Miksi normaalipainoinen nainen laihduttaa itsensä luuviuluksi?
Tuttavapiirissä tällainen tapaus. Tekee pahaa katsoa kun ennen niin kaunis nainen on nykyään riutuneen näköinen jolta kadonnut naiselliset muodot kokonaan :-/
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä tällainen tapaus. Tekee pahaa katsoa kun ennen niin kaunis nainen on nykyään riutuneen näköinen jolta kadonnut naiselliset muodot kokonaan :-/
Minun painoindeksi on 17,6 ja minulla on aikas hyvännäkönen perse sekä B-kupin tissit.
Voiko kyseessä olla anoreksia? Pakonomainen laihdutus. Suomessa kuolee enemmän nuoria laihuuteen (anoreksia) kuin ylipainoon.
Ihmeellistä solvausta otsikosta lähtien
Laihuus on kaunista. Normaalipaino ei.
Oletko varma, että on laihduttanut? Joskus vain laihtuu, kun on vaikeaa ja ruoka ei maistu. Ainakin itselle kävi niin.
Mä olen normaalipainoinen, mutta haluaisin laihduttaa vähän. Ihan siitä syystä, että kilot ei kerry tasaisesti. Olen sopusuhtaisempi hoikempana ja housut istuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä jatkuvaa hoikkuuden ihannointi. "Jokainen haluaa olla siro ja hoikka". plaaplaa.. No kuule ei halua :D Hoikista naisista tulee mieleen poika. Runsas ylipainokaan ei ketään kaunista. Mutta ennemmin vähän muodokkaampi kuin hoikka.
Hoikka tarkoittaa normaalipainoista ja suurella osalla hoikista näkyy paljonkin muodokkuutta. Laihat on sitten niitä usein muodottomia tikkuja, mutta voi laihallakin olla muotoja jossain määrin. Lihavuus ei tarkoita muodokkuutta, koska suuri osa lihavista naisista näyttää miehekkäiltä kaljamaha ukoilta, jos nyt lähdetään tuolle valitsemallesi solvausten tielle. Seuranhakupalveluissakin miesten suuri pelko on, että muodokkaaksi ja naiselliseksi itseään kuvaava nainen paljastuu pelkästään läskiksi tynnyriksi, josta on naisellisuus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laihdutin normaalipainon sisällä 12 kiloa yksinkertaisesti siksi, että voin paremmin alhaisemmassa painossa. Juoksu kulkee, jalka nousee, vaatteet eivät purista ja vatsavaivat ovat kadonneet. Olin täysin kyllästynyt olemaan normaalipainon yläpäässä, koska minä itse en voinut siinä painossa hyvin. Hänellä voi olla vastaavanlainen syy!
Hei, mulla sama. Halusin jo ylipainon puolelle pikkasen kääntyneestä 70,5 kilosta takaisin omaan olemukseeni. Nyt on se 58,5 ja suurinpiirtein tässä painossa olen ollut elämässäni koko ajan. Sairaus minut lihotti ja nyt parempi. Niin, en ole hoikka vaan normaalipainoinen. Pituus 166cm.
Olisi kiinnostava kuulla missä ajassa ja miten teit tuon pudotuksen 70---->58. Itse olen ollut aina hoikka, mutta nyt toisen lapsen jälkeen paino on tuo 70 ja olo on turpea, väsynyt, ahdistava, kiristävä... noh, sinä tiedät! Haluaisin takaisin omiin mittoihin, en viihdy yhtään tässä painossa ja kropassa. Siis, liikunta vai ruokavalio? Kumpaa painottaa?
No mä halusin laihduttaa normaalipainoisena sinne normipainon alarajalle sen takia, että mun mielestä tuntui ällöttävältä ku oli pieni mahamakkara housun vyötärön yläpuolella istuessa. Se on musta rumaa. Lisäksi halusin että lihakseni erottuvat paremmin eivätkä käsivarret näytä paksuilta. En halua myöskään että maha on sivulta päin katsottuna edempönö kuin tissit kun seisoo alasti peilin edessä. Haluan vatsan olevan littana ja vyötärön kapea.
Et sitte vanhempaa provoa keksinyt?