Kiva sitten oksennella ja kirjoittaa huomenna
Raju oksentelu iski lukioon Tampereella - 24:llä oppilaalla oireita, kirjoitukset alkavat huomenna
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702092200068068_uu.shtml
Kommentit (27)
Toki kovin harmillinen tilanne, ja sentään järjestävät omat tilat sairastuneille. En silti ymmärrä, miksi näitä sairaita edes päästetään kokeeseen. Ja te, jotka kerrotte olleennen mahataudissa kokeessa: voi vitsi, että olette huikeita sissejä. En usko olevani ainoa, kun sanon että pilaisitte minulta kokeet täysin, jos samaan saliin tulisitte.
Voimia kaikille sairastuneille. Kamala tauti, itsestäni ei olisi varmasti kirjoittamaan siinä tilassa.
Kannattaa laittaa jonkinlaiset vaipat ja niitä olla mukana jos oikein ripuloi ja vaihtaa niitä. Ei se kiva oo baskanhajussa kirjoittaa.
Miten meni kirjoitukset Tampereella?
Itse en onneksi ollut sairaana omien kirjoituksieni aikaan. En muista sairastuinko kirjoitusten jälkeenkään. Tosin minulla oli ainakin kahden kokeen aikana kuukautiset, mutta ei se kokeen tekoa mitenkään haitannut. Tuossa toisessa kokeessa oli jo melkein loppu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en onneksi ollut sairaana omien kirjoituksieni aikaan. En muista sairastuinko kirjoitusten jälkeenkään. Tosin minulla oli ainakin kahden kokeen aikana kuukautiset, mutta ei se kokeen tekoa mitenkään haitannut. Tuossa toisessa kokeessa oli jo melkein loppu.
Otin muuten kokeeseen mukaan housujen taskussa suojan. Nyt vuosien jälkeen olen alkanut miettimään, että ehkä niin ei olisi saanut tehdä.
Ei ole vain abit kipeänä. Ainakin kaksi opettajaa uutisen mukaan myös.
Toksiinit ovat eläimen, kasvin tai mikro-organismin tuottamaa myrkyllistä ainetta, joka syntyy eliön aineenvaihdunnassa. Esimerkiksi ruokamyrkytys siis myös voi olla.