Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikisinkkumies ja olen alkanut miettimään elänkö ikisinkkuna elämäni? Muita paikalla?

Vierailija
03.01.2024 |

Ihan alkuun sanon etten ole katkera tai vihainen kenellekkään asiasta.

Kerron hiukan itsestäni. Olen reilu kolmekymppinen mies, käyn töissä,olen ottanut asuntolainan, ulkonäköni on luokkaa keskitaso, tykkään olla itsekseni tosi paljon eikä minulla ole mitään mt ongelmia saatika päihde tai peliongelmia.

En ole koskaan ollut sellainen joka etsii naisseuraa enkä ole ikinä ollut se joka flirttailee naisille, naiset on ollu minulle aina ihmisiä siinä missä miehetkin. Parikymppisenä oli ihan muutama "säätö" ja kerran "baaripanon" hommasin. Nyt olen ollut ilman seksiäkin jo 10 vuotta. Haluja minulla on mitkä tyydytän itse kädelläni ja mitään seksuaalista vetovoimaa en tunne miehiin.

Elän varmasti sinkkuna koko elämäni, en edes tiedä miksi parisuhteeseen pitäisi mennä enkä tiedä miten toisen ihmisen kanssa edes asutaan.

Onko tämä teistä outoa? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Samaistua. N 50

Tosin mul on kaks aikuista lasta ja seksiä viimeeks maaliskuussa.

Vierailija
2/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kenties alhaisen tason mies? Ruma,lyhyt,kouluttamaton ja köyhä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan elät ikisinkkuna koska suomi naiset on maailman nirsoimpia. Tässä maassa naiset haluaa rikollisen tai komean top 10 miehen joka on yleensä rikollinen. Tavis naisille ei kelpaa tavis mies suomessa niin se vaan on. Kannattaa vaan totuttautua siihen ettet saa naista ja rakkautta koskaan. Minä totuin siihen jo 15 vuotiaana kun sain tavis tytöltä pakit koulun discossa ja silloin tiesin etten koskaan kelpaa tavis naiselle.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
4/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa. Samaistua. N 50

Tosin mul on kaks aikuista lasta ja seksiä viimeeks maaliskuussa.

Miten voit samaistua reppana ap:hen kun ap on neitsyt ja ikisinkku?

Vierailija
5/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan elät ikisinkkuna koska suomi naiset on maailman nirsoimpia. Tässä maassa naiset haluaa rikollisen tai komean top 10 miehen joka on yleensä rikollinen. Tavis naisille ei kelpaa tavis mies suomessa niin se vaan on. Kannattaa vaan totuttautua siihen ettet saa naista ja rakkautta koskaan. Minä totuin siihen jo 15 vuotiaana kun sain tavis tytöltä pakit koulun discossa ja silloin tiesin etten koskaan kelpaa tavis naiselle.

Tässä maassa ja suominaiset 🙄 Kerro mulle missä maissa on sellaisia naisia, joilla ei ole mitään kriteereitä miesten suhteen?

Vierailija
6/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Joka päiväkö täällä joku aloittaa jauhamisen tästä samasta aiheesta. Turha tätä aihetta enää on vatkata. Tämä on niin nähty.

Vierailija
7/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
8/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä sä olet ja syyllistävä.

Vierailija
9/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen! Suurin piirtein ikävuodet 16-30 yritin pariutua mutta heikoin tuloksin. Nyt muutamaan vuoteen en ole enää yrittänyt vaan suunnannut energiani muihin asioihin. Ikisinkkuna olen varmaan loppuun asti. En tiedä miten tilanne voisi muuttua.

M34

Vierailija
10/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussyy on siinä, että olet liian tylsä kelvataksesi naisille. Tapa vaikka joku ja järjestä naamasi jonkun lehden kanteen, niin naiseton elämäsi muuttuu ihan joksikin muuksi.

Vierailija
11/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka niin että jos et ole komea ja pitkä niin vaikeaa on saada naista ja pitäis sinulla olla hyvä työ ja hyvä palkka että naiset näkis sinussa miehen joka voi antaa hyvän elämän. Jos oot vaan tavis etkä varakas niin ei naiset kiinnostu. Pitää olla ylempää tasoa valitettavasti koska naisille kriteerit on aika korkealla.

Vierailija
12/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein ikävuodet 16-30 yritin pariutua mutta heikoin tuloksin

Tämä lainaus. Itse en tuossa iässä yrittänytkään. Yritän nyt.

Vierailija
13/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen kaupassa sellaisen ikisinkku-miehen. Iso ja lihava, vatsa heilui roikkumassa siinä missä olisi pitänyt olla penis, ruokkoamattomat hiukset ja risuparta. Vaaleat collegehousut aivan likaiset, persauksessa iso pershien kuluttama läikkä, hirveä haju liasta, hiestä ja likaisista vaatteista. Tuli kauppaan heti aamulla seitsemältä hakemaan energiajuomaa, suklaata ja sipsejä. Ikää oli jotain 23 - 30 paikkeilla. Ei tarvitse miettiä, jos jää ilman naista, eikä varsinkaan sitten syyllistää naisia nirsoiksi, joille ei kelpaa kuin kympin miehet.

Vierailija
14/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iki sinkku miehet ja naiset tulee olemaan enemmistöä tulevaisuudessa joten nou hätä. Erilaisten tutkimusten mukaanhan 45 % naisista tulee olemaan sinkkuja ja lapsettomia vuonna 2030. 

Vierailija
15/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tatuointeja, kiiltävä kalju ja linnatuomiota niin et varmana saa naista.

Vierailija
16/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen kaupassa sellaisen ikisinkku-miehen. Iso ja lihava, vatsa heilui roikkumassa siinä missä olisi pitänyt olla penis, ruokkoamattomat hiukset ja risuparta. Vaaleat collegehousut aivan likaiset, persauksessa iso pershien kuluttama läikkä, hirveä haju liasta, hiestä ja likaisista vaatteista. Tuli kauppaan heti aamulla seitsemältä hakemaan energiajuomaa, suklaata ja sipsejä. Ikää oli jotain 23 - 30 paikkeilla. Ei tarvitse miettiä, jos jää ilman naista, eikä varsinkaan sitten syyllistää naisia nirsoiksi, joille ei kelpaa kuin kympin miehet.

It-insinööri ollut matkalla töihin! Järkyttävää kyllä, näillä on usein vaimo, joku hoikka hoitaja. Joskus lapsiakin. 

Vierailija
17/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te selitätte etten kelpaisi kenellekkään? Itse en vaan ole oikein koskaan edes lähestynyt naisia joten siksi olen ikisinkku.

Jos alkaisin lähestymään naisia sillä silmällä niin mistäs sitä tietäisi jos naiset minusta kiinnostuisi mutta kun en lähesty ja en tapaa naisia oikein missään muualla kuin kaupassa.

Ap

Vierailija
18/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on ettet muka löydä akkaa itelles ?

et osaa sanoa ikinä mitään kenellekkään ?

mikä sussa on vikana mies hyvä ?

Vierailija
19/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta ja kiinnostavalta mieheltä. Kaltaisiasi vähän ujoja naisia on varmasti paljon. Mene johonkin harrastuksiin niin ehkä kohtaat jonkun siellä. 

Vierailija
20/37 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te selitätte etten kelpaisi kenellekkään? Itse en vaan ole oikein koskaan edes lähestynyt naisia joten siksi olen ikisinkku.

Jos alkaisin lähestymään naisia sillä silmällä niin mistäs sitä tietäisi jos naiset minusta kiinnostuisi mutta kun en lähesty ja en tapaa naisia oikein missään muualla kuin kaupassa.

Ap

Eli oot liian tavis että naiset lähestyis sua ja ite et jostain syystä lähestyä naisia itse ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi