Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva sitten oksennella ja kirjoittaa huomenna

Vierailija
09.02.2017 |

Raju oksentelu iski lukioon Tampereella - 24:llä oppilaalla oireita, kirjoitukset alkavat huomenna
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702092200068068_uu.shtml

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs te abit ootte oikeen vetäny? Outoa tosiaan, että vain abit "kipeenä". Mitä tarkoitetaan uutisissa mainituilla toksiinilla??

Ei ole vain abit kipeänä. Ainakin kaksi opettajaa uutisen mukaan myös.

Toksiinit ovat eläimen, kasvin tai mikro-organismin tuottamaa myrkyllistä ainetta, joka syntyy eliön aineenvaihdunnassa. Esimerkiksi ruokamyrkytys siis myös voi olla.

Vierailija
22/27 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kovin harmillinen tilanne, ja sentään järjestävät omat tilat sairastuneille. En silti ymmärrä, miksi näitä sairaita edes päästetään kokeeseen. Ja te, jotka kerrotte olleennen mahataudissa kokeessa: voi vitsi, että olette huikeita sissejä. En usko olevani ainoa, kun sanon että pilaisitte minulta kokeet täysin, jos samaan saliin tulisitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille sairastuneille. Kamala tauti, itsestäni ei olisi varmasti kirjoittamaan siinä tilassa.

Vierailija
24/27 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa jonkinlaiset vaipat ja niitä olla mukana jos oikein ripuloi ja vaihtaa niitä. Ei se kiva oo baskanhajussa kirjoittaa. 

Vierailija
25/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni kirjoitukset Tampereella?

Vierailija
26/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en onneksi ollut sairaana omien kirjoituksieni aikaan. En muista sairastuinko kirjoitusten jälkeenkään. Tosin minulla oli ainakin kahden kokeen aikana kuukautiset, mutta ei se kokeen tekoa mitenkään haitannut. Tuossa toisessa kokeessa oli jo melkein loppu.

Vierailija
27/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en onneksi ollut sairaana omien kirjoituksieni aikaan. En muista sairastuinko kirjoitusten jälkeenkään. Tosin minulla oli ainakin kahden kokeen aikana kuukautiset, mutta ei se kokeen tekoa mitenkään haitannut. Tuossa toisessa kokeessa oli jo melkein loppu.

Otin muuten kokeeseen mukaan housujen taskussa suojan. Nyt vuosien jälkeen olen alkanut miettimään, että ehkä niin ei olisi saanut tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi