan rakennekynsiin, mutta olisi sekin turhaa ja jossain määrin huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Nanna on ikinä tehnyt ollakseen julkisuudessa? Tai opiskellut? Tai tehnyt työkseen? Ihan samanlainen pyrkyri on kuin exäkin.
Koulutusta ei kyllä voi vaatia, koska kukaan koulutettu nainen tuskin jaksaisi Karalahtea hetkeäkään.
Sain mieheltäni joululahjaksi kaulakorun. Olisiko sen ap:n mielestä pitänyt ostaa exälleenkin?
Vierailija kirjoitti:
Plus ihan yhtä hullu eukko tuo Nanna on kuin Oksanakin. Yleensähän sitä on just hankala pitää samanlaisesta ihmisestä kuin itse on kun näkee omat vikansa toisen vikoina.
Niin kun Nanna on hänen vaimonsa.
nanna sanoo että on niin erilainen hullun kanssa mutta miksi sitten itse käyttää jeren rahoja
Särähti kans korvaan tuo On tosi vaikeata keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka on niin eri aaltopituudella. Vaikka on ihan samanlainen itsekin.
nannalla on kyllä hyvät valmiusjoukot täällä palstalla päivystämässä, se täytyy myöntää.
Vierailija kirjoitti:
nannalla on kyllä hyvät valmiusjoukot täällä palstalla päivystämässä, se täytyy myöntää.
😅 häh? Hyvät valmiusjoukot? Onko susta ton entisen hoidon toiminta normaalia?
Ainahan voi sanoa, emme tiedä, onko oikeasti pyytänyt rakennekynsiin.
Enemmän minä Johannana miettisin, miksi olen naimisissa miehen kanssa, jolla on avioliiton ulkopuolinen lapsi. Ja miksi mies kostaa lapselle typeryytensä. Jos ei lasta halua, pitää pitää huoli ehkäisystä, jokaisen - ihan - itse. Miten voi luottaa idioottiin, joka petti ensimmäistä vaimoaan härskisti, Susanna joutui vaatimaan elatusmaksuja oikeudessa, menivätkö Jeren rahat silloin Johannan rakennekynsiin.
Kyllä minä nyt johannana pitäisin suuni kiinni, pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla.
Ja tämä Jere on niin iso paska, ettei mitään rajaa. Amen!
En ole Nannan "valmiusjoukoissa", enkä siedä Jere Karalahtea, mutta rajansa typerillä jutuilla. Eihän kukaan maksele exänsä kynsiä eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun Nanna on hänen vaimonsa.
Nannako se käytti Jeren rahat silloin kun Susanna joutui perimään elatusmaksut oikeudessa tältä Jere-paskalta?
Tästä intoutuneena laitoin ex miehelle viestiä.
Minä -Tarvitsen rakennekynnet joten voitko laittaa minulle rahaa?
Ex -Mihin sä sellasia tarttet? Eikö sulla ole jo kynnet vai mitä niille tapahtu?
Minä -Olen pureskellut niitä joten ne on rumat. Tartten sulta rahaa uusiin kynsiin.
Ex -Jos mä maksan kynnet niin ne tulee mulle eikä sulle. Mitäs nakerrat kynsiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä intoutuneena laitoin ex miehelle viestiä.
Minä -Tarvitsen rakennekynnet joten voitko laittaa minulle rahaa?
Ex -Mihin sä sellasia tarttet? Eikö sulla ole jo kynnet vai mitä niille tapahtu?
Minä -Olen pureskellut niitä joten ne on rumat. Tartten sulta rahaa uusiin kynsiin.
Ex -Jos mä maksan kynnet niin ne tulee mulle eikä sulle. Mitäs nakerrat kynsiäsi.
Eikö exälläsi ole uutta naista, jolle voisit laittaa tällaiset pyynnöt?
No olkaa mitä mieltä haluatte Karalahdesta. Silti nainen tekee aina väärin, jos valehtelee ehkäisyn olevan kunnossa. Aina.
Nanna miettii miten Jere on voinut hengata tällaisen naisen kanssa ja nitä Jeren päässä on liikkunut. Eikö tuo Jeren suhde Oksanaan ole ollut lähinnä seksiä, ainakin sen kuvan Jeren avautumisista julkisuuteen olen saanut. Miksi Jere ei pitänyt huolta ehkäisystä jos ei halunnut lapsia.
Valitettavasti ei ole :(
Se olisi ehkä naisena ymmärtänytkin mitä siltä pyydän.
No siellä kasvaa Jeren viaton lapsi hullun naisen kanssa. Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
No siellä kasvaa Jeren viaton lapsi hullun naisen kanssa. Miettikääpä sitä.
Ja Jerelkö on viisas? Pettäjämulkku, paska elatusmaksujen pimittäjä, narkkari.
Kukaan teistä ei tiedä mitä Oksana on sanonut, on vain näiden kahden ihmispaskan kertomus, johon en luottaisi pennin vertaa.
No totta kai mies voi maksaa vaimonsa rakennekynnet ja olla samalla maksamatta exänsä kynsiä. :D Mitä outoa siinä on?