Miten noin kaunis tyttö on syrjäytynyt? Hiljaisen talven lapsi -dokkari
Vaikea uskoa että on oikeasti syrjäytynyt. Löytäisi seuraa helposti ja moni nainenkin haluaisi ystävystyä varmasti.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kanssa kyllä samaa mieltä, on söpö, varsinkin tuossa videon lopussa. Helposti saisi miehen tinderistä ym.
Tuo "tyttö" on nykyään 30-vuotias. Liian vanha siis. Palstamiesten mukaan yli 25-vuotiaat naiset ovat ongelmajätettä.
Kauniit ihmiset voivat olla jopa alttiimpia mielisairauksille. Ainskin he voivat vetää vääränlaista huomiota puoleensa ja joutua helpommin hyväksikäytön, esim. Seksuaalisen, uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa, mutta tuolla taitaa olla jotain mt-ongelmia.
Muistaakseni tyttö on autisti. Olin aikoinaan elokuvan näytöksessä, jossa paikalla olivat tyttö itse ja dokumentin ohjaaja asioista kertomassa.
Minä olen kai aina ollut erityisen kaunis. Pojat kouri ja kateelliset tytöt kiusasi koulussa, silloin ehkä syrjäydyin. Vanhemmat oli poissa ja kiireisiä, sanoivat, että kiusatuissa on aina vika itsessään. Joo.
Ihana dokumentti, kiitos! Olen yksin kotona minäkin enkä muuta toivokaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kanssa kyllä samaa mieltä, on söpö, varsinkin tuossa videon lopussa. Helposti saisi miehen tinderistä ym.
Ei j*malauta!
Vaikka itsekin olen yksinäinen niin toisten yksinäisyys koskettaa aina :(
Ihan perussöpö muikkeli. En nyt halua kuulostaa tympeältä mutta olen stadissa törmännyt mallitason muijiin joilla on todella vakavia mt-ongelmia, ja ovat kaiken lisäksi olleet neitsyitä ja yksinäisiä. Eli ei se aina mene niin että kauniit ihmiset olisivat suosittuja ja parisuhteessa.
Srsly. Jos sulla on esim. paha sosiaalisten tilanteidne pelko, niin vaikka oisit kuinka kaunis saatat syrjäytyä. Itse en pidä itseäni mitenkään kauhean rumana, mutta mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, oon vähän laiska pitää yhteyttä kehenkään ja jättäydyn usein erilaisten opiskelijapippaloiden jne. ulkopuolelle. Oon aika paljon vaan linnottautuneena kotiin. Joskus kavereiden näkeminen tuntuu melkeimpä velvollisuudelta, joka on vaan hoidettava pois alta. Toisaalta kaipaan myös seuraa ja haluaisin olla sosiaalisempi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö tekee onnelliseksi kun löytää miehen? Kaikki ongelmat ratkeaa sitten?
Miksi menet heti äärimmäisyyksiin? Ei se kaikkea ratkaise, mutta helpottaa tilannetta toki.
Tyttö puhui tosi oudosti, kirjakielellä ym. Eli on siis autisti? Vaikea tajuta miten on päässyt edes peruskoulun läpi jos oli silloin jo tuollainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "tyttö" on nykyään 30-vuotias. Liian vanha siis. Palstamiesten mukaan yli 25-vuotiaat naiset ovat ongelmajätettä.
Ja palstanaisten mukaan kaikki alle 20 cm kullit ovat mikromunia. Mitä hyötyä on tuollaisesta olkinukke-argumentoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö puhui tosi oudosti, kirjakielellä ym. Eli on siis autisti? Vaikea tajuta miten on päässyt edes peruskoulun läpi jos oli silloin jo tuollainen
Missä se olis oppinut puhumaan? Puhekieli elää ja muuttuu, on erilaista eri ikäluokissa ja maantieteellisillä alueilla jne. Elämänsä yksin pikkupaikkakunnalla viettänyt ei ole kosketuksissa eikä täten omaksu tätä tavallisena pidettyä puhetapaa, kuten muitakaan sosiaalisia taitoja.
Tuolla tytöllä on selvästi autismin/aspergerin piirteitä. Se selittänee yksin jäännin/syrjäytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Koska vain mieshän voi tehdä naisen onnelliseksi... Tältä palstaltakin voi joka päivä lukea juttuja näistä mieslapsista, joiden kanssa naiset ovat erehtyneet yhteen.
Ihana luomutyttö on toivottavasti on kaikki hyvin. Kuulostaa erityilahjakkaalta ja terävältä myös mutta täysin väärään ympäristöön istutetulta ihmistaimelta.
Täh? Katsoitko tota dokumenttia? Oletko yhtä solmussa kuin tuo nainen kun et näe millaisessa tilanteessa hän on? Vai oletko sydänjuuriasi myöten jäässä, hirviö?!