Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ole koskaan käynyt kosmetologilla, hiorojalla, manikyyrissä tms.

Vierailija
09.02.2017 |

Kampaajallakun viimeksi ehkä 3vuotta sitten. Onko muita samanlaisia, jotka ei koe moisille tarvetta?
Työpaikalla tuli puheeksi ja kaikki piti vähän outona, etten käy missään hemmotteluhoidoissa. Sain kasoittain suosituksia, että mihin kannattaisi mennä. Kaikki kaveritkin tuntuu juoksevan jatkuvasti noissa...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ja inhoan sanaa hemmotteluhoito. Se on niin paapova ja lässyttävä. 

Vierailija
2/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiorojalla kannataa käysä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt missään noista enkä halua mennä. Käynnit eivät ole minulle rentouttavia hemmotteluhetkiä, vaan stressaavia ja ahdistavia tehtäviä, jotka pitää vaan saada pois päiväjärjestyksestä. En halua ottaa keneltäkään "kauneusasiantuntijalta" neuvoja mm. ihonhoitoon, koska saan kuulla ensiksi hirveää valitusta siitä miten minulla on "akneiho" ja etten ole tehnyt iholleni "mitään" jne, vaikka iho on ollut suht ok. 

Vierailija
4/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37. Minäkään en ole koskaan käynyt muilla kuin kampaajalla, ja senkin lopetin muutama vuosi sitten, kun kasvatin hiukseni pitkiksi. Ihan nuorena esti aika- ja rahapula, enkä ole myöhemminkään kokenut ko. palveluita tarpeellisiksi.

Minulla ei ole aavistustakaan siitä, käyvätkö kaverini noissa enkä ole työpaikallakaan kuullut muiden puhuvan aiheesta. Voi kyllä olla sitäkin, että olen enimmäkseen sokea, kuuro ja huonomuistinen asioille, jotka eivät kiinnosta.

Vierailija
5/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla olen jokusen kerran käynyt ja se on aivan ihanaa. Tosin on ollut kyllä lihakset niin jumissa että on ollut pakko mennä.

Kosmetologilla olen käynyt kerran pari vuotta sitten ja yllätyin positiivisesti. Seuraavana päivänä eräs nainen kysyi että miten näytän niin pirteältä, ihan teiniltä =) Että kai siitä jotain hyötyä on.

Missään muussa hoidossa en ole käynyt.

Olen kohta 35 -vuotias nainen.

Vierailija
6/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain pari kertaa kosmetologilla, ei ollut hintansa veroista. Vahattiin käsivarret, tuloksen piti kestää viikkoja- kesti kolme päivää. Tehtiin herkän ihon hoito + naamio, mutta naamio ei ollut herkälle iholle sopiva = naama tulessa ja loppupäivän punoitus. Lisäksi kosmetologilla aavistuksen likaiset vaatteet. 

Kampaajalla en käy, ei ole varaa siihen touhuun enää. 

Vierailija
7/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierojalla olen jokusen kerran käynyt ja se on aivan ihanaa. Tosin on ollut kyllä lihakset niin jumissa että on ollut pakko mennä.

Kosmetologilla olen käynyt kerran pari vuotta sitten ja yllätyin positiivisesti. Seuraavana päivänä eräs nainen kysyi että miten näytän niin pirteältä, ihan teiniltä =) Että kai siitä jotain hyötyä on.

Missään muussa hoidossa en ole käynyt.

Olen kohta 35 -vuotias nainen.

Kampaajalla kyllä käyn mutta vain kerran tai kaksi vuodessa. Minulla on pitkähköt hiukset ja latvoja leikkautan ja otan raitoja.

Vierailija
8/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken noista voi tehdä halutessaan itsekin.

Vierailija
9/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään. Itse teen hoidot ja leikkaan hiuksetkin.vaatteet netistä yms.

T. Erakko introvertti

Vierailija
10/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole käynyt noissa missään, olen 25. Kampaajalla olen käynyt muutaman kerran elämässäni, viimeisimmästä kerrasta on vuosia. En jaksa ylläpitää hiuksissa väriä, joten en värjää edes itse, ja leikkaamisen hoidan itse, vähän saksin muutaman kuukauden välin. Hankin sitä varten hiussakset, tulee ainakin halvemmaksi kuin kampaajallakäynti.

Jos rahaa olisi todella ylimääräistä enkä siis tuntisi sitä tuhlaamiseksi, niin olisi kiva ehkä joskus käydä kosmetologilla huonon ihoni takia.

Hieronta sen sijaan kuulostaa epämiellyttävältä, ehkä liian intiimiä antaa toisen ihmisen itseään "rentouttavasti kosketella".

Vierailija
11/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt jos olen saanut lahjaksi, itse en viitsi "turhasta" maksaa mitään yli 50e.

Vierailija
12/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt gynekologilla. Olen 33v.

Vierailija
13/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. :( 25v. Kampaajalla kerran _kymmenen_ vuoden aikana. Muissa hoidoissa en koskaan. Haluaisin, mutta koskaan ei ole tarpeeksi rahaa tuollaiseen "turhaan". Tai siis, ne ovat aina tärkeysjärjestyksessä pohjalla. :) 

Vierailija
14/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä mikään pakko ole käydä! Ideana on rentoutua ja jos ei siitä nauti,eihän sitä rentoudu. Jalkahoitoa kyllä suosittelen,jos vähänkin on jalkojen kanssa ongelmia(känsiä,kovettumia,paksuuntuneita kynsiä,sientä jne.) Se ei varsinaisesti ole kauneudenhoitoa vaan terveydenhoitoa ja noita ongelmia on hyvin hankala hoitaa hygieenisesti ja turvallisesti itse. Jalkahieronta on kyllä ihanaa,varsinkin jos on paljon jalkojen päällä. Askel on niin paljon kevyempi sen jälkeen.

