Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, jolla ei ole älypuhelinta?

Vierailija
10.02.2017 |

Muita muinaisjäänteitä kuin minä?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole :D

Vierailija
2/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti vanhoissa pieruissa on sellaisia. Ei minun vanhemmillani älypuhelimia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, en tarvitse. Istun päivät tietokoneella ja kotona pöytäkone.

Mihin sitä tarvitsee esim. työmatkoilla, mitä siellä on sellaista, mitä ilman en tule toimeen sitä tuntia työmatkalla? Tätä olen kysellyt moneltakin läheiseltä.

Vierailija
4/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Vanha kännykkä toimii vielä ihan hyvin, ei ole syytä vaihtaa. En tarvitse muita toimintoja, kuin soitot ja tekstarit. En jaksaisi sitä kännykän jatkuvaa räpläämistä. Kotona hoidan läppärillä kaikki muut juoksevat asiat. Elämä on valintoja.

Vierailija
5/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

54-vuotiaalla äidilläni ei ole koskaan ollut älypuhelinta.

Hänellä ei ole myöskään tietokonetta, jolla hän voisi lukea tätä palstaa ja päätyä vastaamaan kysymykseesi, joten vastasin hänen puolestaan.

Vierailija
6/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole. Vanha kännykkä toimii vielä ihan hyvin, ei ole syytä vaihtaa. En tarvitse muita toimintoja, kuin soitot ja tekstarit. En jaksaisi sitä kännykän jatkuvaa räpläämistä. Kotona hoidan läppärillä kaikki muut juoksevat asiat. Elämä on valintoja.

Ja nytkö siis töissä? ;-)

Vierailija
7/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. En ole keksinyt vielä ainuttakaan syytä hankkia moista

N32

Vierailija
8/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut.

T. 45 v automaatio ja tietoliikenneinsinööri

Vierailija
9/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka ei aio  älypuhelinta huolia. Surffaukseen riittää tietokone.

Vierailija
10/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. simpukkapuhelin ja olen ylpeä siitä. Kun ostaa laatua ei tarvitse joka vuosi vaihtaa.

Vierailija
11/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen älypuhelimeni viime jouluna. Ei se ollutkaan niin kamala kun kuvittelin sen olevan.

Vierailija
12/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmöinen barbieluuri vielä käytössä  http://www.moneysupermarket.com/mobile-phones/assets/images/3-2217-noki…;

Vierailija
13/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiva että muitakin löytyy. :) Olen itse pohtinut välillä hankkimista, koska mukana kulkisi sitten samassa kamera sekä musiikki, mutta akun lataaminen joka päivä kuulostaa hankalalta ja ovathan ne isompia ja painavampiakin.

ap.

Vierailija
14/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan lomapäivällä kotona.

Vierailija
15/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiva että muitakin löytyy. :) Olen itse pohtinut välillä hankkimista, koska mukana kulkisi sitten samassa kamera sekä musiikki, mutta akun lataaminen joka päivä kuulostaa hankalalta ja ovathan ne isompia ja painavampiakin.

ap.

Mä tykkään kyllä siitä, että on musiikinkuuntelu, kamera ja kalenteri, sekä sähköposti samassa, päivittyvässä laitteessa. Nykypuhelimet ovat myös kevyempiä kuin monet vanhemmat puhelimet. Äitini kanssa (70v) viesteillään älypuhelimilla helposti (ja ilmaiseksi) päivittäin, äiti lähettelee whatsapissa kuvia helposti jne. 

Vierailija
16/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut älypuhelin vasta noin puoli vuotta. Sitä ennen esim. bussissa istuessa nolotti vastata puhelimeen, jos se soi, kun tuntui ettei kellään muulla varmaan ole enää sellaista muinaiskapistusta. Tietysti olis voinut pitää äänettömällä, mutta äitini on vanha ja voi soitella milloin tahansa ihan avun tarpeeseen. Nolottaako teitä, joilla ei ole älypuhelinta, puhua vanhaan kännyyn julkisesti?

Vierailija
17/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaloittaa vaan kanssaeläjien kannalta toimintaa!!! Ärsyttää, kun urheilujoukkueen johtajana laittaisin mielelläni whats app-viestejä koko ryhmälle, niin yhdellä ei ole älypuhelinta!!! Hankkikaa se oikeasti. Sinne saa myös sähköpostiin ilmoituksen lapsen koulun wilma-viesteistä, niin sekin järkevää.:)

Vierailija
18/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Istun kotona läppärillä, sivulehdillä hoitelen muita asioita ja tämä av-palsta on myös auki.

Nyt 3pv vapaalla. Vuorotyö.

- 4

Vierailija
19/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Olen 37. Teen päivät töitä tietokoneella, matkoille on tabletti. En ole kaivannut enempää verkottumista.

Vierailija
20/108 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan lomapäivällä kotona.

Ok! Vitsihän se yritti olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi