Mies roikkui jatkuvasti minussa kiinni, kun olimme eilen isolla kaveriporukalla baarissa
Olen juuri aloittanut seurustelun erään miehen kanssa. Mies fiksu, mukava ja kaikinpuolin kunnollinen. Eilen oltiin eka mun kaverin tupareissa ja paikalla oli pääosin mun kavereita ja tuttuja ja myös sellaisia, joita en tuntenut. Koko illan mies käyttäytyi kamalan typerästi (omistavasti) mua kohtaa. Halusi kokoajan pussata, halata tai piti minua omistajan elkein vyötäröltä kiinni. Käytös oli tälläistä jo tupareissa, mutta vain paheni kun jatkettiin baariin. Loukkaantui kun halusin mennä kavereiden kanssa tanssimaan tai jutella parille miespuoleiselle kaverillei. Pahin oli, kun juteltiin kavereiden kaa niitä näitä, niin tuli takaapäin ottamaan musta kiinni ja vaati puoliväkisin pusa. Kyllä nolotti. Ei mun kaveripiirissä käyttäydytä noin ja roikuta kumppanissa kiinni. Mun mielestä pareilla on vapaus mennä bileissä/baarissa muuallekin kuin käsivarren mitan päähän. Mies ei ikinä ole muuten käyttäytynyt näin "omistavasti". Miten saisin sanottua sille et pitkässä juoksussa tommone peli ei vetele?
Kommentit (39)
Kyllä mun mielestä tollasesta typerästä käyttäytymisestä saa sanoa
hän on todennäköisesti sellainen henkilö, joka on mustasukkainen kumppanistaan. ihmisten luonne harvemmin enään aikuisena muuksi muutu. voithan sinä hänen kanssaan olla viellä jonkin aikaa, jotta näkisit onko hänellä muitakin vikoja.
Annoitko aihetta olla mustasukkainen. Kyllä mulle ainakin tulee väkisin pieni mustasukkaisuus päälle, jos tyttöni hihittää joidenkin miespuolisten kavereidensa jutuille. Sillon voi vähän käydä hiplaamassa ja muistuttamassa että olen olemassa ;)
Et rakasta miestä. Ota ero ennen kuin satutat häntä lisää välinpitämättömyydelläsi.
Oletteko 16 vuotiaita? Varmaan ilmoitit pojulle, että voisi rauhoittua? Myös tuo, että viet pojun koko illaksi omien kavereittesi sekaan, oli typerää. Olisit mennyt yksinäsi mielummin tai olisitte vain käväissyt typerissä juhlissa ja lähteneet siitä omille teille. Mutta ei, olet nuori ja pöljä.
Teitä ja tilannetta tietämättä mies voi olla joko mustasukkainen ja siksi omii sinua tai kuten uskoisin niin on tottunut läheisempään suhteeseen ja julkiset hellyydenosoitukset ovat hänelle normaaleja. Eli onko aloittaja tällainen jonka mielestä julkisesti ei kuulu halata/pussata/mennä käsi kädessä jne. Näitä erakko/yksityisyyttään vaalivia on paljon enemmän kun näitä jotka näyttää tunteet vapaasti ja julkisesti.
Tietenkin onko mies miten käyttäytynyt ennen baareissa ja yleisissä tiloissa?
Ehkä sillä ei ollut omia kavereita baarissa ja tunsi olonsa yksinäiseksi. Mä olen ollut joskus tollaessa kaveriporukassa ulkopuolisena. Onneksi oli niin fiksu nainen ettei jättänyt mua yksin, se on nimittäin paskinta mitä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko 16 vuotiaita? Varmaan ilmoitit pojulle, että voisi rauhoittua? Myös tuo, että viet pojun koko illaksi omien kavereittesi sekaan, oli typerää. Olisit mennyt yksinäsi mielummin tai olisitte vain käväissyt typerissä juhlissa ja lähteneet siitä omille teille. Mutta ei, olet nuori ja pöljä.
Ollaan parinkympin paremmalla puolella. Ja ei, en väkisin miestä raahannut vain lähti omasta halustaan.
