Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat selittäkää rautalangasta !!!!!!!

Vierailija
09.02.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9451336

Nyt sairaanhoito-oppilaitosten ihmiset tarkkana.
Soveltuvuustesteissä pitää ehdottmasti karsia aines, joka ei usko länsimaiseen lääketieteeseen. Miksi yhteiskunta kouluttaa isolla rahalla, ja sitten kustaan kaikkien muroihin. Ja vielä maksetaan palkkaa hihhuleille, jotka eivät ota suojaa.

Halutaanko saikuttaa täydellä palkalla vai onko maailmankatsomus näillä homeopaattinen?
Vai ovatko vain piittaamattomia pas......a?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän kyllä, että tuhkarokkoja sun muita vastaan täytyy ottaa rokotus jo ihan itsensäkin takia. Sitä en ymmärrä, miksi olisi pakko ottaa kausi-influenssarokotus, koska influenssoja on aina useita rinnakkain eikä jokaista vastaan ole rokotusta. Virus ehtii myös muuntua talven kuluessa, jolloin jo otettu rokotus ei keväällä enää toimikaan. Influenssa ei välttämättä tartu ja toisaalta rokotus ei estä tartuntaa, vain lieventää sitä. Itse rokotus voi myös sairastuttaa.

Rokotus on yhtä tyhjän kanssa.

t. opettaja, joka ei koskaan ota influenssarokotusta

Vierailija
2/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän kyllä, että tuhkarokkoja sun muita vastaan täytyy ottaa rokotus jo ihan itsensäkin takia. Sitä en ymmärrä, miksi olisi pakko ottaa kausi-influenssarokotus, koska influenssoja on aina useita rinnakkain eikä jokaista vastaan ole rokotusta. Virus ehtii myös muuntua talven kuluessa, jolloin jo otettu rokotus ei keväällä enää toimikaan. Influenssa ei välttämättä tartu ja toisaalta rokotus ei estä tartuntaa, vain lieventää sitä. Itse rokotus voi myös sairastuttaa.

Rokotus on yhtä tyhjän kanssa.

t. opettaja, joka ei koskaan ota influenssarokotusta

Influenssa on jotain täysin muuta kuin pikkuflunssa.

Influenssa ei välttämättä tartu ja toisaalta rokotus ei estä tartuntaa, vain lieventää sitä. Itse rokotus voi myös sairastuttaa.

Toivottavasti pätevyytesi riittää lasten opettamiseen muissa aineissa kuin terveystiedossa.

On varmaan kiva olla sairaslomalla kun muut sitten joutuvat hoitamaan opettamisen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä nyt varmasti oikea tulkinta. Olin ymmärtänyt että tavallisen kausi-influenssan rokote ei tulisi pakolliseksi. Jos sellainen tulee niin en aio ottaa sitä. Miten työnantaja voi edes tietää rokotuksistani? Mutta jos pitää valita niin muutan ulkomaille tai siirryn harmaan talouden piiriin. Influenssarokotusken haitat näyttävät hyötyjä suuremmilta. Mutta ennenkaikkea johonkin täytyy vetää raja valtion vallalle, se ei saa tunkeutua ihoni alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi