Miten saatte jännitystä arkeen?
Itse esimerkiksi katson heti aamulla ensimmäiseksi ikkunasta, että onko yöllä satanut lunta :)
Kommentit (27)
Jaa, minä ajan autolla ilman turvavyötä.
Enpä tiedä. Ei tässä paljon jännitystä ole elämässä. En kyllä ymmärrä miksi pitäisi jänittää.
Katson kauhuelokuvan. Leivon kakun ja jännitän lässähtääkö se uunissa.
Isommissa asioissa en yleensä haluakaan jännittää.
Itse avaan teksti tv:n aina välillä ja odotan jännityksellä vilkkuuko pääsivulla jotain keltaisella kirjoitettuna.
Minulla on ylivireä sympaattinen hermosto ja ahdistustaipumusta. En kaipaa elämääni yhtään lisäjännitystä vaan mielenrauhaa ja iloa.
Katson usein maalin kuivumista, koska se on jännää.
Valitsen aamukahville erilaisen leivän.
Teen mieletöntä kirjavaa villapaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Petän vaimoa
Tuosta nyt ei edes syke nouse pelimiehellä.
Kysyn aamusin mieheltä, vieläkö se rakastaa mua.
Käyn toisinaan k-kaupassa prisman sijaan.
Mulla on elämässä riittänyt turhankin paljon jännitystä sekä hyvässä että huonossa tähän mennessä, joten nyt olen tyytyväinen ihan tavalliseen päivään ja elämään.
Lähden ulos sileäpohjaisilla kengillä.
Toivun edelleen kk sitten kaaduttuani ikävästi.
Pieraisen työhuoneessa ja jännitän ettei kukaan nyt vaan tulisi sinne.
Lähden käymään kaupassa tai postissa.
Kirjotian aina edellisenä iltana viisi asia ylös, mitä toivon tapahtuvan seuraavan päivän aikana. Siis jotain hassuja pikkujuttuja, kuten että joku tietty kaveri ottaa yheyttä tai saan vaihtorahana erikoiskaksieuroisen tms. Sitten illalla on kiva rastittaa, montako asiaa on tapahtunut! Eilen oli 2/5 päivä, mutta yksikin toteutunut asia piristää ja tuo odottamisen iloa päivään.
Töissä voi olla välillä ihan tarpeeksi jännää, ei tarvi lisäjännitystä. Ihmisten parissa työskentelen siis.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ylivireä sympaattinen hermosto ja ahdistustaipumusta. En kaipaa elämääni yhtään lisäjännitystä vaan mielenrauhaa ja iloa.
Mulla on sama!
Järjestämällä vaimolle pientä draamaa välillä. Suhde on parantunut kyllä kovasti sen myötä.