Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta ihmistä olet oikeasti tavannut tinderistä?

Vierailija
10.02.2017 |

Oletko mies vai nainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kanssa on tavattu. No, sitten on pari sellaista, joiden kanssa on kirjoiteltu ja puhuttu tapaamisesta, mutta se on vain jäänyt ja sitten olen sattumalta nähnyt jossain ohimennen.

Vierailija
2/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kanssa on tavattu. No, sitten on pari sellaista, joiden kanssa on kirjoiteltu ja puhuttu tapaamisesta, mutta se on vain jäänyt ja sitten olen sattumalta nähnyt jossain ohimennen.

Ja nainen siis olen, eronnut kaksi vuotta sitten, tinderiä käyttänyt vähän yli vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut 14 (kyllä, pidän kirjaa :D), suurin osa ajalta, kun olin työharjottelussa ulkomailla. Tutustuin mahtavaan kaveriporukkaan yhden pojan kautta, ja puolen vuoden aikana tulikin usein hengailtua porukassa. Olen nainen.

Vierailija
4/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 muistaakseni. Olen nainen. Yhden kanssa tapailtiin pari kuukautta, kunnes mies ilmoitti, ettei kiinnostakaan. Yhden näin kerran, kiva tyyppi mutta ei kiinnostanut sillä tavalla. Yhtä näin muutaman kerran, mutta ei meillä ollut mitään puhuttavaa enkä ihastunut häneen.

Vierailija
5/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ja täydellisiä pettymyksiä kaikki. 

Kuinka erilaiselta ihminen voi tuntuakaan virtuaalisesti kuin kasvokkain. Hauskasti kirjoittava paljastuukin jähmeäksi alkoholiin meneväksi, katkeraksi elämän epäonnistujaksi. 

Onko näillä useinkin haamukirjoittajia? NIin uskomaton ero verbaalisissa kyvyissä näytöllä ja sitten reaalimaailmassa. 

En taida jatkaa ja nyt onkin koirapolulla virittelyjä. Näin ainakin pääsee tutustumaan ensi hetkestä alkaen todelliseen mieheen. 

Vierailija
6/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kummatkin oli tutun tuttuja ja tiedettiin toisemme, mutta ei tunnettu tai oltu edes "moi tuttuja". Kummankaan kanssa ei edennyt sen pidemmälle.

Vierailija
7/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä oikein miettiä...

Ekan kanssa tapasin kerran kahvilla, toisia treffejä suunniteltiin mutta muutaman kerran meni miehellä juopottelu kuitenkin tapaamisen edelle niin en sitten enää tahtonut tavata.

Toisen tapasin kahdesti, toisella kerralla seksiä (sitähän sä et kysynyt), sen jälkeen ei olla tavattu (ulkopaikkakuntalainen).

Kolmannen kanssa muutaman kuukauden fwb-suhde.

Neljännen kanssa puolen vuoden seurustelu.

Viidennen kanssa käytiin juomassa oluet, sen jälkeen ollaan nähty säkällä kaupungilla, ei sen suurempaa.

Kuudennen kanssa hengattiin kesällä viikon verran, oli myös ulkopaikkakuntalainen, toisinaan viestitellään.

Seitsemännen kanssa kävin sienimetsässä ja leffassa, jäätiin jonkin sortin kavereiksi.

Kahdeksannen kanssa sovin suoraan seksitreffit.

Näiden lisäksi ollut 2-3 tyyppiä, joiden kanssa pitänyt nähdä, mutta aina sit tuli puolin tai toisin muuta niin se sitten jäi.

Tinderissä ollut 1,5 vuotta (miinus tuo puolen vuoden seurustelu välissä), olen nainen.

Vierailija
8/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Ei tavattu toista kertaa, koska mies olikin vain seksin perässä.

Olen nainen ja tinderissä olin vähän päälle vuoden. Enää en ole, koska en saanut siitä mitään irti.

Vierailija
9/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tapasin tinderin kautta alle 10 miestä reilun vuoden aikana, suurimman osan kanssa oli vain yhdet treffit. Matcheja mulla tuli lähes jokaisen kanssa, josta itse tykkäsin. Miehiä ei vain kiinnostanut jutella, saati, että olisin tapaamista edes päässyt ehdottamaan.

Yhden muuten ihanan miehen kanssa oli 5-6 treffit, mutta mies toipui vielä edellisestä erosta, tilitti exästä, eikä ollut valmis sitoutumaan.

Viimeisen kanssa ollaan nyt noin 4kk seurusteltu, joten ei se tinderin käyttö aivan turhaa ollut :)

Vierailija
10/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja naiset eivät vaan ole halunneet tavata tai sitten ei ole "löytynyt" aikaa.

Vierailija
11/15 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. 1 ja enempää ei tarvittu, pari vuotta yhdessä :)

Vierailija
12/15 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilussa kuukaudessa 4 ja vain yhden kanssa toiset treffit. Olen nainen. Ihan kivoja miehiä ja hyviä treffejä, muttei ehkä vain synkannut ja ei pidetty yhteyttä enää.

Vierailija
13/15 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen. Olin Tinderissä vajaan vuoden ja kävin deiteillä muutaman kerran. Täytyy sanoa, ettei minun ikäisen naisen todellakaan kannata yrittää keski-ikäisiä miehiä minkään deittipalvelun kautta. Kaikella kunnioituksella Tinderissä pitäisi olla yläikäraja. Harva vanhempi ymmärtää deittipalvelujen idean ja koetetaan lähestyä toista kuin kulahtaneessa lähiöbaarissa. Öööks! Siirryin suosiolla irl ja nuorempiin miehiin.

Vierailija
14/15 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja 9 tavannut tinderin kautta mutta tosi monen kanssa juttelin.. miehenikin sieltä löysin ja yhdessä oltu jo 3 vuotta..

Vierailija
15/15 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 0

...ainii emmää käytä koko shittii