Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhan pöytäkirjan allekirjoitus

Vierailija
10.02.2017 |

Olen eronnut yhden yhdistyksen jäsenyydestä pari vuotta sitten. Olen kuullut, että yhdistyksen sisällä on noussut nyt joku riita ja ovat menossa oikeuteen asti (kyse jäsenten tasaveroisesta kohtelusta). Sain tällä viikolla postissa yleisen kokouksen pöytäkirjan, joka on pidetty helmikuussa 2014. Olen toiminut ko. kokouksen puheenjohtajana ja minulta pyydetään nyt allekirjoitusta ko. 3 vuotta vanhaan asiakirjaan. En edes muista kaikkia kokouksen tapahtumia, että onko ne menneet niin kuin pöytäkirjassa lukee.

Onko minun pakko (yhdistyslain tuntevat) allekirjoittaa ko. pöytäkirja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää allekirjoittaisi, juurikin siksi ettei voi muistaa vanhoja asioita.

Saatat kyllä saada kutsun todistajaksi, voit sitten oikeudessa kertoa dementiastasi :)

Vierailija
2/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ei ole enää kohtuullista, että vaaditaan allekirjoittamaan noin vanhoja pöytäkirjoja! Joutuvat menemään oikeuteen ilman allekirjoitusta. Ilmeisesti pöytäkirjassa on jotain joka liittyy juurikin tuohon oikeusjuttuun vai oliko? Allekirjoituksella vahvistetaan se, että pöytäkirja on kokouksen kulun mukainen ja sen tulisi tapahtua suht pian kokouksen jälkeen! Voisi olla myös, että et ole tyytyväinen pöytäkirjan sisältöön ja se keskustelu pk:n oikeellisuudesta olisi pitänyt käydä pian kokouksen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat itsekin olla hankala? Allekirjoita pois ja juttu on siinä. Jos sitten käyvät oikeutta, niin ei ole sinun asiasi.

Vierailija
4/4 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoita pöytäkirja, mutta täydennä allekirjoituksesi lisäyksellä siitä, että allekirjoitus tapahtuu 3 vuotta jälkikäteen etkä (ehkä)ole varma kokouksen päätöksistä. Ilmeisesti pöytäkirjaa tarvitaan oikeudessa. kun sitä nyt on alettu kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi