Vierailija

Vuoden vanha kone meillä, kennoissa aivan uskomaton määrä pölyä. Ja putsattu on. Tämä kyseinen kapine ei lähde edes kuivaamaan, jos kahta suodatinta ei putsaa jopa kahta kertaa kuivauksen aikana. Maahantuoja käskee putsata hamnasharjalla.. Paha vaan, kun käyttöohjeissa ei sellaista mainita.
Olenko pöljä kun valitan asiasta valmistajalle? Heistä olen.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Et todellakaan ole. Mulla on ollut jo kaksi eri kuivausrumpua 14 vuoden aikana. Ekaa jouduin huollattamaan muista syistä viiden vuoden käytön jälkeen, ja siinä yhteydessä se putsattiin sisältäkin.
Ja meillä on nelihenkinen perhe, rumpu pyörittää päivittäin vähintään kaksi satsia.

Jos joku rumpu menee huoltoon tukkeutumisen takia vuodessa - ja vielä NOIN hysteerisen putsailun takia - niin se on valmistusvika. Vaadi rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on 14 vuotta vanha Mielen kuivausrumpu. Kennot ovat aina putipuhtaat, en edes tiennyt, että sinne voi kerääntyä pölyä. Mutta niihin varsinaisiin nukkasihteihin, joihin pitääkin kerääntyä nukka, niin se on aina umpitäynnä ja on syytä puhdistaa joka käytön jälkeen.

Vierailija

Joo, siis whirlpool kuivausrumpu ja pesukone (700€ kpl)
Just kävi huoltomies ja totesi että kennot on aivan tukossa
Itse maahantuojalta sanottiin, että ongelma juuri tässä nimenomaisessa koneessa, mut seuraavaan paranneltu, ja nyt tämän mallin kanssa vaan pitää tulla toimeen.
Kiva kun hankki yli tonnin vehkeet ja pesukone oli tuodessa rikki ( vaihdettiin kauhean väännön jälkeen)
Kuivaurummusta vaihdettu suodattimet, kiristelty luukkuja molemmista, vaihdettu luukun lukkoja, laitettu ohjauspaneelit kiinni, vaihdettu suodattimia ja nyt todettiin että kuivausrumpu valmis vuoden jälkeen..

Hieno homma.

Maahantuoja syyttää huoltoliikettä ja myyjää. Itse ne eivät kuulemma ota kantaa tälläiseen...
Muutakuin sanoivat että putsaa hamnasharjalla ja soittele myyjälle...!!!

Ostan varmaan toistekin kyseistä merkkiä..

Vierailija

Sulla on varmasti vielä takuuta siinä jäljellä? Vuosi vai enemmän?
Sitten vaan joka kerta kun kone temppuilee niin soitat huoltomiehen paikalle ja maahantuojalle lasku huoltokuluista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei ap ota kuva, niin nähdään mitä osaa kuivausrummun sisältä tarkoitat.

Laitoin " aijaaseen" kuvan, toimiikohan tällä, oon vähä vihree ton käytössä.

1486723813861-445230440

Vierailija

Mielestäni sinun kannattaisi valittaa kuluttajaneuvontaan ja näyttää nuo maahantuojan antamat ohjeet hammasharjasta. Katsot sitten jatkoa sen perusteella mitä he neuvovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sinun kannattaisi valittaa kuluttajaneuvontaan ja näyttää nuo maahantuojan antamat ohjeet hammasharjasta. Katsot sitten jatkoa sen perusteella mitä he neuvovat.

Arvaa suostuvatko antamaan kirjallisena? Juu ei.

Vierailija

Hyvä kun laitoit kuvan.

Meillä eri merkin kone mutta just nuo samat "kennot" samassa kunnossa kuin teillä. Joka pesun jälkeen pitää olla nyhtämässä noita irti, alun ½ v. meni sentään nyhtämättä. Ja mä olen ajatellut, että meidän koneessa on jotain vialla. Sanoisin siis, että ehdottamasti teidän koneessakin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Arvaa suostuvatko antamaan kirjallisena? Juu ei.

No mutta täytyyhän sun nyt tallentaa ne suulliset ohjeet ehdottomasti, jotta osaat jatkossa käyttää sitä konetta maahantuojan antamien ohjeiden mukaisesti.

Vierailija

Ei meidän koneessa ole tuollaisia?!?

Joka käyttökerran jälkeen putsaan "etusuodattimen", eli sen joka on irrallaan. n. 6 vuotta vanha Bosch kuivuri meillä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat