Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä marsuallergia, voimmeko ottaa toisen koiran?

Vierailija
10.02.2017 |

Eli mies on pahasti allerginen ainakin marsuille. Meillä on yksi koira, ollut 7-vuotta, ja mies ei ole allerginen tälle koiralle. Haluaisimme toisen koiran ja mietimme, että voiko toinen koira jotenkin herkistää miehen allergisoitumaan myös koirille? Tuo miehen marsuallergia puhkesi aikoinaan yllättäen. Onko kokemuksia, kuinka todennäköistä olisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen koiramme ei ole mikään allergisoimaton rotu, vaan pitkäkarvainen ja lähtee paljon karvaa. Toinen koira olisi samaa rotua. Ap

Vierailija
2/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on jo 1 koira niin ei se 2 sitä todennäköisyyttä miksikään muuta.

Toisaalta ei se allergia mikään maailmanloppu ole. Itse olen nimenomaan koirille allerginen ja silti mulla on aina ollut koiria. Nyt on 12-viikkoinen sheltinpentu talossa. Aina ekat jokusen kuukautta saan oireita, silmät punoittaa, nokka vuotaa, iho turpoaa kohdista joihin pentu nuolee, mutta siedätyn aina omille koirille ja oireet menee ohi. Jos joskus en siedättyisi, niin olisin myös toki valmis syömään lääkkeitä koiran eliniän, en laittaisi koiraa kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ainakaan aiemmin siedättynyt marsuille, koska allergia puhkesi kun oli asunut kaksi vuotta marsujen kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi