Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi normaalipainoinen nainen laihduttaa itsensä luuviuluksi?

Vierailija
09.02.2017 |

Tuttavapiirissä tällainen tapaus. Tekee pahaa katsoa kun ennen niin kaunis nainen on nykyään riutuneen näköinen jolta kadonnut naiselliset muodot kokonaan :-/

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä tällainen tapaus. Tekee pahaa katsoa kun ennen niin kaunis nainen on nykyään riutuneen näköinen jolta kadonnut naiselliset muodot kokonaan :-/

Kuulostaa kuin puhuisit minusta. Oletko koskaan ajatellut, että taustalla voi olla muutakin kuin halu olla laiha? Sairaus esimerkiksi? Usko tai älä, tässä ulkonäön ympärillä pyörivässä maailmassa on yhä muutakin kuin halu näyttää "kauniilta".

Vierailija
2/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kyseessä on oikeasti ylipainoinen, joka on vain laihduttanut itsensä normaalipainoiseksi. Ihmiset alkavat vain olla niin sokeita ylipainolle, kun jokainen ja niiden koira alkaa olla vähintään sen 15 kiloa liian painava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kyseessä on oikeasti ylipainoinen, joka on vain laihduttanut itsensä normaalipainoiseksi. Ihmiset alkavat vain olla niin sokeita ylipainolle, kun jokainen ja niiden koira alkaa olla vähintään sen 15 kiloa liian painava.

Ei kun normaalipainoinen ellei hoikka oli ennen. Ei mitään tarvetta laihduttamiseen.

Vierailija
4/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tuntenut hänet pitkään? On ollut luuviulu ja sitten jonkin poikkeuksen takia lihonut, minkä jälkeen palannut taas luuviuluksi?

Vierailija
5/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus on kaunista.

Vierailija
6/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ja sirous nimenomaan on naisellista, ei "muodot" joilla läskit kuvailevat tursuavia paikkojaan.

Vierailija
7/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaino ei ole mikään ongelma suomessa. Sairaudet tietty eriasia. Ylipaino on sairaus ja jo lapset läskiintyvät. Sairasta.

Vierailija
8/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa olla hoikka?

Vierailija
9/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin normaalipainon sisällä 12 kiloa yksinkertaisesti siksi, että voin paremmin alhaisemmassa painossa. Juoksu kulkee, jalka nousee, vaatteet eivät purista ja vatsavaivat ovat kadonneet. Olin täysin kyllästynyt olemaan normaalipainon yläpäässä, koska minä itse en voinut siinä painossa hyvin. Hänellä voi olla vastaavanlainen syy!

Vierailija
10/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo käydä vanhaksi toi naisellisen muotojen mantra. Mitä helvetin väliä onko jollain tissit ja perse ei se tee kenestäkään yhtään sen naisellisempaa kuin muista naisista.

Vierailija
11/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just 10. Jos haluan nussia lanteetonta ja rinnatonta vartaloa, nussin miestä. Naisesta tekee naisen juurikin ne piirteet, mitä miehiltä ei löydy: lanteen kaari, vyötärö-lantiosuhde, ihanat pehmeät ja pyöreät rinnat, pehmeä iho. Kyse ei siis ole "mantrasta" vaan ihan totuudesta. Sori jos ei oo sulle mieluinen totuus.

M38

Vierailija
12/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just 10. Jos haluan nussia lanteetonta ja rinnatonta vartaloa, nussin miestä. Naisesta tekee naisen juurikin ne piirteet, mitä miehiltä ei löydy: lanteen kaari, vyötärö-lantiosuhde, ihanat pehmeät ja pyöreät rinnat, pehmeä iho. Kyse ei siis ole "mantrasta" vaan ihan totuudesta. Sori jos ei oo sulle mieluinen totuus.

M38

Onneksi laihuus ei mitenkään vaikuta kurvikkuuteen, koska se oikea kurvikkuus tulee pääasiassa muusta kudoksesta kuin läskistä.

Vierailija
13/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Yleensä noin tunteella asioihin suhtautuvat vain "kurvikkaat" naiset. :D

Vierailija
14/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

:DDDD eli siis naiset, joilla ei ole muotoja eivät ole naisia. Mitähän he sitten ovat? Miehiä? Suosittelen biologian tunteja. Ainiin ja muuten, maailmassa on paljon muutakin kuin seksi ja ulkonäkö. Se, että sinä et tahdo nussia "muododonta" naista ei tee hänestä vähemmän naista. Sen sijaan puuttuva sukupuolielin saattaa muuttaa asiaa.

Vierailija
15/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla asuu? Tunnen myös yhden tällasen.

Vierailija
16/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipaino ei ole mikään ongelma suomessa. Sairaudet tietty eriasia. Ylipaino on sairaus ja jo lapset läskiintyvät. Sairasta.

Kyllä meillä on syömishäiriöklinikat pullollaan alipainoisia, ja anoreksiaan kuollaan, Suomessakin. Aika järkyttävää väittää, ettei se olisi ongelma.

Vierailija
17/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ketju; laihuusfriikit eivät osaa vastata järkevään kysymykseen vaan hyökkäävät. Todella harhainen maailmankuva..

Vierailija
18/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Onneksi laihuus ei mitenkään vaikuta kurvikkuuteen, koska se oikea kurvikkuus tulee pääasiassa muusta kudoksesta kuin läskistä.

Ja harva ylipainoinen suomalainen on lihavana naisellisesti muodokas eli VYÖTÄRÖ löytyy. Omena on vaan yks iso tursuava pallo.

Vierailija
19/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin normaalipainon sisällä 12 kiloa yksinkertaisesti siksi, että voin paremmin alhaisemmassa painossa. Juoksu kulkee, jalka nousee, vaatteet eivät purista ja vatsavaivat ovat kadonneet. Olin täysin kyllästynyt olemaan normaalipainon yläpäässä, koska minä itse en voinut siinä painossa hyvin. Hänellä voi olla vastaavanlainen syy!

Hei, mulla sama. Halusin jo ylipainon puolelle pikkasen kääntyneestä 70,5 kilosta takaisin omaan olemukseeni. Nyt on se 58,5 ja suurinpiirtein tässä painossa olen ollut elämässäni koko ajan. Sairaus minut lihotti ja nyt parempi. Niin, en ole hoikka vaan normaalipainoinen. Pituus 166cm.

Vierailija
20/50 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

No mutta eihän pullukalla se lantio-vyötärösuhde edes erotu jos siinä ympärillä on vararengas. Monet tasapaksut naiset saavat muotonsa esiin kun laihduttavat.