Mitä suosittelette evääksi yo-kirjoituksiin, 6 tuntia?
Voihan se olla että ei mene kuutta tuntia, mutta olisi hyvä varautua siihenkin. Mitä eväitä suosittelette? Vielä ehtii käydä kaupassa huomista varten.
Kommentit (60)
Minulla oli pullo kossua ja 24 Hkn sinistä. Hyvin meni.
Kannabismuffinsseja. Tosin kannattaa syödä niitä jo aamukahvin aikana, jotta kirjoituksissa mieli avartuisi.
Mitähän muuten tapahtuisi, jos joku tosiaan tekisi noin? :)
Porkkana, sipsejä, näkkileipä, kananmuna, cocacola
Helppoja naposteltavia, jotka ei sotke sormia! Itsellä tulee välillä tarve hengähtää tai antaa ajatuksen rullata niin sillon on kiva syödä jotain mikä ei tosiaan sotke papereita tai sormia tai muuten vaadi mitään säätöä. Rasia auki ja ääntä kohden.
Viinirypäleet, pähkinät, porkkana-/kurkkutikut, klementiinilohkot, karkit, ruislastut oli mulla vakkareita. Hurjasti tsemppiä!! :)
Kahvia tai teetä termarissa. Sokerit ja maidot sekaan valmiiksi. Pari banaania, helppo ja siisti syödä ja saa paljon energiaa. Pari päänsärkylääkettä laitettuna valmiiksi tuolille. (Ainakin minun aikanani sai olla). Voileipää jossa jotain suolaista päällä vaikka kinkkua. Se siitä. Kyllä sillä pärjää kuusi tuntia kun syö aamiaista kotona.
Mulla oli patonkia ja alkoholitonta viiniä :)
Jos haluat tehdää muut hulluksi niin hyviä valintoja on banaani (syömisestä lähtee mehevä lässytysääni+paha haju), kananmunat (sama), pähkinät, porkkanat, omena ja kovat karkit (kiva rouske), toffee (lussutus), vauvasoseet (metallilusikalla kilksyttäen)..
Asuin mun veljen kanssa vuokra-asunnossa kaupungissa kirjoitusten ajan. Kirjoitettiin molemmat yhtäaikaa.
Kas, tulikin luokkakaveri (tyttö) käymään ja oli vailla baariin kaljalle kun seurravana päivänä oli kirjoitukset. Ei meinannut mennä perille kun sanoin että en lähde vaan kertailen vielä. Pyysi pöydällä olevia seuraavaksi päiväksi varaamiani banaaneja itselleen jotka banaanit olin lähikaupasta äidin laskulle varannun veljen ja minun ruuaksi kirjoituksiin. Annoin, oli toista vailla jolloin sanoin että ei voi antaan enempää. Sanoi että on hirvee nälkä. Tuli mieleen että kaljaan armaan sitten raha riittää... Kerrankin pidin pintani, olisi pitänyt pistää ne banaanit kaappiin mutta en ehtinyt. Olin silloin vielä liian ystävällinen kun olin nuori. Ei ollut äidilläkään liikaa rahaa kun oli neljä lasta ja pieni maapaikka ja muutama lypsylehmä. No onneksi päästiin molemmat läpi ja muutettiin takaisin maalle.
Tsemppiä kaikille kirjoituksia varten. Muistan kun itseäni jännitti aamulla niin paljon ettei paljoa ruokaa mennyt alas, eväät tulivat tosiaankin tarpeeseen. Mutta turhaanhan sitä jännitti, kun mitään ei voinut enää asian eteen tehdä ja koulutiedoilla pääsi kuitenkin jo pitkälle.
Vielä kun muistan muistuttaa, niin villasukat ovat tosi mukavat jaloissa kenkien sijaan. Vaikka toivottavasti kirjoittajat ovatkin jo nukkumassa eivätkä selaamassa vauvapalstaa :)
Ei siellä aina edes olla tuota kuutta tuntia. Monet on siihen yhteen tai kahteen saakka.
Voileipiä, hedelmiä, pähkinöitä, vesipullo, kahvia jos tarvitset, tummaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Kannabismuffinsseja. Tosin kannattaa syödä niitä jo aamukahvin aikana, jotta kirjoituksissa mieli avartuisi.
Mitähän muuten tapahtuisi, jos joku tosiaan tekisi noin? :)
Tuskin ainakaan parantaa suoritusta, tulee luultavasti uni kesken kirjoitusten. Mikroannos sieniä tai happoa saattaisi jopa auttaa.
Kalakukko skuren i skivor. Detta är inget skämt.
Vesipullo riittää. Nälkäisenä olen aina myös töissä kovin tekijä. Ruoka väsyttää. Taisi mulla yksi banaani olla myös.
Jotain pientä naposteltavaa suosittelisin. Itselläni oli voileivistä ja kahvista lähtien vaikka mitä ja loppujen lopuksi söin vain purkillisen oliiveja ja suklaapatukan per kirjoitus ja vähän vettä.
Suosittelisin paljon pientä, ennemmin kuin vähän isoa. Kokeen aikana kannattaa pitää taukoja, oli siellä salissa kuinka kauan tahansa. Vähän leipää tai patukkaa naamariin ja jatkaa energisempänä. Juomaa (vettä, mehua...) kannattaa myös hörpiskellä tekemisen yhteydessä, ei ole pelkkää näpyttämistä koko kuusi (?) tuntia. Toista tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
No sen mitä omista kirjoituksistani (-98) muistan, niin pari juustosämpylää taisin tehdä mukaan. Siihen kylkeen banaani tai vaikka omenlohkoja muovirasiaan ja ehkä pieni suklaapatukka tms. Pullo vettä. Ei siinä oikeasti ole hirveästi aikaa eikä välttämättä tarvettakaan syödä, mutta pieni verensokerin nosto voi tsempata henkisesti. Onnea kirjoituksiisi, AP!
Söit ihan sikana. Mättö.
Silloin ei ollut energia juomia, mutta ryystin Vitanovaa. Siitä olisi voinut tulla energiajuomien pään avaaja koko maailmassa, mutta firman omistivat rehupuntit maaloiset.