Tylyt pakit ja muut vastaavat baari/deittailukokemukset
Millaiset tylyt pakit olet saanut? Kerätään tähän ketjuun tylyjä pakkeja ja muita vastaavia baari/deittailukokemuksia. Ketju on avoin sekä naisille että miehille, heteroille ja ei-heteroille. Ap aloittaa:
Lähdin pitkästä aikaa baariin ystäväni kanssa. Ystäväni ympärillä pyöri miehiä koko illan, eikä minua lähestynyt kukaan (olen siis normaalipainoinen, hymyileväinen, ei paljastavasti pukeutuva nainen). Jossain vaiheessa luokseni tuli mies, jonka kanssa käytiin seuraava keskustelu.
M: Moi, ootsä Maija **** Tinderistä?
N: Sori, en oo Maija.
M: No hyvä. *mies lähtee jatkamaan tinder-deittinsä etsintää*
Tulipa "kiva" fiilis, kun mies oli huojentunut etten ollut hänen etsimänsä nainen. :(
Kommentit (48)
Juttelin illan aikana naiselle niitä näitä, ja pyysin sitten jatkoille. Nainen suostui yllättävän iloisesti ja käveli pari metriä kanssani, kunnes tokaisi halveksivasti että mitä sä luulet, ja lähti pois. Olisi tuo voinut ystävällisemminkin kieltäytyä, ilman että yrittää nolata minut.
Vierailija kirjoitti:
"Hommaa hiustensiirto"
"Korjaa ulkonäkös"
"Ei tuolla naamalla"Onhan näitä tullut. Siististi pukeutuva, treenattu ja myös ihan fiksu mies olen, mutta naama ei naisia miellytä.
Oikeasti? Olen järkyttynyt. Ei tulisi mieleenkään ikinä sanoa kenellekkään noin! Häpeän naisten puolesta tällä hetkellä. En ymmärrä miten joku haluaa loukata toista vain sen takia että mies/nainen uskalsi lähestyä ja jutella.
Olin avioeron jälkeen jonkin aikaa sinkkuna ja lähdin baariin kavereiden kanssa. Bongasin hyvännäköisen miehen ison kaveriporukan keskellä ja silmäpelin jälkeen uskaltauduin mennä juttelemaan. Juteltiin normaalisti siinä, sitten mies sanoi että ovat lähdössä baarin yläkertaan ja pyysi minua mukaan. Menin porukan mukana. Mies vaihtoi vielä pari sanaa kanssani, sitten esitteli jonkun kaverinsa minulle ja liukeni paikalta.
Tuo oli mielestäni ihan kohtelias tapa ilmoittaa, ettei kiinnostakaan - tosin tähän episodiin meni niin kauan aikaa, että olisi voinut nopeamminkin hoitaa asian :)
Ei nyt varsinaisesti pakit, mutta joku mies suuttui mulle ja haukkui huoraksi ja mesosi, että "TIETÄÄKÖ POIKAYSTÄVÄSI MITÄ SINÄ TEET HÄNEN SELÄN TAKANAAN??! TÄÄLLÄ SINÄ VAAN JUTTELET MUIDEN MIESTEN KANSSA JA ISKET HEITÄ!!"
Ja syyhän tähän oli, että höpöttelin kohteliasta small talkia säästä tuntemattoman miehen kanssa ja mainitsin odottavani poikaystävääni. Nappasin nopeasti kamppeeni ja siirryin muualle odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on Kuopiosta, jossa olin työmatkalla. Lähdin illalla katsomaan yksin yhtä keikkaa ja bongasin keikan jälkeen yksin seisovan miehen väkijoukossa ja aloin jutella. Mies vastaili mulle lyhyesti ja yhtäkkiä vaan lähti kävelemään. En tiedä, vaikuttiko asiaan se, että mies oli pituiseni (162 cm), mutta tuntui kyllä pahalta tulla torjutuksi.
No jos tuollainen noin vähäinen torjutuksi tuleminen tuntuu pahalta, niin et sinä kyllä miehenä osaisi elää. Normimies on tullut tuolla tavoin torjutuksi jo kymmeniä ellei satoja kertoja ennen täysi-ikäisyyttään, enkä edes kärjistä kovin paljon. :)
En usko et ketjun tarkotus oli että sä pääset morkkaamaan muita ja niiden tuntemuksia/kokemuksia.
Ehkä toi sun asenne on se miks sut torjutaan, kun käyttäydyt luotaantyöntävästi jo heti kättelyssä.
ebin servu, 5/5