Toivottavasti hieno suhteenne meni nyt poikki ja molemmat tajuavat, että toinen ei ole oikea valinta millään tavalla. Sinua pojan käytös ällöttää ja poika taas ihmettelee sinun iloluonteista käytöstäsi ja tarvetta mennä kikattamaan muiden poikien kännisille jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Teitä ja tilannetta tietämättä mies voi olla joko mustasukkainen ja siksi omii sinua tai kuten uskoisin niin on tottunut läheisempään suhteeseen ja julkiset hellyydenosoitukset ovat hänelle normaaleja. Eli onko aloittaja tällainen jonka mielestä julkisesti ei kuulu halata/pussata/mennä käsi kädessä jne. Näitä erakko/yksityisyyttään vaalivia on paljon enemmän kun näitä jotka näyttää tunteet vapaasti ja julkisesti.
Tietenkin onko mies miten käyttäytynyt ennen baareissa ja yleisissä tiloissa?
Ollaan seurusteltu n. puoli vuotta ja nyt ekaa kertaa pariskuntana jossain... ehkä kyse on vaan tavasta esittää tunteita julkisella paikalla. Mun mielestä lääpintä, pussailu yms. kuuluu vaa kotii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan parinkympin paremmalla puolella. Ja ei, en väkisin miestä raahannut vain lähti omasta halustaan.
Juu, lähti omasta halustaan sinun pildesi perässä. Saiko hän edes iltasella? Ja tuo parinkympin paremmalla puolella on siis 21vuotta, wau.
Mun mielestä mikään ei oo seksikkäämpää, kun se et mies pitää musta kiinni tai osoittaa et oon sen. Monesti ollaan lähdetty kesken bileiden kotiin peuhaamaan.
miehesi vaikuttaa kuumaveriseltä maahanmuuttajalta.
Mulla oli joskus säätöä tollasen tyypin kans. Se juttu loppu lyhyeen, kun ahdisti se jatkuva roikkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin onko mies miten käyttäytynyt ennen baareissa ja yleisissä tiloissa?Ollaan seurusteltu n. puoli vuotta ja nyt ekaa kertaa pariskuntana jossain... ehkä kyse on vaan tavasta esittää tunteita julkisella paikalla. Mun mielestä lääpintä, pussailu yms. kuuluu vaa kotii.
Ap
Aloituksessa kirjoitit, että olette juuri alottaneet seurustelun ja nyt olettekin yhtäkkiä olleet jo puoli vuotta. Okei, asia selvä.
Tuossa tilanteessa sinun olisi ensin pitänyt varmistaa, että mies juttelee sujuvasti jonkun muun kanssa. Mikään ei ole paskempaa kuin joutua uuteen seurueeseen jossa kukaan ei puhu sinulle eikä osoita mitään kiinnostusta ja puhuvat sisäpiirin juttuja. Mitä kaipaisin tapakulttuuriin on, että tavatessa esiteltäisiin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä ei ollut omia kavereita baarissa ja tunsi olonsa yksinäiseksi. Mä olen ollut joskus tollaessa kaveriporukassa ulkopuolisena. Onneksi oli niin fiksu nainen ettei jättänyt mua yksin, se on nimittäin paskinta mitä voi tehdä.
Tuo on kyllä totta. Hiukankaan ujolle ihmiselle tuo on oikeastaan erittäin vittumaisesti tehty. Ensimmäisiä kertoja uuden tyttö/poikakaverin ja kaveriporukkansa mukana ja sitten seurustelukumppania kiinnostaa vaan kaverinsa. Aika painajaista, jos on hiukkaakaan vaikeaa tutustua uusiin ihmisiin..
Itse olen kyllä yleensä noin ajattelemattomaan käytökseen reagoinut flirttaamalla hoidon naispuolisten kaverien kanssa. Yleensä siinä vaiheessa alkaa seura kiinnostamaan, kun on jo parit puhelinnumerot kerättynä >:D
Tuo ei tule tuosta kuin pahenemaan nimim. Kokemusta on.
Yleensä jos on uusi rakas, niin halutaan olla toisissa kiinni ja ollaan ylpeitä uudesta kumppanista