Apua meikkaukseen!
Eli mulla olis huommenna yhdet juhlat edessä ja haluaisin kerrankin tälläytyä ihan kunnolla. Ongelmana vaan on se etten saa koskaan onnistumaan huulimeikkiä, tein sitten mitä tahansa. Kaikki muut pohkustuksesta silmämeikkii onnistuu vaikka unissaan mutta huulet on mun pahin vihollinen. Mitä mun pitäis tehdä että saisin huulikiillon/huulipunan näyttämään tasaiselta ja huolitellulta? Plussaa olis vielä jos saisi hyvän huulimeikin viel kestämään mahdollisimman kauan.
Kommentit (3)
Kunnon meikit on kaiken a ja o. Tiedän kyl ihmisiä keille huulimeikki ei vaa onnistu, mut eiköhä näil kunnon meikkaajil olis jotai vinkkei.
Mulla on epäsymmetriset huulet, joten mulle ei sovi räikeät tai liian tummat huulimeikit. Usein käytänkin vain huulirasvaa, joka menee huulikiillosta.
Joskus olen koittanut rajata ja laittaa tummemmiksi, mutta lopputulos on niin kauhea ja epäluonnollinen, etten kehtaisi siten astua ovesta ulos.
Eikö se mene niin, että jos on tumma silmämeikki, niin huulten olisi hyvä olla neutraalimmat? Osaat tehdä silmämeikin hyvin, joten huulista ei niin erikoisia tarvitsekaan tehdä.
Sama ongelma! Tuntuu ettei huulet onnistu ikinä joka on johtanut siihen etten tee huulilleni enää mitään.