Missä sitä NOROA nyt liikkuu?
Otsikot kiljuvat vuosikymmenen pahimman epidemian olevan ovella ja täällä oksennuskammoinen on kauhusta kipeänä. Onko jossain muualla kuin satunnaisessa lukiossa jo epidemia päällä?
Harmittaa kyllä kyseisten abien vuoksi kun kirjoitukset alkaa ämpäriä halaillen. Ei käy kateeksi!
Kommentit (61)
Lahdessa on useammassa päiväkodissa ja keskussairaalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla
Missä päin?
Mulla taisi juuri lennossa flunssa saada ohelleen vatsataudin. Eli Hämeessä lienee.
Onko Varsinais-Suomessa vielä näkynyt? En tiedä itse Turusta yhtäkään kenellä olisi ollut.
Käsiä pesen kyllä ahkerasti ja en koske ovenkahvoihin paljaalla kädellä. Joku ehkä kattoo, että mikäs hullu neurootikko tossa on, mutta en välitä, en halua tuota tautia. t. toinen oksennuskammoinen.
Itselle tuo taisi iskeä, olin eilen sitkeästi töissä. Ja voin sanoa, en pessyt käsiä kun menin kahvi huoneeseen porukka niin paska, että toivon jokaisen saavan..
Vierailija kirjoitti:
Vaasassa keskussairaalassa, yksi osasto jouduttu sulkemaan, ei saa ottaa uusia potilaita sisään ennen kuin tauti on selätetty! Sekä Korkemäen päivystävässä päiväkodissa, joten onnea vaan hiihtolomalla lapsiaan sinne laittavalle!! (Mm meidän perheen lapset...)
Malmin ( Hki ) sairaalassa ainakin yhdellä osastolla oli pari viikkoa sitten
Vierailija kirjoitti:
Otsikot kiljuvat vuosikymmenen pahimman epidemian olevan ovella ja täällä oksennuskammoinen on kauhusta kipeänä. Onko jossain muualla kuin satunnaisessa lukiossa jo epidemia päällä?
Harmittaa kyllä kyseisten abien vuoksi kun kirjoitukset alkaa ämpäriä halaillen. Ei käy kateeksi!
Päiväkodeissa ollut Helsingissä. Itselläni myös oli, nyt jo onneksi mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tuolla tiedolla teet? Ihmisillä on sitä tällä hetkellä paljon ympäri Suomen ja ihmiset liikkuvat. Et voi tehdä muuta kuin pestä käsiäsi huolellisesti. Tuskin kannattaa eristäytyä mihinkään.
Kannattaa huomata, että jos olet oksennuskammoinen, etkä oksenna käytännössä koskaan, niin et todennäköisesti oksenna myöskään tämän taudin aikana. Norovirustartunta voi ilmetä pelkkänä ripulina tai vatsakipuna. Nämä kaksinkerroin laattaavat ovat vähemmistö.
Kyllä Noroa on ainakin ympäri Helsinkiä. Minä en oksentanut, oli ripulia, vatsa kramppasi ja kova väsymys. Joillekin tulee kuumettakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule tänne! Eikä HELVETIN influenssa kans!
Ei se tule, jos et anna osoitettasi :D
Omien lasteni koulussa Espoossa vatsatauti kaatoi porukkaa ihan huolella petiin tammikuussa mutta en kyllä tiedä oliko noroa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Varsinais-Suomessa vielä näkynyt? En tiedä itse Turusta yhtäkään kenellä olisi ollut.
Käsiä pesen kyllä ahkerasti ja en koske ovenkahvoihin paljaalla kädellä. Joku ehkä kattoo, että mikäs hullu neurootikko tossa on, mutta en välitä, en halua tuota tautia. t. toinen oksennuskammoinen.
Ainakin mun yhdellä tuttavalla on tällä hetkellä noro ja Turussa asuu. Itse turkulaisena pelkään, et kohta iskee.
Muistakaa pestä kädet kunnolla!!
Missä päin Kuopiota?