Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja paikalla, voit kysyä alv:n alennuksesta jos jokin askarruttaa.

Vierailija
17.03.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua nauratti tuo " Sakset ja vesi riittää."

No, joo... Mitähän tähän nyt kommentois...

Äh, en jaksa mitään keksiä.

Kyllä ootte jotku hupsuja ihmisiä.

-alalla työskentelevä-

Vierailija
2/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmisten ajattelutapa, että kaikki ale pitää tulla kuluttajalle! Miksei kampaajilla olisi oikeutta saada hyötyä myös itselleen?

Enkä ole kampaaja itse, mutta tunnen kyllä monta joille se raha tulisi ihan tarpeeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hintoja pudottaa aavistuksen, niin suhteessa asiakasmäärät kasvavat, ja sitten vasta jääkin kampaajalta enemmän käteen.... pitää vain osata etsiä se kultainen keskitie!

Itselle ainakin nyky hinnat kampaajalle alkavat olla sellaisia, että eipä monesti viitti käydä. tai teettää mitään ylimääräistä kuin pelkän leikkauksen.

mutta jos hinnat olisivat halvemmat niin voisin käydä hyvinkin useammin ja teettää vaikka jotain muutakin, kuten värjäystä, erilaisia hoitoja jne...

Vierailija
4/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin tiukilla että jos alv:n alennusta ei olisi tullut, olisivat hinnankorotukset tulleet jokavuotisiksi (vuokra nousee joka vuosi, samoin värien ja aineiden hinnat).

Toivomme, että asiakkaat ymmärtävät tämän, pelottaa jo se joka päiväinen jankkaus siitä, miksei alvin ale näy kuluttajahinnoissa..huoh..

Vierailija
5/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot, tuolivuokra/tilavuokra, aineet, välineet!

Jos leikkaus maksaa esim. 30 euroa ei siitä jää kuin alle viisi euroa palkkaa. Jos tunnissa on kaksi asiakasta on se ruhtinalliset 10 euroa! Oma kampaajani ainakin sanoo, että 10 tunnin päivästä saa olla tosi iloinen jos jää 60 euroa käteen! Itse olen kaupassa töissä ja tienaa lyhyemmällä päivällä jo enemmän!

Vierailija
6/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on halvimmat hinnat, jos joku haluaa myydä ammattitaitoaan alennuksella, ammattitaitoa ei yleensä ole.

Vierailija
7/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä myös Sarasvuo Diilissä muistuttanut

Vierailija
8/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Verot, tuolivuokra/tilavuokra, aineet, välineet!

Jos leikkaus maksaa esim. 30 euroa ei siitä jää kuin alle viisi euroa palkkaa. Jos tunnissa on kaksi asiakasta on se ruhtinalliset 10 euroa! Oma kampaajani ainakin sanoo, että 10 tunnin päivästä saa olla tosi iloinen jos jää 60 euroa käteen! Itse olen kaupassa töissä ja tienaa lyhyemmällä päivällä jo enemmän!

Hiusten leikkuussahan ei tarvita mitään aineita - vesi ja sakset riittää (no ehkä viimeistelyssä ripaus muotovaahtoa/lakkaa, mutta ei niihinkään isoa summaa kulu). Kaikki 30 ¿ on siis tuloa kampaajalle. Siitähän tietenkin vähennetään sitten kiinteät kulut, jotka nyt ei voi paljoa olla yhtä hiusten leikkuun aikaa kohti. Ja alv tietenkin, mutta sehän ei tule enää paljoa olemaan kun alennetaan 8%. Naapurini on kampaaja ja hyvinhän nuilla näyttää menevän. Monta kertaa vuodessa käyvät ulkomailla, vasta rakensivat uuden 170 neliön lukaalin vaikkei ole kuin yksi lapsi ja entisessäkin talossa ois ollut riittävästi tilaa (sen ovat rakentaneet 96). Joten ei näy kampaajilla olevan tiukkaa...

t: laskentamerkonomi

Vierailija
9/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän kylällä on totuttu että kampaamossa riittää sakset ja vesi, niin se ei tarkoita että täällä todellisessa maailmassa asiat ovat myös niin.

Meillä ainakin palvelu alkaa pesulla&hoidolla ja hiukset leikkauksen lisäksi värjätään ja föönataan erilaisia muotoilutuotteita käyttäen. Asiakkaille on tarjolla useita naistenlehtiä, kahvia ja leivonnaisia. Meillä käy ikkunanpesijä. Meillä käy lattian vahaaja. Me kurssitamme itseämme. Meillä on vuokranantaja, joka vaatii 1000euroa kuussa rahaa itselleen. Me maksamme erinäisiä vakuutuksia, puhelinlaskuja ja laitteiden huoltoa. Jatkanko vielä?

Vierailija
10/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos tukka silmillä roikkuen.

