Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesus camp -dokkari... Räsänenhän on aika maltillinen

Vierailija
10.02.2017 |

Netflixissä on dokumentti Jesus Camp, joka kertoo porukasta joka aivopesee lapsia. Osa lapsista on kotikoulussa joissa oppivat miten maailma on 6000v vanha, miten ilmaston lämpeneminen (aka global warming) on huuhaata koska se on mukamas päätelty vain siksi että USAn kesät on vähän lämpimämpiä kuin ennen (oikeastihan kiista ilmastonmuutoksesta ei ole siitä onko sitä vai ei, konsensus on että oikea ilmiö, vaan riita on siinä mikä ihmisen rooli siinä on).

Lisäksi nuo lapset yrittävät käännyttää sivullisia, niiden pastori (hyvin ylipainoinen) kutsuu maltillisempia kristittyjä läskeiksi ja laiskoiksi. Muistavat "kääntyneensä"/"uudelleensyntyneensä" sellaisessa iässä jossa harvemmin muistetaan mitään, saati pystytään päättämään edes mitä pukee päälle!

Dokkarin nimikkoleiri on, no, aivopesua. Lapsia pyydetään kuolemaan Jeesuksen puolesta (mä vähän luulen ettei Jeesus haluaisi lasten, tai oikeastaan kenenkään, kuolevan puolestaan) ja heistä halutaan jumalan sotureita (samalla haukutaan muslimeja siitä että ne opettaa lapsensa paastoamaan, vaikka itse tekevät vähintään yhtä pahaa lapsille).

Tuon leiripaikan omistaja muuten kielsi noiden leirien järjestämisen hänen maillaan dokkarin jälkeen.

Ja mä kun luulin että lestat tai helluntailaiset on hihhuleita mutta nehän pn vapaamielisiä noihin sekoihin verrattuna.

Muut nähneet dokkarin? Mitä mieltä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, ap lisää: Harry Potter ansaitsee kuoleman kun on velho, ja se on kuulemma oikein. Näin siis tuo naisenkuvatus paasaa.

Onneksi dokkarissa on järjen ääni, radio-ohjelman juontaja, joka myöntää että tuo nainen on sekopää, eikä oikea kristitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän