Miksi poliisit äänestävät persuja?
Ja jotkut jopa menevät ehdokkaiksi.. on siellä toki muutama kokoomuslainen, mutta punavihreää poliisia ei ole olemassa. Näkevätkö töissään jotain sellaista mitä muut kansalaiset ei näe?
Kommentit (14)
Persujen jäsenmäärä on kasvamassa kun Halla-aho on tulossa ehdolle. Näin hesarin haastattelema Putkonen kertoi. Voi olla että persujen kannatus ei oikeasti tipukaan kuten on väitetty.
Olisiko poliisien asiakkaissa jotain korrelaatiota persujen ajamiin asioihin?
Koska näkevät käytännössä omassa työssään mitä idioottimaisesti maata vahingoittavasti maahanmuutosta seuraa. Aivan kuin ei omissa perseilijöissä olisi tarpeeksi työnsarkaa...
Vierailija kirjoitti:
Koska näkevät käytännössä omassa työssään mitä idioottimaisesti maata vahingoittavasti maahanmuutosta seuraa. Aivan kuin ei omissa perseilijöissä olisi tarpeeksi työnsarkaa...
Poistit ketjun rehellisyydelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistit ketjun rehellisyydelläsi.
Serkkumies on PKS:llä rikostutkijana ja sieltä tulee välillä sellaista tekstiä että jos julkisuudessa sanoisi niin viralta välittömästi. Pahinta hommassa on se, etten yhtään epäile etteikö hänen (anonyymit) tarinansa mökkisaunan lauteilla pitäisi paikkaansa...
Se on sen kohtaamisteorian faktinen tulos.
Tosin tyhmä äänestää persuja mamuasioihin muutoksen saamiseksi, ps osoittautui täysin hampaattomaksi puudelipuolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on sen kohtaamisteorian faktinen tulos.
Tosin tyhmä äänestää persuja mamuasioihin muutoksen saamiseksi, ps osoittautui täysin hampaattomaksi puudelipuolueeksi.
No mutta puudelihan se poliisikin on.
Eikös eduskunnassakin ole nyt jo monta persupoliisia.
Itse kyllä asenteissani kallistun monessa suhteessa persuihin, mutta en kerta kaikkiaan voi ymmärtää tätä persujen poliisien palvontaa.
Tai tilastojen mukaan poliisia arvostaa Suomessa lähes koko kansa paitsi anarkistit ja osa rikollisista.
Itse en ymmärrä tätä lainkaan. Lapsuuden lähi naapureissani omakotitaloalueella asuivat lähes kaikki pienen maalaiskunnan poliisit ja opettajat. Minusta itsestä tuli poliiseja halveksiva opettaja, mutta oon huomannut että tätö ei saa ilmaista kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Persujen jäsenmäärä on kasvamassa kun Halla-aho on tulossa ehdolle. Näin hesarin haastattelema Putkonen kertoi. Voi olla että persujen kannatus ei oikeasti tipukaan kuten on väitetty.
Minä ainakin äänestän Halla-aho on johdossa. Kokoomusta muuten.
Mä tunnen monta poliisia ja sotilasta jotka äänestävät vihreitä. Sotilailla toki yleisempää kuin poliiseilla.
Soini petti äänestäjät. Halla-aho ei tätä tee. Talouden kriiseihin voidaan puuttua myöhemmin maahanmuuttoon ei. Se on lopullista.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut jopa menevät ehdokkaiksi.. on siellä toki muutama kokoomuslainen, mutta punavihreää poliisia ei ole olemassa. Näkevätkö töissään jotain sellaista mitä muut kansalaiset ei näe?
Perseet ovat tänäpäivänä selkärangaton punavihreä suvakkipuolue, tätä faktaa vain ei tunnu ymmärtävän muut kuin perseiden entiset kannattajat.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen monta poliisia ja sotilasta jotka äänestävät vihreitä. Sotilailla toki yleisempää kuin poliiseilla.
Koska vihreät kannattavat Natoa ja sotilas kannattaa Natoa ja kannustaa vihreyteen . Mikä on hulluinta sillä Nato ei ainakaan suojele ympäristöä. Se tuhoaa sitä ihan kaikkialla.