eka päivä obduktiopreparaattorina takana.
Moro,
Tänään siis olin töissä, siis töissätöissä ekaa päivää. en voi kun suositella alaa. Siis sellaiselle jolla ei ole joku sairas tai pimeä suhde kuolemaan vaan ottaa sen biologiana. Itse olen alalla koska haluan pitää ihmisten oikeusturvasta kiinni myös kuoleman jälkeen. Jotkut ihmisten oikeudet eivät pääty kuolemaan. Olen siis enemmän oikeuslääketieteellisellä puolella kuin patologisella, vaikka keikkaa heitän silläkin puolella. Sairaanhoitaja olen ammatiltani. pelotti vähän kun ei ollut kukaan neuvomassa mutta hvin se meni tällaiselle 26veelle. Tuskin tämä on kenenkään unelma-ammatti, eikä palkkakaan ole ihmeellinen, eikä ole hauskaa, vaikka työpaikkahuumoria siellä salissa viljelläänkin ja nauretaan vitseille ja kuunnellaan radiota :D Jos joku pahoittaa mielensä että nauretaan lääkärin kanssa salissa, niin ei me potilaalle (kyllä, potilas, ja edelleenkin HÄN) naureta mutta pakkohan tuossakin työssä on joskus nauraa. Max 6 potilasta lääkäri pystyy tutkimaan päivässä, ei siinä oikeesti työkseen voi surra ketään. nauttikaa elämästä! <3
Menkää gynet muualle valittamaan! Itsehän olette ammattinne valinneet!!!!!!!!