Onneksi näille asiakkaille on oman hintaluokkansa liikkeitä olemassa myös.

Vierailija
11/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkuusta jää kampaajan käteen. pääkaupunkiseudulla hiukkasen vähemmän vuokrien takia.

jos leikkuu maksaa 30 euroa, käteen jää noin 12 euroa.

Vierailija
12/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos teidän kylällä on totuttu että kampaamossa riittää sakset ja vesi, niin se ei tarkoita että täällä todellisessa maailmassa asiat ovat myös niin.

Meillä ainakin palvelu alkaa pesulla&hoidolla ja hiukset leikkauksen lisäksi värjätään ja föönataan erilaisia muotoilutuotteita käyttäen. Asiakkaille on tarjolla useita naistenlehtiä, kahvia ja leivonnaisia. Meillä käy ikkunanpesijä. Meillä käy lattian vahaaja. Me kurssitamme itseämme. Meillä on vuokranantaja, joka vaatii 1000euroa kuussa rahaa itselleen. Me maksamme erinäisiä vakuutuksia, puhelinlaskuja ja laitteiden huoltoa. Jatkanko vielä?

Itse en mene kampaamoon kahvittelemaan, Hiukset voin pestä etukäteen kotonakin, eikä mulle tarvi olla hirveetä pinoa naistenlehtiä tarjolla. En halua sellaisista maksaa. Ikkunatkin voi pestä yrittäjä itse silloin tällöin - ei mene kauaa aikaa jos on kunnon tuotteet. Minä en ainakaan halua tuollaisista maksaa... Kannaattaa teidänkin miettiä mistä asiakkaat on valmiita maksamaan - ei ainakaan ylihinnoittelusta mitä nykyään on paljon varsinkin isommissa kaupungeissa. Tiedän paljon ihmisiä, jotka asuvat kaupungissa, mutta varaavat ajan maaseutukampaamoon (käyvät siellä kun ovat sukuloimassa ko. paikkakunnalla), paljon halvemmalla saa samanlaisen leikkauksen/värin/permanentin kuin esim teidän kalliissa kampaamossa jossa saa maksaa turhista palveluista joita ilmankin pärjää...

En sitten ihmettele jos on tiukkaa teidän kampaamossa - eivät asiakkaat halua maksaa kallista hintaa turhista palveluista - ennemmin leikkaavat itse hiuksensa, tekevät kotipermanenttejä ja värjäyksiä =D.

t: 11

Vierailija
13/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä meillä käyvät asiakkaat ainakin haluavat nauttia kaikista näistä mukavuuksista, tuskin tulisivat likaiseen kopperoon missä pallilla istuen leikattaisiin ja lähetettäisiin

ulos tukka silmillä roikkuen.

Onneksi näille asiakkaille on oman hintaluokkansa liikkeitä olemassa myös.

myös.

No ei ole tarvinnut koskaan likaiseen kopperoon mennä eikä ole pallilla istuen leikattu hiuksia. Ihan on ollut kunnon kampaamovälineet ja fiksusti sisustettu kampaamo sekä niitä lehtiäkin luettavaksi. Hiuksetkin on hyvin nätisti leikattu - eikä oo ollut ryöstöhinnat =D. Ihmeesti vaan näihin kampaamoihin on vaikea saada aikaa... kun ovat niin suosittuja... mistäkähän johtuu...

Mieti sitä kiskuri.

Kukin taablaa tyylillään.

Vierailija
14/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita minkälaisesta palvelusta haluaa maksaa. Meillä on sellainen asiakaskunta joka mielellään nauttii laadusta ja ammattitaidosta, varmasti siellä omassa kampaamossasi on sinulle sopiva laatu ja ammattitaito&hinnat ja muutenkin ympäristö vastaa laatutottumuksiasi. Käy ihmeessä siellä vastakin jos muualla on liian kallista:)

Kiitos, oi kiitos ihanista kanta-asiakkaista!!

Vierailija
15/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuhihnatyöskentely, ja myy kampaamotuotteita ja palveluita alle tukkuhintojen joka ei ole kenenkään etu jos halutaan pitää työttömyys kurissa.

Vierailija
16/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näyttää heillä menevän

Vierailija
17/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette perusta kotikampaamoa?

Jäisi kalliit vuokrat maksamatta ja melkein kaikki menis omaan taskuun?

(lukuunottamatta värejä, aineita, vettä, sähköä ja kaikkia laitteita ym..)

Vierailija
18/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on sisäänheitto-hinta, jos tiedät käsitteen.

Vierailija
19/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä kaikki ole

Vierailija
20/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tällaisen toiminnan kannalla?

Kaikki maahanmuuttajatkin voivat vapaasti tehdä mielestäsi thaihierontaa ja pizzanpaistoa veroja maksamatta? jessus mitä ajatuksia täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi