Aikuinen ei tarvi karkkia.
Kommentit (27)
No voi hitto. Just ostettiin Cittarista 1,5kiloa viikonlopuksi. Pitää varmaan heittää roskiin ne kun ei tarvitakkaan...
Mä tarviin. En kestä tätä arkea ilman karkkia iltaisin, kun saan vihdoin lapset nukkuu.
Oo hiljaa! Saan olla ikuinen lapsi jos haluan ja pidän sen karkkipäivän!
Ei se aikuisenkaan suu tuohesta ole!
Ihmisillä on paljon sellaista, mitä ei oikeasti tarvi, ihmiset syö ja juo paljon sellaista, mitä ei tarvi. Joskus on vaan mukava nautiskella asioista, joita ei tarvi. 😊
Jos ei karkkii niin sitten viinii.
Just söin karkkia ja olen ihan samaa mieltä että ei olis tarvinnut. Mutta nautin siitä kovasti, no regrets.
Ap selittää itselleen ettei tarvitse karkkia jottei menis lähiässän irtislaarille koheltamaan 10 euron edestä.
Aikuinen saa syödä karkkia siinä missä lapsikin. OIkeasti ne karkit pitäis kieltää lapsilta.
Elän mielummin herkutellen kerran, pari viikkoon ja vaikka sitten lyhyempään kuin kärsien pelkällä terveysruuilla. Pitääkin ostaa huomenna vähän karssua perjantain kunniaksi. 😋
Tarvitseepas! Minä ainakin syön vähintään jotain 250g karkkia päivässä. Sokeri on erittäin ravitsevaa, se on 100% ravintoa!
Totta kai tarvitsee, iästä riippumatta. Karkkipäivä joka päivä, ja lisäksi muuta makeaa ja suolapalaa. Naurettava aloitus.
Aikuinen tarvii vaan työtä ja puuroa.
Kukaan ei TARVITSE karkkia. Mut mä haluun.
Huomenna on mun karkkipäivä, jee! Eikös se ole hyvä säilyttää lapsenomainen ilo elämässä? 🍬🍭🍫
Ei kaikki voi edes syödä karkkia..
Näin päätin, kun toista päivää on rytmihäiriöitä. Oisko sepelvaltimotauti kehittymässä. -a.p
Minä tarvitsen/haluan karkkia ja viiniä. Elämästä pitää nauttia...ne pienet ilot.
Eikä kissat.