Vierailija
15/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap ihan tavallinen suomalainen nainen. Harvinaisempaa ksi on että joku käyttää kauneus- ja hyvinvointipalveluita.

Vierailija
16/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaajakäynnit/muut hoidot tuntuvat kalliilta, suosittelen lämpimästi opiskelijoiden tekemiä "harjoitustöitä" - minä maksoin pesusta, hieronnasta ja tukanleikkuusta vaan 14e! Ja tuli hyvää jälkeä, kun ne opettajat kiertelevät opiskelijoiden seassa kokoajan virheiden välttämiseksi :-) aion käydä jatkossakin.

Vierailija
17/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn kun haluan pitää lyhyehköä tukkaa, mutta inhoan sitäkin. Pakollinen velvollisuus. Noissa muissa en käy. Hieronta varsinkin on ihan kamalaa, en koe mitenkään tulevani hemmotelluksi.

Vierailija
18/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn lyhentämässä tukkaa kerran-pari vuodessa, yleensä on ollut rentouttavaa päähierontoineen kaikkineen, pääsee rauhoittumaan kunnolla. :) Kasvohoidossa olen käynyt kerran ja jäänee viimeiseksi, sillä en todellakaan kokenut sitä rentouttavana, ahdisti vain loppua kohti yhä enemmän ja odotin koko ajan hoidon loppumista, vaikkei mikään siis käynyt kipeästi tai muuten varsinaisesti tuntunut epämiellyttävältä. Lisäksi herkälle iholle valitut tuotteet - kuten eräällä aiemmallakin kirjoittajalla - jättivät kasvot suorastaan liekkeihin. Rauhoittui onneksi kun illalla pesin tuotteet pois, jokin niissä oli myrkkyä iholleni... Tulostakaan ei lopulta näkynyt missään vaiheessa ja jäi tunne, että samat hoidot olisin voinut tehdä kotonakin tuotteilla, joita tiedän ihoni sietävän.

Näitä kaikkia mainostettaan jotenkin pakollisina naiseuteen kuuluvina juttuina, "herätä ihana metsänkeijusi, puhkea naiseuteesi, tule meille kaunistumaan". Mainospuhetta se on, tuskin siellä herää mitään, mitä ei muutenkin saisi itsessään herätettyä. Paitsi ehkä tarpeeksi mainonnalle altistuttuaan herää ripsi- ja hiuslisäkerumban ja pakkelikerroksen orjana... Hierontaa ja esim. jalkahoitoa kyllä pidän tarpeellisina, ei pelkästään hemmotteluhoitoina.

Vierailija
19/58 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käyn lyhentämässä tukkaa kerran-pari vuodessa, yleensä on ollut rentouttavaa päähierontoineen kaikkineen, pääsee rauhoittumaan kunnolla. :) Kasvohoidossa olen käynyt kerran ja jäänee viimeiseksi, sillä en todellakaan kokenut sitä rentouttavana, ahdisti vain loppua kohti yhä enemmän ja odotin koko ajan hoidon loppumista, vaikkei mikään siis käynyt kipeästi tai muuten varsinaisesti tuntunut epämiellyttävältä. Lisäksi herkälle iholle valitut tuotteet - kuten eräällä aiemmallakin kirjoittajalla - jättivät kasvot suorastaan liekkeihin. Rauhoittui onneksi kun illalla pesin tuotteet pois, jokin niissä oli myrkkyä iholleni... Tulostakaan ei lopulta näkynyt missään vaiheessa ja jäi tunne, että samat hoidot olisin voinut tehdä kotonakin tuotteilla, joita tiedän ihoni sietävän.

Näitä kaikkia mainostettaan jotenkin pakollisina naiseuteen kuuluvina juttuina, "herätä ihana metsänkeijusi, puhkea naiseuteesi, tule meille kaunistumaan". Mainospuhetta se on, tuskin siellä herää mitään, mitä ei muutenkin saisi itsessään herätettyä. Paitsi ehkä tarpeeksi mainonnalle altistuttuaan herää ripsi- ja hiuslisäkerumban ja pakkelikerroksen orjana... Hierontaa ja esim. jalkahoitoa kyllä pidän tarpeellisina, ei pelkästään hemmotteluhoitoina.

Eihän yhdellä hoitokerralla mitään "tulosta" saakaan aikaiseksi,ei se kosmetologi mikään taikuri ole. Varsinkaan jos hoidossa on käytetty pelkkiä tuotteita,ei laitteita. Toki kotona voi kuoria ihoa ja käyttää naamiota,mutta kunnon puhdistus, hieronta,tai laitehoidot eivät kotona onnistu.

Vierailija
20/58 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän yhdellä hoitokerralla mitään "tulosta" saakaan aikaiseksi,ei se kosmetologi mikään taikuri ole. Varsinkaan jos hoidossa on käytetty pelkkiä tuotteita,ei laitteita. Toki kotona voi kuoria ihoa ja käyttää naamiota,mutta kunnon puhdistus, hieronta,tai laitehoidot eivät kotona onnistu.

Miksi ei kunnon puhdistus onnistu kotona?