Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitteko? Meillä on takana paljon perheväkivaltaa miehen juomisen takia.

Vierailija
10.02.2017 |

Kotona ei ole nyt juonut syksystä asti. Tein selväksi, että jos enää ikinä juo yhtäkään, niin minä lähden pienen lapsemme kanssa enkä ikinä palaa. Työreissuilla juo. Mutta jotenkin menneisyys ahdistaa... Kauhea ahdistus iskee jos humalassa soittaa ym. Viikonloppuisin vain makaa sohvalla, kun on väsynyt raskaasta työstä. Minulle ei ole koskaan suonut omaa-aikaa vauva-arjen keskellä 😕 Hän kyllä tänään esim lähti matsia katsomaan, vaikka oli taas viikon pois... Sanoo rakastavansa yli kaiken, mutta olen silti vailla hellyyttä ja minun tarpeet on siviutettu kokonaan. Seksinkin osalta. Olen asiasta monesti sanonut. Ei jaksaisi enää yksin yrittää hoitaa parisuhdetta. Olen aivan poikki, kun koti ja vauva on aina vain minun hartioilla. Mutta en jaksaisi sitä muutto rumbaa, ollaan tähänkin vasta muutettu ja juuri saanut sisustettua. Mies ei suostu lähtemään....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista. Ne antaa voimaa tehdä päätöksiä, vaikka kuinka pelottaa. On hirveää elää epätietoisuudessa tulevasta 😕 Ehkä nuo asialliset kommentit myös herättelee jonkinlaiseen todellisuuteen... Kun pitkään elää tällaisessa liitossa, niin sitä ei itse enää tajua, että mikä on normaalia ja mikä ei... Oma mieli sairastuu ja masentuu. Pidän pääni kasassa, haluan lapselleni hyvän elämän. Näin ei voi jatkua...

Kyllä sun täytyy lähteä. Vaikka olisit miten alistettu, sä et halua antaa kasvavalle lapselle mallia, että tuo olisi jotenkin normaalia. Loppupeleissä se vaikuttaisi hänenkin ihmissuhteisiin lopun ikää.

Vierailija
22/23 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tuesta 😊 Kyyneleet valui, kun luki noita ymmärtäviä kommentteja. Asuntohakemus laitettu. Muutan pois, kun on työreissulla. Viimeinen niitti oli, kun tänään olisin halunnut omaa-aikaa. Vähätteli haukkumalla "jonninjoutavaksi paskaksi".... Inhottava paska on itse, onneksi huomenna lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pidä itsesi ja lapsesi turvassa. Miehelle ei mitään vihiäkään siitä että olet lähdössä ja toivottavasti saat apua jostain. Kaikkea hyvää teille. Viranomaisille tietoa tuosta väkivallasta, eron jälkeen vain valvotut tapaamiset lapsen kanssa jne. Toki jos hyvin käy ei halua teidän kanssa olla missään tekemisissäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme