Trump on kunkku
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin siitä äänten laskennasta. Seurasitteko muut?
Seurasin ja vikisijöillä pyyhittiin lattiaa..
ap
Hilary voitti 3 miljoonalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin siitä äänten laskennasta. Seurasitteko muut?
Seurasin ja vikisijöillä pyyhittiin lattiaa..
ap
Hilary voitti 3 miljoonalla...
Miljardöörille häviää..
Kauheaa seuraamista. Miten kehtaatte katsoa tuolla tavalla puhelimen uutisia.
Suomi on sellaista massa paskaa ylpeydellään kuin joku henkilö valitaan johonkin korkeaan asemaan koska suomalaisten sukujuuret ollaan sekoitettu ja ne ollaan tehty tietämättömäksi juuristaan. Suomalainen rotu oppi on ollut oksettavaa jo pitkään vaikka he ovat hyvin ruokkineet kansaa jo parisataa vuotta. Suomalainen myös on melko idiootti ymmärtämään mikä on ruokaa ja mikä ei koska ensinnäkin tänne ollaan tehty ruokailu kouluihin jotta pakka sekoittuisi joidenkin suomenruotsalaisten kaavan mukaan.
Trump kehuu yhden kiinan politiikkaa. Suomi on kaksonaismoraalinen paska maa koska feminismi syntyi suomessa 1700 luvulla ja fuck minna cunt. Feminismi syntyi radikaalisten oksettavien ihmisten seurauksesta ketkä voisivat puolestani painua vittuun suomesta. Maapallossa ei ole yhtäkään metsää tai puutarhaa koko maapalloudessa missä olisi kaiken värisiä chilejä mitkä pitäisivät kunnossa meidän ihmiskuntaa. Tämän on teettänyt englannin kunigatar queen elizabeth2 meille. En puhu enää asiasta mitään koska en halua sekaantua mihinkään. Jos sekaannut minuun niin sinut tapetaan.
Ja hän ketä sanoi Trumpia minun isäksini niin hänet voitaisiin salamurhata puolestani tai sitten hänestä voisitte tehdä runosmäen ruusun.
Ylivoima. Muita sanoja ei tarvita.