Vai ettei suomalainen nainen muka tee aloitteita!
Hesarin jutussa kerrotaaan kuinka Päivi iski Hasanin joen rannalta toukokuussa 2016 ja naimisiin mentiin joulukuussa.
Lopettakaa siis kilttimiehet jo valitus siitä, että suomalainen nainen olisi muka ennakkoluuloinen ja haluton tekemään ensimmäistä siirtoa.
”Enemmänhän me olemme tehneet asioita yhdessä muutamassa kuukaudessa kuin moni aviopari 20 vuodessa”, Päivi kertoo.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on viisikymppinen rehevähkö täti ja Hasan parikymppinen turvapaikanhakija?
Lue juttu niin ei tarvi kysellä.
En halua tukea hesaria vierailemalla heidän sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten vaikea joidenkin miesten on uskoa, että naiset tekevät aloitteita. Jos teidän kohdallenne ei osu koskaan, niin kannattaa katsoa peiliin. Minäkin olen tehnyt aloitteita TOP0,01 miehille.
Millainen mies sellainen on?
Miksi avioliitto on edelleen syy saada oleskelulupa. Oleskelulupa pitäisi saada vain työnteon kautta.
Olen aina tehnyt aloitteen, jos on kiinnostanut tarpeeksi. Olenpa ihan suoraankin mennyt muutaman kerran kysymään, että miten ois yöriennot. Poiminut pakasta parhaan matkaani ;) Yhtään pakkia en ole suoralla toiminnalla saanut, ilmeisesti miehiä hämmentää musta hevonen. Ja turha luulla, että olisin joka paikan höylä, on niitä joista en kiinnostu kirveelläkään. Olen aika ujo ja hiljainen, sivistyneenkin oloinen.
Minä (N36) olen tehnyt aloitteita niin livenä kuin nettideitissä. Paljonkin aloitteita, ja saanut myös paljon pakkeja, toki saanut myös paljon kyllä-vastauksia. Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut ja tykkään johtaa, joten persoonalleni ei sovi jäädä odottamaan, että joku mies tekee aloitteen. Haluan itse valita miehen. Tekemällä aloitteet itse saa valita sellaisen miehen kuin haluaa, eikä täydy ihmetellä että kelpaisiko minulle nyt tämä mies joka teki minulle aloitteen. Nyt olen avoliitossa, ja tämäkin lähti liikkeelle siitä kun tein nettideitissä aloitteen. Toki tapaamisemme jälkeen annoin miehen "viedä" ja hoitaa jatkoehdotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät aloitteita sitten, kun ovat varmoja, että haluavat tapailla miestä. Sitä ennen pitäisi vaihtaa ainakin muutama sana. Harva tapailee pelkän ulkonäön perusteella, vaan pitää tietää siitä miehestä enemmän ennen kuin edes kiinnostuu.
Keskimääräinen mies taas kiinnostuu nopeammin, usein pelkän ulkonäön perusteella. Keskiverto nainen ei toimi näin vaan tarvitsee enemmän kiinnostuksen heräämiseen. Siksi ne aloitteet jäävät harvemmin naisen vastuulle. Miten osoittaa kiinnostusta, jos ei ole vielä varma, onko edes kiinnostunut.
Eli nainen odottaa miehen aloitetta ja kiinnostusta ennen kuin tekee oman "aloitteensa" kiinnostuksen osoittamisesta.
Sinulle siis normaali ihmisten välinen kanssakäyminen on vierasta? Älä ajattele heti seksiä, kun näet naisen ja tälle pitäisi sanoa jotakin. Jos edellä kävelevä nainen pudottaa käsineen eikä huomaa, älä mieti ensin "panisinko vai en" ja sen mukaan päätä, huikkaatko naiselle asiasta vai et. Minä en ymmärrrä, miksi joidenkin miesten on niin kauhean vaikea tajuta, että naisetkin on ihmisiä.
Itse olen pyytänyt puolituttua miestä treffeille, ollaan oltu nyt pitkään yhdessä. Meidän poika on ollut tyttöjen mieleen, häntä on pyydetty treffeille jo rippikouluikäisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi avioliitto on edelleen syy saada oleskelulupa. Oleskelulupa pitäisi saada vain työnteon kautta.
Persut taas mokanneet hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät aloitteita sitten, kun ovat varmoja, että haluavat tapailla miestä. Sitä ennen pitäisi vaihtaa ainakin muutama sana. Harva tapailee pelkän ulkonäön perusteella, vaan pitää tietää siitä miehestä enemmän ennen kuin edes kiinnostuu.
Keskimääräinen mies taas kiinnostuu nopeammin, usein pelkän ulkonäön perusteella. Keskiverto nainen ei toimi näin vaan tarvitsee enemmän kiinnostuksen heräämiseen. Siksi ne aloitteet jäävät harvemmin naisen vastuulle. Miten osoittaa kiinnostusta, jos ei ole vielä varma, onko edes kiinnostunut.
Eli nainen odottaa miehen aloitetta ja kiinnostusta ennen kuin tekee oman "aloitteensa" kiinnostuksen osoittamisesta.
Ei sen miehen tarvitse välttämättä tehdä aloitetta tai osoittaa kiinnostusta. Tietysti yleensä juttelu varsinkin baarissa alkaa siitä, että mies tulee iskemään, se on ihan totta. Mutta se juttelu voi tapahtua missä tahansa, voidaan tavata jossain juhlissa, yhteisten kavereiden kautta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zuvakit jäisi sitten ilman eksoottisia aviomiehiä.
Sinähän jäisit myös.
Osuiko kipeästi omalle kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on viisikymppinen rehevähkö täti ja Hasan parikymppinen turvapaikanhakija?
Lue juttu niin ei tarvi kysellä.
En halua tukea hesaria vierailemalla heidän sivuilla.
Samaan aikaan tuet Hesaria julkaisevaa Sanoma-konsernia vierailemalla vauvasivuilla. Sun logiikka on kyllä mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin teen miehelleni aloitteita täysin häpeilemättömästi ja pakkeja ei ole tullut. Mulla onkin elämäänsä tyytyväisen oloinen ja hyväntuulinen mies😋
Mies teki kuitenkin ensimmäisen aloitteen tutustumiseksi ja suhteen aloittamiseksi.[/quot
Eipä mennyt arvauksesi oikein😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän jäisit myös.
Alakoulun välitunnilta tulee näköjään kovaa kuittia tänään.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tehnyt aloitteen, jos on kiinnostanut tarpeeksi. Olenpa ihan suoraankin mennyt muutaman kerran kysymään, että miten ois yöriennot. Poiminut pakasta parhaan matkaani ;) Yhtään pakkia en ole suoralla toiminnalla saanut, ilmeisesti miehiä hämmentää musta hevonen. Ja turha luulla, että olisin joka paikan höylä, on niitä joista en kiinnostu kirveelläkään. Olen aika ujo ja hiljainen, sivistyneenkin oloinen.
Mikäs siinä aloitteita tehdässä, jos ei tule pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisin että nyt ollaan asian ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä (N36) olen tehnyt aloitteita niin livenä kuin nettideitissä. Paljonkin aloitteita, ja saanut myös paljon pakkeja, toki saanut myös paljon kyllä-vastauksia. Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut ja tykkään johtaa, joten persoonalleni ei sovi jäädä odottamaan, että joku mies tekee aloitteen. Haluan itse valita miehen. Tekemällä aloitteet itse saa valita sellaisen miehen kuin haluaa, eikä täydy ihmetellä että kelpaisiko minulle nyt tämä mies joka teki minulle aloitteen. Nyt olen avoliitossa, ja tämäkin lähti liikkeelle siitä kun tein nettideitissä aloitteen. Toki tapaamisemme jälkeen annoin miehen "viedä" ja hoitaa jatkoehdotukset.
Tykkäät johtaa mutta sitten miehen mieliksi annat miehen johtaa etkä johda itse, vaikka nimenomaan tykkäät johtaa. Okei.
Mä olen tehnyt aloitteita hyvin usein ja siksi olenkin minua kiinnostavan miehen kanssa yhdessä, enkä niiden kanssa joita jumalan armosta olisin odottanut puna poskilla tulevan pyytämään treffeille kanssaan/numeroani/muuten vain juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän jäisit myös.
Alakoulun välitunnilta tulee näköjään kovaa kuittia tänään.
Muista eilisen dokumentin opetukset, kun kehitysmaan prinssisi tulee maleksimasta ostarilta.
Lopettakaa tää rasistinen öyhötys, idiootit. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sä et koskaan juttele naisille muuten kun niitä iskiessäs niin siinä varmaan on ongelman ydin. Mä esimerkiksi pokasin mun miehen yhteisestä kaveriporukasta, oltiin tavattu ja juteltu jo monesti tätä ennen.
Mies teki kuitenkin ensimmäisen aloitteen tutustumiseksi ja suhteen aloittamiseksi.